Страница 1 от 2
Селика скорости
Публикувано на: 19 Окт 2007 12:11
от alex0378
Имам селика2000 93год. перфектна е но малко трудно ми включва на втора скорост някой да знае нещо по въпроса
Публикувано на: 20 Окт 2007 19:54
от Bass_Man
Маслото на скоростите сменявано ли е някога ?
Публикувано на: 22 Окт 2007 06:30
от alex0378
Аз не съм го сменял ,но мисля ,че ако е от него няма да има проблем само с една от скоростите.Ти как мислиш не съм на ясно чесно тази кола излезна доста здрава за възраста си до сега само съм карал (та нали е Тойота)
Публикувано на: 22 Окт 2007 08:13
от hyankov
Да не е счупeн синхронизатор... ама немам идея как да се тества

Публикувано на: 22 Окт 2007 09:31
от diver
hyankov написа:Да не е счупeн синхронизатор... ама немам идея как да се тества

При изгасен мотор на място как влизат скоростите?
Публикувано на: 23 Окт 2007 02:21
от Bass_Man
ne e zadaljitelno da ne vlizat vsichkite skorosti. moje da se e spekal samo tozi sinhronizator no sega kato zastudee shte stane po zle .
Публикувано на: 23 Окт 2007 02:23
от hyankov
Между другото, еднакво трудно ли влиза от 1ва на 2ра и от 3та на 2ра?
Публикувано на: 23 Окт 2007 06:35
от alex0378
При изгасен мтор си влизат добре,трудно влиза втора най вече когато я изпъна яко при високи обороти на първа и изкам да включа втора. А и от трета на врова когато е на по високи обороти влиза трудно. Благодаря ви за съветите предварително
Публикувано на: 23 Окт 2007 08:15
от hyankov
alex0378 написа:При изгасен мтор си влизат добре,трудно влиза втора най вече когато я изпъна яко при високи обороти на първа и изкам да включа втора. А и от трета на врова когато е на по високи обороти влиза трудно. Благодаря ви за съветите предварително
Ясна работата, така си и помислих. Според мен това е нормално. При високи обороти (за втора) предавката влиза зор, и при мен е така.
Публикувано на: 23 Окт 2007 11:49
от jamie
Alex, огледай дали отделя добре съединителя.
Публикувано на: 23 Окт 2007 17:14
от ceko26
Тая кола е видяла много изпъвания, а от това най-много страда синхронизатора на втора.Просто и е дошло времето или отваряш скоростите и се надяваш купения синхронизатор от БГ. да издържи поне наполовина на оригиналния или изпъваш от 1 на 3.
Публикувано на: 24 Окт 2007 06:37
от alex0378
Абе засега няма да отварям скоростите ,ще влиза малко насила ама няма как.А и трябва наистина да погледна съединителя.
Ако е синхронизатора няма ли и на място да включва трудно се чудя
Благодаря ви за съветите
Публикувано на: 24 Окт 2007 07:41
от hyankov
alex0378 написа:Абе засега няма да отварям скоростите ,ще влиза малко насила ама няма как.А и трябва наистина да погледна съединителя.
Ако е синхронизатора няма ли и на място да включва трудно се чудя
Благодаря ви за съветите
Е на място, на първа влиза ли ти трудно? Хем няма синхронизатор.
Публикувано на: 24 Окт 2007 09:15
от alex0378
Всичко останало е наред на място даже и втора си влиза добре,
Публикувано на: 05 Ное 2007 09:57
от popai
Колега,имам абсолютно същия проблем на мята корола.И аз първо си мислех,че е от маслото на скоростната кутия,но не,оказа се,че е синхронизатора и майстора ме посъветва да не пипам нищо,защото ако отворя скоростната кутия веднъж и щял съм да имам по-големи ядове,така че просто свикнах

,но останах с впечатление че това е често срещано явление при тойотите?