Auris 1.33 dual vvt-i няма мощност
Публикувано на: 05 Авг 2024 22:16
Здравейте на всички.
Нов съм в форума и от скоро собственик на Тойота Аурис 1.33 vvt-i 2011g.
Доста рових в форума както и чужди форуми и опознах проблемите и болежките на въпросният мотор. Като за най страшен и обсъждан проблем разбрах за горенето на масло от запекли маслени сегменти.
Тъй като от скоро карам колата и не много често не мога да определя дали имам разход на масло, но определено имам проблем с мощността и то предимно във средните и високите обороти след 2000 .
Та да дам малко повече инфо какво е правено до момента :
1. Обслужване на двигателя масло + филтри (маслен и въздушен)
2. Почистен е MAF също и PVC клапан
3. Прегледан е дросел (беше в прилично състояние ) и е почистен със спрей за карбуратори.
4. Не на последно място е правена диагностика както от мен (Techstream and Launch x431 ) Така и от други който също ползваха techstream . Резултата от диагностиката е ,че показва че всичко изглежда ок без грешки и преминава всички тестове подадени през Techstream
5. Забравих да кажа ,че пусках и едно карбонче за почистване (резултата за мен беше никакъв)
Та колата е доста мудна за тезиси 100-тина коня и своите 140000 км.
Някой някакви съвети ако има ще съм благодарен да споделите.
Аз остана да се съмнявам в горивният филтър на тази кола обаче го дават до колкото разбрах да не се сменя и никой не намерих да се оплаква от него.
Нов съм в форума и от скоро собственик на Тойота Аурис 1.33 vvt-i 2011g.
Доста рових в форума както и чужди форуми и опознах проблемите и болежките на въпросният мотор. Като за най страшен и обсъждан проблем разбрах за горенето на масло от запекли маслени сегменти.
Тъй като от скоро карам колата и не много често не мога да определя дали имам разход на масло, но определено имам проблем с мощността и то предимно във средните и високите обороти след 2000 .
Та да дам малко повече инфо какво е правено до момента :
1. Обслужване на двигателя масло + филтри (маслен и въздушен)
2. Почистен е MAF също и PVC клапан
3. Прегледан е дросел (беше в прилично състояние ) и е почистен със спрей за карбуратори.
4. Не на последно място е правена диагностика както от мен (Techstream and Launch x431 ) Така и от други който също ползваха techstream . Резултата от диагностиката е ,че показва че всичко изглежда ок без грешки и преминава всички тестове подадени през Techstream
5. Забравих да кажа ,че пусках и едно карбонче за почистване (резултата за мен беше никакъв)
Та колата е доста мудна за тезиси 100-тина коня и своите 140000 км.
Някой някакви съвети ако има ще съм благодарен да споделите.
Аз остана да се съмнявам в горивният филтър на тази кола обаче го дават до колкото разбрах да не се сменя и никой не намерих да се оплаква от него.