Страница 1 от 1

Auris 1.33 dual vvt-i няма мощност

Публикувано на: 05 Авг 2024 22:16
от panasonic1
Здравейте на всички.
Нов съм в форума и от скоро собственик на Тойота Аурис 1.33 vvt-i 2011g.
Доста рових в форума както и чужди форуми и опознах проблемите и болежките на въпросният мотор. Като за най страшен и обсъждан проблем разбрах за горенето на масло от запекли маслени сегменти.
Тъй като от скоро карам колата и не много често не мога да определя дали имам разход на масло, но определено имам проблем с мощността и то предимно във средните и високите обороти след 2000 .
Та да дам малко повече инфо какво е правено до момента :
1. Обслужване на двигателя масло + филтри (маслен и въздушен)
2. Почистен е MAF също и PVC клапан
3. Прегледан е дросел (беше в прилично състояние ) и е почистен със спрей за карбуратори.
4. Не на последно място е правена диагностика както от мен (Techstream and Launch x431 ) Така и от други който също ползваха techstream . Резултата от диагностиката е ,че показва че всичко изглежда ок без грешки и преминава всички тестове подадени през Techstream
5. Забравих да кажа ,че пусках и едно карбонче за почистване (резултата за мен беше никакъв)

Та колата е доста мудна за тезиси 100-тина коня и своите 140000 км.
Някой някакви съвети ако има ще съм благодарен да споделите.
Аз остана да се съмнявам в горивният филтър на тази кола обаче го дават до колкото разбрах да не се сменя и никой не намерих да се оплаква от него.

Auris 1.33 dual vvt-i няма мощност

Публикувано на: 05 Авг 2024 23:03
от iovkito
Този двигател е така, нищо не се случва.

Auris 1.33 dual vvt-i няма мощност

Публикувано на: 05 Авг 2024 23:15
от mapamop
panasonic1 написа: 05 Авг 2024 22:16 Прегледан е дросел (беше в прилично състояние ) и е почистен със спрей за карбуратори.
Гарнитурата смени ли я?
panasonic1 написа: 05 Авг 2024 22:16 Не на последно място е правена диагностика както от мен (Techstream and Launch x431 ) Така и от други който също ползваха techstream . Резултата от диагностиката е ,че показва че всичко изглежда ок без грешки и преминава всички тестове подадени през Techstream
Освен че няма грешки, как се движи short fuel trim? Изпечени и дишащи гарнитури, маркучи и т.н. ще ти дават само плюсови стойности във времето, и никакви или изключително рядко минусови.
panasonic1 написа: 05 Авг 2024 22:16 Аз остана да се съмнявам в горивният филтър на тази кола обаче го дават до колкото разбрах да не се сменя и никой не намерих да се оплаква от него
Измери налягането в горивопроводната система и ще откриеш дали има/няма проблем с кошницата. Вероятно не, но само вероятно, докато не го докажеш.

И след всичките тия неща евентуално поспаливия кон, ще стане леко мързелив както ти писаха по-горе, но поне няма да му се спи толкова много.

Auris 1.33 dual vvt-i няма мощност

Публикувано на: 05 Авг 2024 23:45
от WoLF
Покарай друг 1.3 и виж има ли разлика. Тези 100 коня ги прави нагоре в оборотомера...

Auris 1.33 dual vvt-i няма мощност

Публикувано на: 06 Авг 2024 08:49
от gena_bs
1NR-FE:
99 PS / 98 HP / 73 kW@ 6000 rpm
128 Nm / 94 lb-ft@ 3800 rpm
Acceleration from standstill to 100 km/h - 13.1 sec
Weight - 1220 kg. to 1720 kg.
Според някои източници в Yaris / Auris дават вариант на същия двигател с 101 HP и 132 Nm. Граничната година е > 2011 (MY2012).
Какво сте очаквали от автомобил с двигател за Yaris, да не напиша Aygo, инсталиран в по-тежкия Auris не ми е ясно.
Може би да се ускорява 0-100 за под 7 sec?

Управлявал съм преди много години първия Auris с 1.6 (нямам идея кой е кода му). За да върви като хората с двама в колата искаше минимум 3500- 4000rpm. С това съм го и запомнил.

Auris 1.33 dual vvt-i няма мощност

Публикувано на: 06 Авг 2024 12:34
от Оги
panasonic1 написа: 05 Авг 2024 22:16 не мога да определя дали имам разход на масло
Нивото на тази щека може да се види само от едната страна и то на втория път. От другата излиза омазана цялата.
За мощността си е куцо магаре. Колкото да върши работа. Купето и тежи.

Auris 1.33 dual vvt-i няма мощност

Публикувано на: 12 Авг 2024 09:24
от LEXUS
Corolla E11 въпреки че е 86 коня, а не 100 коня върви доста по-пъргаво, да не говорим за Ярис 1.3, но са и по-леки, това е важно за една кола.

Auris 1.33 dual vvt-i няма мощност

Публикувано на: 20 Авг 2024 15:02
от Оги
Но е по-лека и между педала и дроселната клапа е жило. Т.е. с натиска върху педала се задвижва дроселната клапа без никакво закъснение. А през потенциометъра, и сметките на компютъра докато се отвори клапата става една... освен, че първата е по-шумна и създава усещане, че се набира като пистов мотор.

Auris 1.33 dual vvt-i няма мощност

Публикувано на: 21 Авг 2024 09:51
от dracunculus
Аурис с такъв двигател е "мъртвородена" кола. Просто купето е прекалено тежко за толкова малко Нм. С 1,4д върви по-добре (една идея). Не очаквай чудеса. Ако диагностиката е наред, най-вероятно си е просто мудна.