Значи да разбирам, че с карбураторния спрей мога да пръскам директно по жичките на дебитомера, нали така? Понеже бях чувал, че са доста фини и деликатни и не трябвало да се "закачат" с нищо.
Ще взема такъв спрей и ще извърша процедурата.
Тази цедка в дясно я знам, тя е зад алтернатора при мен, сваляли сме я (преди година и нещо) и за мое очудване беше чиста. И клапана също го проверявах тогава (по метода с жичките и подаване на +).
При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?
- mapamop
- Мнения: 4084
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 91 пъти
- Получена благодарност: 294 пъти
При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?
Да. Не трябва да ги пипаш с клечка за уши, клечка за зъби и т.н.
Някъде около края на първа страница в тая тема, съм пуснал картинка къде се рови за течове на вакуум:
https://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=38431
Можеш да прегледаш и цялата първа страница за насоки. И моята тресеше и глъхнеше на празен ход.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 03 Дек 2019 06:33
- Местоположение: Враца
- Автомобил: Тойота Корола 1.4 vvti 97к.с.
- Благодарил/а: 1 път
При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?
Този чистител за карбуратори нещо не мога дс го открия по магазините.
Откривам спрейове за почистване на ЕГР, спрей за почистване на дросели, ама за карбуратори не.
Откривам спрейове за почистване на ЕГР, спрей за почистване на дросели, ама за карбуратори не.
- mapamop
- Мнения: 4084
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 91 пъти
- Получена благодарност: 294 пъти
При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 03 Дек 2019 06:33
- Местоположение: Враца
- Автомобил: Тойота Корола 1.4 vvti 97к.с.
- Благодарил/а: 1 път
При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?
Купих го току що от Практикера!
По магазините за авточасти се опитваха да ме убеждават, че брейк спрея и този вършели една и съща работа - абе всеки си предлага каквото му дойде на акъла без оглед на това, че няма да ти свърши работа.
По магазините за авточасти се опитваха да ме убеждават, че брейк спрея и този вършели една и съща работа - абе всеки си предлага каквото му дойде на акъла без оглед на това, че няма да ти свърши работа.
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 03 Дек 2019 06:33
- Местоположение: Враца
- Автомобил: Тойота Корола 1.4 vvti 97к.с.
- Благодарил/а: 1 път
При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?
Добър ден!
Промих клапана (беше си що годе чист), промих и дебитомера. "Усавършенствах" и цепнатите маркучи за картерните изпарения. Първата сутрин (по-скоро обед) след тези манипулаций , беше 18° и запали с едва доловими симптоми на проблема. Следващите сутрини вече беше 7° и 4° и проблема си е пак на лице та пак с жонглирането на педала първите 2....3мин.
Може би е нещо дребно, което все още ми убягва.
Лека и успешна седмица!
Промих клапана (беше си що годе чист), промих и дебитомера. "Усавършенствах" и цепнатите маркучи за картерните изпарения. Първата сутрин (по-скоро обед) след тези манипулаций , беше 18° и запали с едва доловими симптоми на проблема. Следващите сутрини вече беше 7° и 4° и проблема си е пак на лице та пак с жонглирането на педала първите 2....3мин.
Може би е нещо дребно, което все още ми убягва.
Лека и успешна седмица!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта