Страница 1 от 1
Загряване на предните дискове
Публикувано на: 25 Ное 2007 20:41
от john smith
Видях хубаво време днес в неделя и рекох да видя нещо по въпроса за спирачките.Лятото в Букурещ след 3 часа адско градско каране по обед на един светофар се издигна облак дим, а то моята кола.Предните колела пушеха.После не се е случвало.И така днес решх да проверя какво става там.Разпампурих и двата спирачни апарата и нищо- задържат ама много леко /на ръка не връщат но с една клечка в ръка да/, а след измиването и обръщането на О-пръстена още по-малко, но след една кушия и пръстите щяха да ми залепнат за диска е не свети, но згрява.Нормално ли е и в каква степен.Смених накладките с по меки- един познат измъкна някви японски незнам каква марка щото пише само йероглифи и ''made in japan'', a старите са почти нови/червени/- с надпис TOYOTA и еди кой си град където са произведени.Колата е с лети джанти дисковете- двойни вентилирани.Благодаря предв.за спод.мнения.
Публикувано на: 25 Ное 2007 20:57
от slowtraveler
Дисковете съвсем нормално се загряват до над 100С особено при по-интензивно каране.
Ама чак да пушат не е нормално (освен ако е пара при мокро време).
Най-лесната проба за задържане е : изключваш от скорост, вдигаш колелото, натискаш/отпускаш спирачка и пробваш да завъртиш колелото.
Може да задържа не само буталце, но и супорта или помпа или т.н....

Публикувано на: 26 Ное 2007 10:51
от ing
ИМАХ СЪЩИЯ ПРОБЛЕМ ,НАКЛАДКАТА СЕ БЕШЕ ОТЛЕПИЛА В ЕДИНИЯ КРАЙ И ПОСТОЯННО СТЪРЖЕШЕ ПО ДИСКА ПРИ КОЕТО БЕШЕ ЗАПЕКАЛ СУПОРТА НА АПАРАТА.
Публикувано на: 26 Ное 2007 20:17
от john smith
Най-напред пробвах с вдигнато колело- няма проблем, няма запушване по маркучи, незадържат супорта и спирачната помпа, накладките са нови и т.н.: май досега съм карал по-леки и тромави автомобили.Кой знае...
Публикувано на: 27 Ное 2007 08:04
от slowtraveler
john smith написа:Най-напред пробвах с вдигнато колело- няма проблем, няма запушване по маркучи, незадържат супорта и спирачната помпа, накладките са нови и т.н.: май досега съм карал по-леки и тромави автомобили.Кой знае...
Щом не задържат нямаш проблеми.
Доколкото си спомням спирачната течност кипи на над 200С, а на мен са 'кипвали' спирачки, значи дисковете са били над 300С за да успее да загрее апарата дотолкова, че спирачната течност да почне да кипи....
Но дори и тогава спирачките не пушеха, а само миришеха на изгоряло феродо.
След това се наложи смяна на накладки разбира се

Re
Публикувано на: 27 Ное 2007 17:52
от MA4O
Смени си спирачната течност.Задръстен е копенсиония отвор на спирачната помпа.Ако не стане трябва да се разглоби помпата да се измие със спирт.