Страница 1 от 1

Проблем с паленето и мощонстта при второ палене

Публикувано на: 14 Окт 2007 13:45
от nickolov
Проблема е следния на моето Камри:
При първото палене за деня няма проблеми, колата се държи нормално за възраста си, но след като я угася дори и за 5мин - при второ и понататъшно палене оборотите на празен ход падат и трудно ускорява. Трябва да я надуя няколко пъти до 3400об за да отпуши и то отпушва със скок. Понякога отказва да запали.
Сменени са ламбда сонда, горивен филтър, свещи.

Публикувано на: 14 Окт 2007 14:22
от sluchaen_fen
Ако температурния датчик за въздуха в кутията за въздушния филтър не работи, ще имаш такива симптоми. Във въздуховодите и кутията за въздушния филтър имаме загряване на въздуха от горещия двигател. Топъл въздух - по-малко кислород. Бедна смес. Ниски обороти на празен ход.

Публикувано на: 14 Окт 2007 15:38
от nickolov
Днес упорито отказва да запали.
Стартер върти. При отвиване на капачката на резервоара се чува смукване на въздух, от което заключавам че и помпата работи. Възможно ли е този датчик да е проблема, защото загуби мощност по време на вдижение и угасна, след което няма палене дори след 2 часа престои.
Правих дори ресет на EFI-то с махане на ел.предпазитя му.

Публикувано на: 14 Окт 2007 18:15
от slowtraveler
да не би вентилацията на резервоара да не ти работи?
Не би трябвало да чуваш 'засмукване' от капачката..

Публикувано на: 15 Окт 2007 09:27
от nickolov
Знам че не е нормално да прави вакум, затова я карам принципно с леко отвита капача. Лошото е че вече отказа да пали въобще. Има една джаджа, която се нарича Igniter. Четох че е често срещан проблем при възрастните Камрита.