Относно ангренаж ! ! !
Публикувано на: 08 Окт 2007 22:35
Имам проблем свързан с ангренажния ремък на Селика 2.0 1990г.
Случката е следната - смених ангренажа и обтягащата ролка и от начало всичко беше ОК, но след около 400-500 изминати километра при стартиране на двигателя запали и веднага след това угасна
направих няколко опита да запаля отново но уви безуспешни ..
направих опит да запаля с подаване на газ и за мое учудване двигателя стартира, но шумът който издаваше беше слабо казано "ужасен" беше някакъв отвратителен рев а чернилката която бълваше от ауспуха .....
При проверка на ангренажа и зацепването на валовете видях, че белега на коляновия (който е на шайбата, не на самия вал) вал е избягал 5 зъба по посока обратна на запалване(белезите на разпределителните валове съвпадат), ремъка не е хлабав и ролката си ОК.
Моля за някакъв съвет, какво да направя и дали ако презацепя ремъка главоболията ми спират или да се провери разположението на клапаните и според тях да се направи презацепване на 3те вала ???
Благодаря предварително !
Случката е следната - смених ангренажа и обтягащата ролка и от начало всичко беше ОК, но след около 400-500 изминати километра при стартиране на двигателя запали и веднага след това угасна

направих няколко опита да запаля отново но уви безуспешни ..
направих опит да запаля с подаване на газ и за мое учудване двигателя стартира, но шумът който издаваше беше слабо казано "ужасен" беше някакъв отвратителен рев а чернилката която бълваше от ауспуха .....

При проверка на ангренажа и зацепването на валовете видях, че белега на коляновия (който е на шайбата, не на самия вал) вал е избягал 5 зъба по посока обратна на запалване(белезите на разпределителните валове съвпадат), ремъка не е хлабав и ролката си ОК.
Моля за някакъв съвет, какво да направя и дали ако презацепя ремъка главоболията ми спират или да се провери разположението на клапаните и според тях да се направи презацепване на 3те вала ???



Благодаря предварително !