Страница 1 от 1

Мнения за Авенсис Д4д 2.2 150 коня

Публикувано на: 10 Окт 2007 19:45
от mladvampirTDI
Колеги, от година и малко карам нов Ярис дизел, ама нещо ми писна и мисля да го заменя за нов Авенсис. Някакви отзиви за този модел точно?
Иначе не съм велик фен на Тойота, ама другите искат 50% повече като пари за аналогично оборудване и клас(Пассат, А4, Мазда6.....). Та явно пак ще се кара Тпйота, ама лошо няма, нали ще е нова :whistle: :whistle: :whistle: punk.gif

Re: Мнения за Авенсис Д4д 2.2 150 коня

Публикувано на: 11 Окт 2007 14:05
от mladvampirTDI
mladvampirTDI написа:Колеги, от година и малко карам нов Ярис дизел, ама нещо ми писна и мисля да го заменя за нов Авенсис. Някакви отзиви за този модел точно?
Иначе не съм велик фен на Тойота, ама другите искат 50% повече като пари за аналогично оборудване и клас(Пассат, А4, Мазда6.....). Та явно пак ще се кара Тпйота, ама лошо няма, нали ще е нова :whistle: :whistle: :whistle: punk.gif
Леле, колко отзивчив форум, не смогвам да прочета мненията......
Стига бе хора, спрете се.....

Сега сериозно, никой ли не е чувал, виждал, карал, евентуално притежавал такава кола?

Бягай далече

Публикувано на: 11 Окт 2007 15:58
от TurboDieselComby
Имахме две такива!

Линка с някой от проблемите ни с тези коли:

http://audibg.com/index.php?showtopic=14456

Успяхме да ги продадем за 1 ден и двете - добре, че имиджа на Тойота все още е добър.

Имаме и Меган 1.5dCi - много кола за малко пари (32000 лв. с купища екстри).

Публикувано на: 11 Окт 2007 17:11
от mladvampirTDI
Хахаха, тебе те знаем......
Честита Q7 ама що не се похвали.......
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Публикувано на: 12 Окт 2007 09:14
от TurboDieselComby
Па ние сме двама! Знам и за друг колега с много грижи със същия мотор!

Какво да се хваля - зависници много!

А това което сега предлага ТМ-Ауто уж е малко по-евтина, но няма доста от екстрите които имахме ние!

Публикувано на: 14 Окт 2007 22:42
от Боби
Здравейте,

току що се регистрирах в форума.
определено не съм съгласен с мнението на дизел турбо...
имам два 2 годишни бензинови 1.8 SOL изпълнение и двата без забележки. единственото което единия който го карам ми направи е че даде дефект в предните амортисьорите. смениха ми ги без заплащане и влезе в гаранцията. До момента, и двата са на по 40 хил км., не са ми дали друг дефект. Преди да купя последните авензиси имах предната модификация 1.6 SOL. карах го до 100 хил км., ако искате ми вярвайте не сам сменил дори и накладките. никакви забележки за почти 4 год. имах преди това, 1997, корола 1,6 - много доволен. за групата фолксваген само лоши неща мога да говоря. имах голф след королата от канада, на 40 хил км счупи колянов вал.........
знаете какви са последиците при 140 км/ч

Публикувано на: 14 Окт 2007 22:57
от Боби
Здравейте,

току що се регистрирах в форума.
определено не съм съгласен с мнението на дизел турбо...
имам два 2 годишни бензинови 1.8 SOL изпълнение и двата без забележки. единственото което единия който го карам ми направи е че даде дефект в предните амортисьорите. смениха ми ги без заплащане и влезе в гаранцията. До момента, и двата са на по 40 хил км., не са ми дали друг дефект. Преди да купя последните авензиси имах предната модификация 1.6 SOL. карах го до 100 хил км., ако искате ми вярвайте не сам сменил дори и накладките. никакви забележки за почти 4 год. имах преди това, 1997, корола 1,6 - много доволен. за групата фолксваген само лоши неща мога да говоря. имах голф след королата от канада, на 40 хил км счупи колянов вал.........
знаете какви са последиците при 140 км/ч

Публикувано на: 15 Окт 2007 09:15
от TurboDieselComby
То не става дума за съгласие, а за реални факти.

А и твойте са все бензинови.

Публикувано на: 15 Окт 2007 11:56
от LEXUS
Аз пък се въздържах да пиша,но ще попитам колегата с бившите 2 турбо дизелови комбита/явно си купува колите на чифт/ :thumbsup: ,след този силно емоционален разказ в Ауди-клуба,който е написал,запитвал ли се е защо Тойота дава 3 години гаранция на колите си,а на балонестите Аудита дават 2 години,ако според него те са по-здрави коли?!При положение ,че Тойота произвежда около 10 милиона коли годишно,а Ауди не повече от 700000 коли,има ли човек със здрав разсъдък,който ще каже,че Тойота произвежда чупещи се коли и ще им дава по-големи гаранции,а Ауди понеже са много "здрави",та затова не смее да им даде 3 год. гаранция,още повече,че в Аудитата повече от половината компоненти са същите като във Фолксваген и Шкода. dry.gif
По същество,емоционалният разказ ,написал колегата с турбо-дизеловите комбита в Ауди форума,поразително много прилича на вулгарен роман на Христо Калчев,уви с повече заряд,отколкото с факти,от които може да направиш изводите,че Тойота не прави здрави коли!
1-вата случка с уплътнителите на вратите е срещан проблем при повечето авто-производители,дължащ се на европейски доставчик,отстранен гаранционно!
2.-рата случка явно неправилно сменени амотисори,които не са били причина за тропането,а от нормално тропане от дупки и неравни терени до ненормално тропане от износена ход.част има разлика.При втората случка не разбрах какъв е проблемът,освен това ,че за всяка нова кола това може да се каже от някой,който е решил,че е ненормално.А ако действително е имало тряскане,то отговорност на сервиза е да намерят и отстранят причината.
3-та случка-Износването на съединителя силно зависи от начина на каране и ако шофорът усети приплъзване просто може да върне леко крака си от газта и да кара по-умерено,а не с озорване за колата и всичките пушеци и ефекти щяха да бъдат избегнати.
4-та случка е аналогична на третата.
5-ти/4-ти/случай виене,неправилно сменени лагер и главина,които не са били причина за виенето,а виене може да идва от много причинители,включително от износване на гумите,при смяна на гумите би трябвало да изчезне. и в 5-тата случка няма проблем с качеството на колата/колите/ или поне не е открит,което не е грижа на производителя. А лагер на главина не е консуматив,а се отчита от гаранцията,така че скандал е бил излишен.
А това,че от сервиза се гаврят с теб/цитирам те/,не значи ,че производителят е най-големият съединител..
Последният случай-не се разбра изгорял клаксон ли е или изгорял бушон.При изгорял клаксон/честа повреда при фолксваген-ауди/,проблемът се отстранява гаранционно и безплатно,при изгорял бушон на клаксона,естествено е консуматив.И в двата случая няма сериозен проблем,свързан със спирането на колата на пътя.
Всъщност от целия ти безсмислено дълъг разказ става ясно,че колата не е дала никакви сериозни проблеми и проблемите са били отстранени гаранционно без даването на никакви пари за части. Единственият проблем,който трябва да се разгледа по-сериозно е по-слабият съединител от нормалното,но фактът,че проблемът не се появява при всички авенсиси говори,че начинът на каране силно влияе на износването на съединителя.
В заключение единични случаи на недоволни от нещо клиенти са нещо нормално при всеки производител,особено когато той е пристрастен към друга марка и всячески гледа да оплюе тази,на която не симпатизира.Тойота винаги е била МНОГО по-здрава кола от Ауди и продължава да бъде.Това сочат всички проучвания и статистики както в Европа,така и в САЩ,продажбите й непрекъснато растат не защото е некачествен продукт,а защото произвежда най-здравите коли,заедно с Лексус. Фактите за здравината на колите от една марка се гледат на базата на хиляди коли от един модел,а не от 2 коли,нито от три.TUV Germany дава отговори на тези въпроси,след като са проверили хиляди коли от всяка марка и модел.Отговро могат да ти дадат и 100000км. тестове на авто-билд,където Тойота са на челните места,а Ауди А6,А4 и А2 са на дъното с най-много повреди за 100000км.Само ще ти спомена какво е сериозна повреда-А6 2.7TDI счупи ск.кутия Мултитроник в този тест.

Публикувано на: 15 Окт 2007 12:46
от SFINKS
като цяло 2.2 дизела гори повечко масло и не е най-сполучливият двигател wink.gif

Публикувано на: 15 Окт 2007 13:21
от TurboDieselComby
Купихме 2 Авенсиса защото сме двама. Темата в Ауди форума я писа колегата (бивш собственик на Ауди) и не е включил всички проблеми които бяха по-мойта кола (например трети комплект накладки на 45000км).

Както и да е!

Ауди може и да не са по-добри, ще видим!


А масло не са ни харчили 2.2 дизелите!