Форсиране двигател с автоматична скоростна кутия
Публикувано на: 13 Апр 2025 20:06
Здравейте, нядавям се на компетентно мнение по проблем с автомобил Rav 4 2011 г, бензин, с автоматична скоростна кутия и газ.
Преди около месец, след установен проблем със загуба на антифриз, без видим теч, беше сменена гарнитура на двигателя и всички процедури покрай това. Сменихме и веригата. След запалване на двигателя светна чек, който на диагностика разчетоха като датчик изходящи обороти скоростна кутия.
По принцип всичко по колата изглежда нормално, с изключение на форсиране понякога, не постоянно при набиране скорост от нула и привключване на малките предавки. Скоростната кутия е поддържана редовнои до сега не е имало проблем, преди смяната на гарнитурата и свалянето на главата.
Поръчахме оригинален такъв датчик и след смяната, автомабилът прави същото.
Ще се благодарна на компетентно мнение, ако някой се сблъсквал с такъв проблем или има идея какво може да бъде.
Преди около месец, след установен проблем със загуба на антифриз, без видим теч, беше сменена гарнитура на двигателя и всички процедури покрай това. Сменихме и веригата. След запалване на двигателя светна чек, който на диагностика разчетоха като датчик изходящи обороти скоростна кутия.
По принцип всичко по колата изглежда нормално, с изключение на форсиране понякога, не постоянно при набиране скорост от нула и привключване на малките предавки. Скоростната кутия е поддържана редовнои до сега не е имало проблем, преди смяната на гарнитурата и свалянето на главата.
Поръчахме оригинален такъв датчик и след смяната, автомабилът прави същото.
Ще се благодарна на компетентно мнение, ако някой се сблъсквал с такъв проблем или има идея какво може да бъде.