Страница 1 от 1
Проблем с оборотите !
Публикувано на: 08 Дек 2024 11:09
от Miroslav12
Здравейте ! От известно време ми прави впечатление , че при смяна на скоростите оборотите се повишават много, не става въпрос за около 200 оборота , което доколкото знам е фабрично . При първо палене също някой път вдига до около 2000 оборота и после бавно спадат или гася и при второ палене всичко е нормално около 1200 сега зимата . С прости думи когато шофирам усещането е ,че сама се форсира при смяна на предавките и оборотите спадат с закъснение а педалът на газта е освободен преди натискане на съединителя .Едно знам ,че преди нямаше толкова фрапантно повишаване на оборотите, иначе королката е супер . Дайте съвет моля дроселова клапа ли моторче обороти ли ? Благодаря предварително!
Проблем с оборотите !
Публикувано на: 08 Дек 2024 13:57
от Stanislav96
Какъв е двигателя , може от дроселовата клапа да е
Проблем с оборотите !
Публикувано на: 08 Дек 2024 17:25
от Miroslav12
Тойота Корола 2006 1.4vvti 97hp
Проблем с оборотите !
Публикувано на: 08 Дек 2024 18:42
от mapamop
Miroslav12 написа: ↑08 Дек 2024 17:25
Тойота Корола 2006 1.4vvti 97hp
Дросел и дебитомер. Мръсни и за почистване.
Излишен въздух. Гумени съединения за смяна.
И двете.
Ако връзката между газта и дросела НЕ е със жило, мисля да няма "моторче за празен ход". Ако е със жило - виж си жилото да не е събрало мизерия и ръжда, промий го и измий и пружината на дросела която го връща.
Газ има ли? Ако има - още куп мизерии по линия на газовата уредба.
Проблем с оборотите !
Публикувано на: 08 Дек 2024 19:21
от Miroslav12
Благодаря ! Няма газова и е с жило .
Проблем с оборотите !
Публикувано на: 08 Дек 2024 19:48
от mapamop
Най-лесното е да си прегледаш жилото. Дросела е писано как се чисти. Внимавай с позицията на TPS датчика.
Гарнитурите мисля че трябва да са 2 - на IACV и на самия дросел към входящия колектор. Сменят се според сервизното на всяко разглобяване, но да кажем че може и да се ползват втори път ако не са 20 годишни, и са сменяни някога.