Страница 2 от 2

Avensis Т27 2.2 2AD-FTV 2012 - Грешка P1271 - Fuel regulator circuit ?

Публикувано на: 20 Апр 2024 06:25
от mapamop
El lobo написа: 19 Апр 2024 23:52 Значи или рейл или EDU
Предвид че си разглобил рейла, започни с него. Така или иначе е със разместена калибровка на клапана. Ако не се оправи си търси EDU от Акима, от морга - ти си решаваш. Направи измерванията от сервизното ръководство първо.

Avensis Т27 2.2 2AD-FTV 2012 - Грешка P1271 - Fuel regulator circuit ?

Публикувано на: 22 Апр 2024 17:13
от El lobo
Малко ъпдейт на темата
Взех EDU от друга кола за проба и нещата се оправиха
Т.е. датчика може би не иска калибриране , а проблема ми е в EDU то
Ще потърся ново или втора употреба и се надявам да е това наистина

Avensis Т27 2.2 2AD-FTV 2012 - Грешка P1271 - Fuel regulator circuit ?

Публикувано на: 22 Апр 2024 17:34
от mapamop
Виж пак на същото място референтните стойности на налягането в рейла и дали в Техстрийм при описаните условия са в норми. Ако имаш собствен кабел ти е без пари и някакво време, ако нямаш вероятно "закачливите" ще те сапунисат някакви пари, време и гориво.
Аз лично когато "закачам" не сапунисвам, защото е мародерство. Освен ако "закачанията" не станат много и/или начесто.

Avensis Т27 2.2 2AD-FTV 2012 - Грешка P1271 - Fuel regulator circuit ?

Публикувано на: 22 Апр 2024 17:39
от El lobo
Не нямам кабел , но при работа с другото EDU не дава никакви грешка, даже сложих мойто EDU на другата кола и тя веднага светна , та си мисля , че това е проблема

Avensis Т27 2.2 2AD-FTV 2012 - Грешка P1271 - Fuel regulator circuit ?

Публикувано на: 22 Апр 2024 19:26
от mapamop
El lobo написа: 22 Апр 2024 17:39 това е проблема
Провери си със работещото EDU дали наляганията ти във всички режими на двигателя са в нормите. Идеята е да не се върнеш след време примерно със думичките "Смених EDU модула с работещ, колата работеше X време, и Y километра, обаче днес на магистралата "заби муцуната" и не искаше да върви над Z километра". Или "Реших да качвам прохода "Шипка" и тя "припадна и светна на таблото" посредата на прохода".
Просто си провери калибрацията на клапана който си пипал и сменил, преди да те е изненадала неприятно.
И на Опела водната помпа се сменя на 2 ангренажни ремъка, или ако тече - предварително. При смяната питах баща ми дали е сменяна като е сменял ангренажа, и получих отговор "май че я сменях". И на финала си висях 4 часа да ме прибере репатрак от 60 километра разстояние, и някой да закара до родилното бременната ми съпруга която беше в термин. Просто помпата без да дава някакви признаци затегна и скъса ремъка. От тогава не си спестявам проверките по мотор и ходова част, независимо какво свети/не свети по таблото, и какво говорят сервизите. Има си интервали и процедури в сервизното, които трябва да се спазват - иначе не е приятно. При теб с неправилно работещ клапан няма да те остави на пътя вероятно, но може да ти направи прибирането посредата на разходката изключително неприятно.
Един кабел струва 60 до 90 лева - цената на една диагностика при дилър и на 2 при странични хора примерно. Недай боже услугата на репатрак ще е още по-дебели пари.