Загуба на фреон от връзката на тръбата за високо налягане и радиатора
Публикувано на: 06 Юли 2025 20:41
Здравейте,
Преди година, се сдобихме с Тойота Аурис Е15 фейслифт, 1.6 бензин 132к.с., 6 скорости.
Направи се цялостно обслужване на автомобила, включително и радиатора на климатика, допълни се с фреон и така една година, докато фреона не изчезна. Точно на връзката на тръбата за високо наляне с радиатора има омасляване. По думите на майстора в сервиза, е възмно тръбата около болтчето, където е самата снадка, да има пукнатина, която не можела да се види... Нагоре по тръбата нещата изглеждат наред, освен, че имала малки шупли, нормални за годините.
Намерили нова тръба на цена около 1000 лв
, втора ръка не се знаео дали няма да има пукнатина и пр...
Да попитам, дали в действителност ако има пукнатина по тръбата не може да се види? Или загубата е от самото о-ринг уплътнение? Няма физически белези тази тръба да й е правена, каквато и да е интервенция.
Преди година, се сдобихме с Тойота Аурис Е15 фейслифт, 1.6 бензин 132к.с., 6 скорости.
Направи се цялостно обслужване на автомобила, включително и радиатора на климатика, допълни се с фреон и така една година, докато фреона не изчезна. Точно на връзката на тръбата за високо наляне с радиатора има омасляване. По думите на майстора в сервиза, е възмно тръбата около болтчето, където е самата снадка, да има пукнатина, която не можела да се види... Нагоре по тръбата нещата изглеждат наред, освен, че имала малки шупли, нормални за годините.
Намерили нова тръба на цена около 1000 лв

Да попитам, дали в действителност ако има пукнатина по тръбата не може да се види? Или загубата е от самото о-ринг уплътнение? Няма физически белези тази тръба да й е правена, каквато и да е интервенция.