T25, D-CAT - обобщено
Публикувано на: 05 Фев 2025 13:55
Здравейте,
Да си направя втория коментар. Прегледах различни теми, доста хора са имали описания по-долу проблем, но някой, някога успял ли е изобщо да го реши?! В момента търся диагностик и майстор/сервиз в София (коментарът ми е именно, за да мога да пиша на човек от форума като първа опция). Зная, че без диагностика, е гадаене - ако препоръчате компетентен майстор, едва ли не с удоволствие ще платя...
Обобщено: Toyota Avensis, 2.2 D-CAT, 177 к.с.: 1) пуши - много здраво, гъст, сив дим, след като загрее, но не постоянно; 2) VSC, TRC OFF, Check engine - доколкото знам ЕГР е изключен софтуерно и е запушен физически - нямам против да купя нов, видях че са 250 лв.; видях и за ламбда сонда; 3) "насича" и губи мощност - случвало ми се е само на магистралата, т.е. високи предавки, само по байр; 4) не че ми пука, но след 150 км/ч. не може да вдигне над 3000 оборота, колкото и газ да даваш.
Ако няма насоки, оставете темата отворена, за да мога да напиша какво съм свършил поне. Ама че работа е да имаш дизел.
Поздрави
Да си направя втория коментар. Прегледах различни теми, доста хора са имали описания по-долу проблем, но някой, някога успял ли е изобщо да го реши?! В момента търся диагностик и майстор/сервиз в София (коментарът ми е именно, за да мога да пиша на човек от форума като първа опция). Зная, че без диагностика, е гадаене - ако препоръчате компетентен майстор, едва ли не с удоволствие ще платя...
Обобщено: Toyota Avensis, 2.2 D-CAT, 177 к.с.: 1) пуши - много здраво, гъст, сив дим, след като загрее, но не постоянно; 2) VSC, TRC OFF, Check engine - доколкото знам ЕГР е изключен софтуерно и е запушен физически - нямам против да купя нов, видях че са 250 лв.; видях и за ламбда сонда; 3) "насича" и губи мощност - случвало ми се е само на магистралата, т.е. високи предавки, само по байр; 4) не че ми пука, но след 150 км/ч. не може да вдигне над 3000 оборота, колкото и газ да даваш.
Ако няма насоки, оставете темата отворена, за да мога да напиша какво съм свършил поне. Ама че работа е да имаш дизел.
Поздрави