Страница 1 от 1

Проблем с auris d4d 2.0 126hp

Публикувано на: 20 Окт 2025 18:21
от Aleksandar5130
Здравейте колеги, имам Тойота Аурис 2007г d4d 2.0(126hp)и имам проблем при неутрална скорост колата гасене(ръчка е ), също така играят оборотите от в спряло положение вдигат се до 1100 оборота и падат рязко до 800 и после пак така 1300 уборота 800 оборота,1300 уборота 800 оборота.Колата се обслужва на време .Мислех,че е калпав горовния Филтър и го смених,след това смених и регулатор на помпата и никви промени.Като на таблото свети постоянно чека на двигателя ,жълта удивителна и vsc(нямам идея защо е вързано,но светва задно след изчистване на грешките).
Пали си окей няма проблем с това.Ако можете да помогнете ще се радвам много защото и търся проблема 1 година минах 5 диагностики и всичко различно показва като грешка.

Проблем с auris d4d 2.0 126hp

Публикувано на: 20 Окт 2025 18:45
от WoLF
Aleksandar5130 написа: 20 Окт 2025 18:21 различно показва като грешка
като например?

Проблем с auris d4d 2.0 126hp

Публикувано на: 20 Окт 2025 20:17
от Тинк
EGR чистен ли е? Дебитомер?

Проблем с auris d4d 2.0 126hp

Публикувано на: 20 Окт 2025 21:48
от mapamop
Тинк написа: 20 Окт 2025 20:17 EGR чистен ли е? Дебитомер?
Той човека местоживеенето си не може да напише, ти му задаваш такива сложни въпроси....
Да беше си написал откъде е - евентуално да го пратим на достоверно място, със достоверен уред и софтуер за диагностика.

Проблем с auris d4d 2.0 126hp

Публикувано на: 21 Окт 2025 07:54
от Тинк
mapamop написа: 20 Окт 2025 21:48 Той човека местоживеенето си не може да напише, ти му задаваш такива сложни въпроси....
Е сега, човека е новорегистриран, не е длъжен да знае всички тънкости на форума.
Пък и аз не съм написал в кой град живея, имам си своите причини. Така че го разбирам човека.

Аз бих започнал с елементарните неща (обичайните заподозрени) - тези които и сам човек може да си направи, ако има малко техническа грамотност и не го е страх да си поизцапа ръцете. Дебитомера се сваля и чисти лесно. ЕГР-а не чак толкова, но с малко усилия се получава. Ако на човек не му се занимава, един механик би трябвало да свърши работата за час-два. :thumbsup:

Проблем с auris d4d 2.0 126hp

Публикувано на: 21 Окт 2025 08:14
от WoLF
Диагностики бол, казва, но ремонтират с триене на грешки и проблема се търси wacko.gif

Проблем с auris d4d 2.0 126hp

Публикувано на: 26 Ное 2025 22:30
от dimmitko
И все пак, каква е грешката?
Както каза един приятел Тия при нас не правят диагностика. Те са гадатели.
Гасне на празен ход. Грешка - ниско налягане в рейката. Завърташ без да си върнал ключа. 10 пъти подред НЕ. Връщаш ключа, чакаш 10 секунди , пали и работи.
Може би се ресетва клапана на помпата.Ама струва 4-500 и само за проба е скъпичко. Отделно са два вида и се сменя софтуера....
А налягането може да пада и по доста други причини. Дюзи?
Аз в момента съм спрял да се боря.
Тук в Шумен никой не иска да прави тойоти. Карах я и във Варна , ама явно не уцелих. След смяна на разпръсквачи е много по добре, но пак си гасне, когато си поиска и при -5 пали от трети - пети път. Кога ли няма да запали.Зимата иде.
Та дефинирай и "Пали нормално"

Проблем с auris d4d 2.0 126hp

Публикувано на: 02 Дек 2025 11:04
от vfr800
Никой не иска да прави тойоти щото няма хляб там. На българина манталитета е различен и хората , които карат японски коли са малко. Много по-лесно е да правиш мерцедес, бмв и ауди. Хем са повечко , хем са скъпички, а както знаем в сервиза имаме надценка луксозен автомобил ;) Явно е, че колата си казва какъв и е проблема, но си трябва добър диагностик, а тебе , ако те бива в тая работа ще правиш основно скъпи коли или просто ще обаждаш такива цени, че хората с по-евтинките ще те пропускат. Нищо лично, пазарна икономика.