Страница 1 от 1

Форсиране двигател с автоматична скоростна кутия

Публикувано на: 13 Апр 2025 20:06
от Anelia
Здравейте, нядавям се на компетентно мнение по проблем с автомобил Rav 4 2011 г, бензин, с автоматична скоростна кутия и газ.
Преди около месец, след установен проблем със загуба на антифриз, без видим теч, беше сменена гарнитура на двигателя и всички процедури покрай това. Сменихме и веригата. След запалване на двигателя светна чек, който на диагностика разчетоха като датчик изходящи обороти скоростна кутия.
По принцип всичко по колата изглежда нормално, с изключение на форсиране понякога, не постоянно при набиране скорост от нула и привключване на малките предавки. Скоростната кутия е поддържана редовнои до сега не е имало проблем, преди смяната на гарнитурата и свалянето на главата.

Поръчахме оригинален такъв датчик и след смяната, автомабилът прави същото.

Ще се благодарна на компетентно мнение, ако някой се сблъсквал с такъв проблем или има идея какво може да бъде.

Форсиране двигател с автоматична скоростна кутия

Публикувано на: 14 Апр 2025 07:31
от slowtraveler
Да не би да са ударили някой кабел при демонтажа или да не са закачили някой куплунг?

Форсиране двигател с автоматична скоростна кутия

Публикувано на: 14 Апр 2025 09:38
от Anelia
Казват, че там въобще не били пипали, нямало причина. Той датчика наистина е в дясно под акумулатора, но факт, че се случи след ремонта.

Форсиране двигател с автоматична скоростна кутия

Публикувано на: 14 Апр 2025 10:51
от mapamop
Anelia написа: 13 Апр 2025 20:06 или има идея какво може да бъде
Въздух през някой сцепен и недоуплътнен маркуч примерно? Гарнитурата на дросел и входящ колектор смениха ли ги с нови, защото предполагаемо са ги сваляли, а са на 14 години?

Форсиране двигател с автоматична скоростна кутия

Публикувано на: 14 Апр 2025 12:41
от Anelia
Ами ще питам и ще проверим за маркучите. Благодаря за сега!