Страница 1 от 4
Corona-ta down помагайте
Публикувано на: 25 Ное 2007 23:20
от group4dam
Ами кво да Ви кажа - месец Май започна да загрява - от тогава не съм я карал много - в града не много , но види ли права отсечка тъгва към червеното!!!
Помислих че е от радиатора,защото не издухваше горещ въздух -- преди месец я вкарах при мойте хора в Варна - много вунеше на бензин!!! а то да се окаже че хвърля бензин от помпата -- две помпи върнахме от СФ защото не съвпадат изходите(с 3 е) и намерихме една много отлежала-- свалихме радатора 2 дена го киснахме с Мистър Мускул - --- и изтекаха доста говна оттам, смених масалце,свещи,антифризче, филтърчета, ремъци --- сглобихме я и...... ...... пак загрява и после разбрахме... че не работи силиконовия включвател на перката --- т.е. през цялото това време се е въртяла яваш-яваш ---- независимо от темп.
Не мога да намеря този силиконов включвател!!!!!!
Някой да знае 1S мотор (надлъжно разположен,защото има и 1S-U , 1S-E) - някъде, че малко ми е спешно
Не мога да се разделя с това Чудо -

прекалено съм пристрастен
искам в Съботa да я докарам в София --
Публикувано на: 25 Ное 2007 23:29
от Xeku
Това, което можеш да направиш веднага е да блокираш перката към корпуса й, така, че да се върти постоянно от ремъка. Колата ще шуми като реактивен самолет, ще загрява малко по-бавно, но ще се спасиш от прегряване. Иначе вариантите са да си инсталираш електрическа перка с термоключ и реле, но има голям риск да не постигнеш добър резултат. Силиконови съединители за Тойота се намират трудно в България и са скъпи, ако имаш контакти в Америка, там ги има и са доста по-изгодни. Успех!
Публикувано на: 25 Ное 2007 23:43
от group4dam
Xeku написа:Това, което можеш да направиш веднага е да блокираш перката към корпуса й, така, че да се върти постоянно от ремъка. Колата ще шуми като реактивен самолет, ще загрява малко по-бавно, но ще се спасиш от прегряване. Иначе вариантите са да си инсталираш електрическа перка с термоключ и реле, но има голям риск да не постигнеш добър резултат. Силиконови съединители за Тойота се намират трудно в България и са скъпи, ако имаш контакти в Америка, там ги има и са доста по-изгодни. Успех!
аз съм в София и колата не се кара -- имам човек там но се съмнявам да се намери --- ще му пиша
Май ще сменям мотора!!
Има ли в случай че реша тука кой да направи swap????
Публикувано на: 25 Ное 2007 23:47
от Xeku
Погледни на
www.rockauto.com не намерих точно твоята Corona но има други от тези години, пак със задно предаване и за тях силиконовите съединители са 60-90 долара, в зависимост от марката!
П.П. Какъв двигател искаш да слагаш на колата?
Публикувано на: 26 Ное 2007 00:15
от group4dam
тя моята се е песлагала с този и с 3T-GTEU, но той няма cooler
аз искам 3S-GTE
Публикувано на: 26 Ное 2007 00:26
от group4dam
Публикувано на: 26 Ное 2007 04:18
от LEXUS
Corona-ta ти е жестока!Много американска изглежда.И такива екстри има,видях автоматичен климатик,касетофона е записващ и т.н.,коя година е тази красавица,защото невероятно ми хареса?Седалките са жестоки също,айде да не изброявам,много комфортна ми изглежда тази Корона.Само мога да те поздравя за тази кола и да не я продаваш,защото е направо уникат.Колко коня е този 1.8 мотор и върви ли добре?Само мога да ти кажа Браво за тази страхотна Тойота!

Публикувано на: 26 Ное 2007 04:19
от Xeku
Все пак сайтът е американски, предполагам, че в каталога са включени само моделите, продавани в САЩ, а там с подобна на твоята кубатура са само сенокосачките!

Публикувано на: 26 Ное 2007 05:14
от ugabuga
Tova koeto kazva kolegata Heki e dobra ideia - sloji elektricheska perka s termokluch. Az imam takav na moiata kola i raboti bezotkazno veche poveche ot 2 godini. Klucha ima sensor koito se slaga tochno do radiatora i kato useti che temperaturata stiga niakva stoinost i vkluchva perkata. Klucha ima edna vrutka s koiato se nastroiva tochno koga da vkluchi.
Triabva prosto edin sledobed da si poigraesh dokato nacelish tochnata temperatura no sled tova niamash griji.
I taia dalavera struva $15 ili neshto ot toia sort. Siguren sam che i v BG ia ima.
Публикувано на: 26 Ное 2007 11:44
от jamie
Ти още ли я караш бе ?
Нали я продава на 2 пъти.
Инак решението ти е ел. перка най-лесно. И ги гледай в ръцете "майсторите" щото не знам читав варненски сервиз досега laugh.gif
Публикувано на: 26 Ное 2007 12:17
от group4dam
jamie написа:Ти още ли я караш бе ?
Нали я продава на 2 пъти.
Инак решението ти е ел. перка най-лесно. И ги гледай в ръцете "майсторите" щото не знам читав варненски сервиз досега laugh.gif
не я давам - тогава си мислех за Хонда,но..... вече съм пристрастен
за 45000 съм сменил 2 накрайника и то заради 17"-ките - тове е много здрава чатра. Ще влиза за боя най вероятно и мисля на пролет да е кукла .... обаче не мога да намеря пистов ремък никъде го няма в БГ , а пък е напукан малко...
Петък се прибирам до Варна да я взема и от Неделя вече е Софиянка
Но няма да я вадя често, че като Ви гледам шофьорките.......
Някоя да не спечели собствено платена екскурзия до Япония да търси белобрадия стерец дето я е правил laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Благодаря Ви за предложението

Ако не намеря съединителя ще се възползвам от идеята
Публикувано на: 03 Дек 2007 11:45
от group4dam
кофти-- излезе и гарнитура
Май swap-a щеше да излезе на същите пари

Публикувано на: 03 Дек 2007 12:56
от jamie
Шегуваш се - суап на цената на гарнитурата ?
Публикувано на: 03 Дек 2007 13:53
от group4dam
jamie написа:Шегуваш се - суап на цената на гарнитурата ?
аз преди гарнитурата водна,бензинова,повдигачи ремъци хубави свещи масла филтри, сега сегменти гарнитура,масло за скоростите, свърших Мистър Мускула в Пикадили biggrin.gif може би ролки ако има разбира се НЕРВИ- ЧАКАНЕ - уж не е бутиков мотора а части - йок
Публикувано на: 03 Дек 2007 14:36
от jamie
Е ти суапа как си го представяш - че няма да обслужиш "новия" мотор ли ? laugh.gif