Toyota Land Cruiser Prado J150; 2.8 D-4D; GD двигател- верига балансиращи валове
Публикувано на: 19 Авг 2024 15:00

Здравейте!
Не знам дали съм на правилното място, относно един важен въпрос, отговор на който, все още не откривам в темите на форума.
Ще Ви помоля, ако има вече писано, да ме извините и да ме, насочите към конкретната тема.
Въпросът касае Toyota Land Cruiser Prado J150 (2015-2023) 2.8 D-4D; GD двигател.
Двата балансиращи вала се задвижваха при стария мотор (3.0 D-4D; KD) със зъбни колела, при новия (2.8 D-4D; GD) това е осъществено чрез верига.
Оплакванията, които достигат до мен са за (необичайно) тракане на веригата и нуждата от нейната смяна и работа по обтягането и двата балансиращи вала, разположени на ново място, този път под двигателя, което налага вадене на двигателя. Ако имате повече информация по въпроса ще ви бъда благодарен, ако я споделите.
Цифрите по въпросната процедура били доста солидни.
Доколкото разбрах нещата са оправени за произведените в периода 2019-2023.
