Страница 1 от 3
Монтаж на афтърмаркет парктроник RAV4, проблем с тока
Публикувано на: 29 Окт 2024 21:16
от gelevision
Днес реших да монтирам афтърмаркет парктроник на RAV4 2007 година и изненада.
Зкачих парктроника към акумолатора и работи перфектно, като го закача към крушката на
задните светлини не работи, до него стигат 12 волта но не работи. Закачзих го към запалката
в багажника и работи, не схващам какъв е проблема.
Монтаж на афтърмаркет парктроник RAV4, проблем с тока
Публикувано на: 29 Окт 2024 22:00
от nasko_jarti
Вържи го през реле, захранването от запалката, а управляващ сигнал от крушката за задна.
Монтаж на афтърмаркет парктроник RAV4, проблем с тока
Публикувано на: 29 Окт 2024 22:27
от gelevision
Аз го вързах директно към запалката за сега, надявам се никой да не спира на метър от бронята ми временно. А какъв е проблемът
всъшност, защо не работи?
Монтаж на афтърмаркет парктроник RAV4, проблем с тока
Публикувано на: 29 Окт 2024 23:08
от peterhr
Ако продължиш да го ползваш вързан за запалката, ще свири и като си спрял ня светофар или се движиш напред.
Свържи го както е казал nasko_jarti. Но вземи малко реле, примерно 12V и 3А ток. Обаче малките релета трябва да се запояват. Обикновенно големите имат кабелни обувки.
Ако си го свързал паралелно на крушката - не знаеш тя как е се управлява. Възможно е да има проверка за изгоряла крушка и да се следи тока, който тече по веригата и през нея. Отделно може да се включва/изключва през полеви транзистор, а не през реле.
Монтаж на афтърмаркет парктроник RAV4, проблем с тока
Публикувано на: 29 Окт 2024 23:32
от gelevision
Ок разбрах, благодаря ви.
Монтаж на афтърмаркет парктроник RAV4, проблем с тока
Публикувано на: 30 Окт 2024 18:04
от gelevision
Явно от многото проби вчера съм изхабил акумолатора и днес ми светна чека и след десет минути ми се удърви волана едвам паркирах
след което дори неможах да запаля. Заредих три часа и мерих на огасен мотор 12.40 на запален мотор пак толкова. Как се мери дали
зарежда алтернатора.
Монтаж на афтърмаркет парктроник RAV4, проблем с тока
Публикувано на: 30 Окт 2024 19:59
от Stivans
gelevision, при запален двигател напрежението трябва да бъде 13.2-14.8 VDC.
Монтаж на афтърмаркет парктроник RAV4, проблем с тока
Публикувано на: 30 Окт 2024 20:12
от gelevision
Да съгласен съм ама като меря няма разлика, да не бъркам нещо с меренето или не ми зарежда,
ама така отведнъж
Монтаж на афтърмаркет парктроник RAV4, проблем с тока
Публикувано на: 30 Окт 2024 20:22
от WoLF
Мериш го на клемите и включваш някой фар да натовари малко и ако не вдигне над 13 си имаш проблем

Монтаж на афтърмаркет парктроник RAV4, проблем с тока
Публикувано на: 30 Окт 2024 20:24
от peterhr
Ако мериш 12.4V на клемите на акумулатора на току що запален мотор -> отивай на сервиз.
Монтаж на афтърмаркет парктроник RAV4, проблем с тока
Публикувано на: 30 Окт 2024 21:13
от TATI
По-скоро отивай за нов акумулатор!
Монтаж на афтърмаркет парктроник RAV4, проблем с тока
Публикувано на: 30 Окт 2024 22:57
от zorbata
TATI написа: ↑30 Окт 2024 21:13
По-скоро отивай за нов акумулатор!
Или ремонт на алтернатора
gelevision написа: ↑30 Окт 2024 18:04
Явно от многото проби вчера съм изхабил акумолатора
Това обикновено става когато алтернатора не зарежда, което значи, че проблема ти е в него(блок за управление, блокирал лагер, четки или пък скъсан ремък). Нямам идея на този дв. ремъка за алтернатора дали задвижва и нещо друго(например помпата на хидравликата) и от там да ти се е одървил волана.
Монтаж на афтърмаркет парктроник RAV4, проблем с тока
Публикувано на: 30 Окт 2024 23:09
от gelevision
Реката е електрическа, няма ток няма река.
Монтаж на афтърмаркет парктроник RAV4, проблем с тока
Публикувано на: 30 Окт 2024 23:37
от gelevision
Утре пак ще меря, лошото е че съм във Враца а тук Тойота сервиз едва ли. Другия вариант е да напомпам акумолатора
и да карам без фарове до София но не знам колко ток смуче рейката и дали ще издържи акумолатора.
Монтаж на афтърмаркет парктроник RAV4, проблем с тока
Публикувано на: 31 Окт 2024 08:11
от FearSoft
99% алтернаторът не зарежда и нов акумулатор няма да спаси положението... Има вероятност за изгорял предпазител, така че не е лошо да се провери и отхвърли тази възможност. Естествено, може и релето да е заминало, четки и т.н. Проверява се и се елиминира едно след друго.