Страница 1 от 1
Сив пушек от Rav4 2011 2.2 D-CAT 150к.с.
Публикувано на: 10 Ное 2023 17:15
от padjal
Здравейте, ентусиасти!
Наскоро се сдобих със своята Toyota Rav4 III 2011 2.2 D-CAT 150к.с. При втория опит да пътувам извънградско, колата влезе в авариен режим с грешка "Check 4x4 system", спряна ABS и Traction системи (авариен режим). Предполагаемата причина за това беше DPF, затова в един сервиз ми го свалиха и "изпраха". След като взех колата обратно от там, безпроблемно се прибрах и не съм имал подобно влизане в авариен режим оттогава.
Появи се обаче друг странен проблем - сив дим от ауспуха (при форсиране леко към синьо) малко преди достигане на работната температура на двигателя с много характерна неприятна миризма.
Очаквам вашите мнения и съвети - какво може да бъде, каква диагностика и методи за отстраняване да търся? Благодаря ви предварително

Сив пушек от Rav4 2011 2.2 D-CAT 150к.с.
Публикувано на: 10 Ное 2023 17:29
от veso_hds
Сив пушек от Rav4 2011 2.2 D-CAT 150к.с.
Публикувано на: 10 Ное 2023 17:53
от padjal
Не съм убеден, че статията дава достатъчно информация за този по-специфичен проблем veso_hds.
Сив пушек от Rav4 2011 2.2 D-CAT 150к.с.
Публикувано на: 10 Ное 2023 20:25
от biro
Маслото чезне ли?
Сив пушек от Rav4 2011 2.2 D-CAT 150к.с.
Публикувано на: 10 Ное 2023 20:47
от veso_hds
padjal написа: ↑10 Ное 2023 17:53
Не съм убеден, че статията дава достатъчно информация за този по-специфичен проблем
Именно затова написах "популярно четиво", но все пак дава някакви насоки.
Сив пушек от Rav4 2011 2.2 D-CAT 150к.с.
Публикувано на: 10 Ное 2023 20:55
от WoLF
Скоро ще стане ясно какво е запушвало филтъра...
Сив пушек от Rav4 2011 2.2 D-CAT 150к.с.
Публикувано на: 11 Ное 2023 12:04
от padjal
biro написа: ↑10 Ное 2023 20:25
Маслото чезне ли?
Вчера го смених и м сега започвам да го следя, за да видя дали бяга.
Сив пушек от Rav4 2011 2.2 D-CAT 150к.с.
Публикувано на: 27 Ное 2023 09:04
от geniya
padjal написа: ↑10 Ное 2023 17:15
Здравейте, ентусиасти!
Наскоро се сдобих със своята Toyota Rav4 III 2011 2.2 D-CAT 150к.с. При втория опит да пътувам извънградско, колата влезе в авариен режим с грешка "Check 4x4 system", спряна ABS и Traction системи (авариен режим). Предполагаемата причина за това беше DPF, затова в един сервиз ми го свалиха и "изпраха". След като взех колата обратно от там, безпроблемно се прибрах и не съм имал подобно влизане в авариен режим оттогава.
Появи се обаче друг странен проблем - сив дим от ауспуха (при форсиране леко към синьо) малко преди достигане на работната температура на двигателя с много характерна неприятна миризма.
Очаквам вашите мнения и съвети - какво може да бъде, каква диагностика и методи за отстраняване да търся? Благодаря ви предварително
"Прането" на ДПФ, да не е изрязване и премахване...Би трябвало ако ДПФ е на мястото си да обира тази миризма, тъй като в него има и катализатор. Звука на колата промени ли се?
Сив пушек от Rav4 2011 2.2 D-CAT 150к.с.
Публикувано на: 27 Ное 2023 20:01
от gena_bs
Сив пушек от Rav4 2011 2.2 D-CAT 150к.с.
Публикувано на: 04 Дек 2023 14:06
от padjal
"Прането" на ДПФ, да не е изрязване и премахване...Би трябвало ако ДПФ е на мястото си да обира тази миризма, тъй като в него има и катализатор. Звука на колата промени ли се?
[/quote]
Не, прането е направено единствено с химикали за почистване. Звукът не е променен.