Страница 1 от 1

Lexus NX350h - Температурата на охладителната течност варира?

Публикувано на: 08 Мар 2024 09:33
от ermeglio
Здравейте колеги. От скоро шофирам хибрид и нямам много опит с тази технология. Автомобила е Лексус NX350h, много подобен на RAV4. Прави ми впечатление, че при градско шофиране и повече в режим EV (на батерия), температурата на охладителната течност играе, като пада под обичайната. Много често пада на 3 или 2 отделения (нормалните 90 градуса са 4 отделения). Отдавам го на студенето време и на честото минаване в режим ЕV по време на градско шофиране, но не знам колко е нормално. Не хибридните двигатели, обикновенно дигнат ли 90 градуса я подържат. Нормално ли е така да играе температурата през зимата в градски условия?

Поздрави,
Никола

Лексус Хибрид - Температура на охладителна течност

Публикувано на: 08 Мар 2024 09:52
от WoLF
Изчети тук и виж дали нещата се изясняват :thumbsup:

Лексус Хибрид - Температура на охладителна течност

Публикувано на: 08 Мар 2024 10:19
от ico1
Пусни парното колата ще запали двигателя но няма да се движи на EV.Имам РАВ с това задвижване и няма проблем .При спускане става по хладно в колата ако за нормален автомобил си задал 23 градуса тук задаваш25 и всичко е ОК.

Лексус Хибрид - Температура на охладителна течност

Публикувано на: 08 Мар 2024 11:07
от ermeglio
Мен реално не ме притеснява парното. Всичко е наред с отоплението. Притеснява ме това, че температурата на охладителната течност играе и много често е под 90 градуса. Въпроса ми това нормално ли е при хибридуте или да се търси някакъв проблем и решение.

Лексус Хибрид - Температура на охладителна течност

Публикувано на: 08 Мар 2024 11:26
от ico1
Ако я караш на EV да.Мини покарай на нормал и виж как е.

Лексус Хибрид - Температура на охладителна течност

Публикувано на: 08 Мар 2024 11:47
от ermeglio
Аз я карам на Normal mode (не ECO), нa EV казвам моментите в които двигателя се гаси автоматично и режима на каране е Normal. Светва ми една EV лампичка на таблото в такива момента, двигателя не работи и задвижването е изцяло от батерията.

Лексус Хибрид - Температура на охладителна течност

Публикувано на: 08 Мар 2024 11:52
от ico1
Мисля ,че ако парното работи и висиш в задръствания е нормално.Двигателя включва като стрелката е под нормалното.
При извън града би трябвало да няма проблем освен ако няма дълги спускания.

Лексус Хибрид - Температура на охладителна течност

Публикувано на: 08 Мар 2024 11:57
от Hursa
Скалата с която показва температурата на охлаждащата течност (до колкото знам) е разграфена в сравнително не широк диапазон около нормалната работна температура. Така, че тези едно две квадратчета с която пада отчетената температура - може всъщност да е паднала само с 10 20 градуса (дори по малко). Нормално е когато се изключи двг, особено ако това е за относително по продължително време - температурата на охладителната течност да пада (особено, ако автомобила се движи и е хладно), все пак той е основния източник на топлина (и май единствения "високотемпературен").

Лексус Хибрид - Температура на охладителна течност

Публикувано на: 08 Мар 2024 12:48
от WoLF
В темата се разисква не само парно, затова я дадох... И по други теми е писано как стоят нещата :thumbsup:

Lexus NX350h - Температурата на охладителната течност варира?

Публикувано на: 09 Мар 2024 13:28
от planetarydrive
Така описаната от вас игра на температурата през есен, зима и пролет е съвсем нормална. Точно така работи стрелката на термометъра на Камри хибрид. Всъщност най-често е далеч от навремето смятаната за оптимална 80-90. Не съм имал по-бързо затоплящ вътрешността автомобил.

Lexus NX350h - Температурата на охладителната течност варира?

Публикувано на: 09 Мар 2024 13:39
от WoLF
Със същите впечатления съм и аз за затоплянето и то при положение, че градско карам на 60 работна температура зимата...

Lexus NX350h - Температурата на охладителната течност варира?

Публикувано на: 10 Мар 2024 13:28
от dracunculus
Същото е и при мен. Не съм се занимавал с мисълта дали е нормално. За нормално го приемам.