Страница 1 от 1
J150: Въпрос за P0524 Low oil pressure и дюзи
Публикувано на: 06 Дек 2024 13:59
от Oddbo
Здравейте,
търсих, но не намирам информация. Тази грешка Low oil pressure честа ли е при тези крузъри и колко да ме притеснява?
Колата е на 210к км. Отделно има малко висока корекция на трети цилиндър и предполагам, че дюзата е баш за смяна...
Могат ли да се сменят по една или всички в коша и 5000 назад?
1 цил: -1,6
2 цил: -1,6
3 цил: +4,6
4 цил: -1,5
Благодаря!
J150: Въпрос за P0524 Low oil pressure и дюзи
Публикувано на: 06 Дек 2024 14:26
от WoLF
Можеш една по една, да. Ако ще взимаш рециклирана от сервиз, хубаво е да ти свалят и другите за минаване на стенд за актуално състояние.

J150: Въпрос за P0524 Low oil pressure и дюзи
Публикувано на: 06 Дек 2024 15:08
от Akima
Приемаме, че говорим за 1KD в ранно/2009-2010/ шаси - все пак има само 6 версии на ОЕМ документите за модела:
1.Уверете се, че има правилното количество масло и няма течове.
2.Тествайте маслената помпа на загрял двигател с GTS:
Код за потвърждение: Избери целия код
Powertr - > Engine/ECT - > Util - > Engine Oil Press. Check
3.По памет има стойности OFF и ON - при превключване от OFF към ON трябва да се уверите, че налягането се повишава.
4.Докладвайте резултатите тук.
J150: Въпрос за P0524 Low oil pressure и дюзи
Публикувано на: 06 Дек 2024 20:51
от Двигателист
Здравей!
Да допълня Akima, в случай, че както той предполага, двигателят ти е 1KD.
Измери реалното налягане с манометър. На загрял двигател (каран, не на място). На празен ход – минимум 0.5 бар. При 2500 об/мин – над 2.0 бар, при 3000 об/мин – над 2.5 бар (мериш на мястото на датчика!).
Второ – ако имаш възможност, задължително свали малкия картер и виж да не е задръстена цедката на маслоприемника. Ако е задръстена – отново задължително смени уплътненията („дихтунги“) на дюзите и сменяй двигателното масло на 8000-10000 км, или 1 година.
Ако двигателя не е 1KD, само си пишем напразно.
J150: Въпрос за P0524 Low oil pressure и дюзи
Публикувано на: 06 Дек 2024 22:19
от Oddbo
Благодаря за отговорите, ще пробвам всичко описано, пък да видим.
Мотора си е точно 3,0 D4d 1KDFTV, последният преди 1GD.
Мен ми е странно защо компа е регистрирал грешка, а не е светнала на дашборда
Ще пиша като има разкрития

J150: Въпрос за P0524 Low oil pressure и дюзи
Публикувано на: 07 Дек 2024 08:34
от gena_bs
Защото някой може да е пипондрил в софта, да е изключил лампата/ светодиода или просто да е залепил непрозрачна лепенка зад арматурното табло.
J150: Въпрос за P0524 Low oil pressure и дюзи
Публикувано на: 07 Дек 2024 09:11
от Akima
Oddbo написа: ↑06 Дек 2024 22:19
Мен ми е странно защо компа е регистрирал грешка, а не е светнала на дашборда
Akima написа: ↑06 Дек 2024 15:08
все пак има само 6 версии на ОЕМ документите за модела
Хайде всички да помислим защо има 6 /шест/ версии на repair manual-а за точно този модел - от производителя TMC.
Ще подскажа, че и 6-те касаят EUDM.
От няколко дни знам, че и в този форуми има екстрасенси, които ще ги отгатнат тези неща - не им трябват нито DTC, нито frame...
Аз за съжаление или радост съм принуден да чета и да задавам логични и последователни въпроси преди да лиша децата на някой непознат от подаръци.
Понеже модата тук е писане на глупости ни остава само да изчакаме да дойде подкрепление от отбора на капацитети по стрелба в тъмното.
/и не - не визирам писалите до момента/
J150: Въпрос за P0524 Low oil pressure и дюзи
Публикувано на: 18 Дек 2024 14:03
от Oddbo
Последна информация по темата, че я карах в TM Ауто
1. Това с грешката с маслото го оправиха със софтуерен ъпдейт
2. Дюзата си е с голямо отклонение, нищо ново не ми казаха, но не ми и препоръчаха къде да я правя. Някакви идеи тук, че на стария крузър в BOSCH сервиз ми/му разказаха играта. Седя месец, нищо не бяха оправили и влезна в авариент режим на 300 метра от сервиза им...
3. От ултра топ софтуерния ъпдейт са ми е разбъзикан парктроника и го изключих до следващия чек.
J150: Въпрос за P0524 Low oil pressure и дюзи
Публикувано на: 18 Дек 2024 14:43
от iovkito
Купувай нова дюза.
J150: Въпрос за P0524 Low oil pressure и дюзи
Публикувано на: 18 Дек 2024 21:24
от Oddbo
Точно това искам да направя, дайте идея къде, че имам лош опит със същото
J150: Въпрос за P0524 Low oil pressure и дюзи
Публикувано на: 18 Дек 2024 21:36
от Akima
Denso имат представителство за РБ.
Ще искат номер на рама обаче...
J150: Въпрос за P0524 Low oil pressure и дюзи
Публикувано на: 18 Дек 2024 22:46
от Oddbo
Сменям с Denso задължително, май темата така ще ми е за друг форум. Благодаря!
J150: Въпрос за P0524 Low oil pressure и дюзи
Публикувано на: 19 Дек 2024 09:50
от Akima
Темата е преместена.
Като подмените дюзата може да се похвалите тук - за да я маркираме и като решена.
Весели празници.
