Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от LEXUS » 30 Ное 2023 13:41

mapamop написа: 30 Ное 2023 13:28 феновете на свещената, неръждясваща и неприкосновена марка....
Никой не е оспорил ,че има ръждясващи, Тойоти, както че има ръждясващо Мерцедеси,БМв-та, Рена и Пежа.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Hursa
Мнения: 4926
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 76 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от Hursa » 30 Ное 2023 13:50

mapamop написа: 30 Ное 2023 13:28 Аз предлагам политкоректно да се върнем на задната врата
На "чупката" на задната врата. Която "придава спортно излъчване" smile.gif
(Дали е необходимо "спортно излъчване" на сув. Не е ли по-добре да има "офроуд излъчване".)
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Аватар
nov
Мнения: 832
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от nov » 30 Ное 2023 13:53

LEXUS написа: 30 Ное 2023 13:40 Значи ако сме 8 човека в темата и 5-ма сте на твоето мнение, а 3-ма на моето, това съвсем не означава нито че те подкреоят 90 % , нито че ако те подкрепяха, щяхте задължително да сте прави.
Нищо не каза, а и това е извадката от темата, ако от 5 човека 3 казват ДА , един въздържал се и един ПРОТИВ колкко % са, не с али пак МНОЗИНСТВО казалите ДА,м?
LEXUS написа: 30 Ное 2023 13:40 Таратор написа,че Меган 2 ръждясва,а е след 2000-та година
Това го видях и не бягам от позицията, цитирах колите, които е изброил от Рено и са произвденеи далеч назад от 2000-та, тоя Меган 2 за да ръждяса е седял ударен дълго време на ОТКРИТО, Тойота може да мечтае з апокритието и тенекията на МЕГАН 2 със сигурност, от опит говоря, ръждясал меган 2, е като нЕРЪЖДЯСАЛА тойота без значение кой модел, демек бяла лястовица.
LEXUS написа: 30 Ное 2023 13:40 вманиачен на тема ръжда по Тойоти
Ти за 10 страници така и не разбра идеята, но няма нищо.Дразни ме това, че процеса по антикорозионна защита и подбор е доста прост в сравнение с това да създадеш надежден хибрид например (което е факт неоспорим) и въпреки това се дънят в плиткото, не го ли разбираш това.Също, като отличник, който решава бързо и вярно логаритмични уравнения, работи с тригонометрични функции, ред на Фурие или ред на Тейлър, знае, че при смяна на знака пред интеграла, той сменя и границите си, може да определи ток на късо съединение между група Генератор - Асинхронен двигател - решава ги тия задачи с лекота, но като го питат колко е 5х6 и той казва 21....................сега вдЕнА ли?
LEXUS написа: 30 Ное 2023 13:40 Наистина ли мислиш, че Тойотите преминават с максимален резултат краш тестовете,ако ламарината им е тънка като фоли, щом како казваш тя трябва допълнително да укрепва здравата конструкция?
Обира енергията на удара, всичко зависи от клетката на пътниците, отново ........... Меган 2 е спластмасови предни калници, но мисля имаше 5 звезди при краш тест, я виж колко има Корола от 2002-ра или 2003 при краш тест, че не ми се рови.
LEXUS написа: 30 Ное 2023 13:40 с ръждата ще е включително на покрива,
Да де- четеш избирателно , нали видя , че няколко човека написаха за ИЗГНИЛ покрив паднал до сенниците ,м? worthy.gif

Аватар
nov
Мнения: 832
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от nov » 30 Ное 2023 13:54

Hursa написа: 30 Ное 2023 13:50 На "чупката" на задната врата. Която "придава спортно излъчване" smile.gif
(Дали е необходимо "спортно излъчване" на сув. Не е ли по-добре да има "офроуд излъчване".)
Тук е супер субективно конкретно за дизайна, на МЕН лично не ми харесва, на лексотаня му харесва ВСИЧКО, като дизайн в тази Тойота, дори и таблото..........тук е въпрос на вкус, аз предпочитам по сдържаната странична линия и по-изчистени форми.

Аватар
mapamop
Мнения: 4083
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 91 пъти
Получена  благодарност: 294 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от mapamop » 30 Ное 2023 14:02

LEXUS написа: 30 Ное 2023 13:41 Никой не е оспорил ,че има ръждясващи, Тойоти, както че има ръждясващо Мерцедеси,БМв-та, Рена и Пежа.
Аз лично имам отнесени няколко критики че не съм прав за ръждата в този форум... И не се возя особено често в другите марки, което ми намаля сериозно шанса да изпадна на пътя от някоя от тях. Докато в Тойотата съм седнал почти всеки ден и често съм с деца отзад. Следователно ми е приоритет ръждата на Тойота, пред ръждата на всяка друга марка. Ако ми се наложи може и да не се кача на таксито с твърде много ръжда, защото има следващо на опашката, градски транспорт на който може да се разчита в Русе на практика няма, и не го броя хич. За автомобили на приятели не става сериозна дума защото, в тях сядам предимно като ходя да си прибера моята от сервиза и като процент са малко спрямо престоя ми в моята си кола.
Между другото имам познат бакшиш, който доскоро караше Фиат Мултипла, или второ поколение, или фейслифт на онова грозното нещо, но изглеждаше съвсем нормално на форма. Беше внос от Австрия, като година някъде около 2010-2011 и учудващо имаш значително по-малко (да не кажа почти никаква) ръжда по окачване и купе, въпреки че не беше омазнена. Виждал съм я и отдолу и с махнати предни гуми.
Не коментирам нерентабилния за ремонт двигател (дизел някакъв) и силно овандаленото от строителите купе, както и ремонтите с клещи, тел, "мосшшчета" по буксите и силно разлагащото се покритие на пластмасите по таблото. И вратата му се отваряше нагоре. И не беше изгнила самата тя... А тоя автомобил си беше в плачевно техническо състояние изначало.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Hursa
Мнения: 4926
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 76 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от Hursa » 30 Ное 2023 14:03

Покрива е фиксиран по цялата периферия, в силова рамка, огънат е обикновено "куполообразно", което му придава коравина и намалява до определена степен вибрациите. Има и ребра, които трябва да ограничат смачкването при преобръщане. И въпреки това, често се забелязва ръжда над предното стъкло. Вратите в горната част са профилирана рамка в която "влиза" стъклото, сравнително твърди са, но най-вече са свободни. Гънат се сравнително малко в горния край, лежат на уплътнение което до определена степен демпфира вибрациите. Концентрацията на напреженията е в долната част, там от където "тръгват" профилите обхващащи стъклото от страни и от горе. И въпреки, че са профилирани и относително дебелостенни, често има ръжда в тази зона.
Ако търся "спортно излъчване" - бих взел хечбек или седан, ако няма "купе". smile.gif
Последно промяна от Hursa на 30 Ное 2023 14:07, променено общо 1 път.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от LEXUS » 30 Ное 2023 14:05

nov написа: 30 Ное 2023 13:53 Нищо не каза, а и това е извадката от темата, ако от 5 човека 3 казват ДА , един въздържал се и един ПРОТИВ колкко % са, не с али пак МНОЗИНСТВО казалите ДА,м?
Това се опитвам да ти обясня- ограничеността на опита на хората в един форум или една тема. Всеки претегля нешата според това,което е видял и какво е изградил като мнение, но това е нищожно на фона на световния опит. В една затворен група 5 човека може да са 100% на едно мнение, но това не означава,че са прави. А те го приемат,че са прави,защото са единодушни.
nov написа: 30 Ное 2023 13:53 тоя Меган 2 за да ръждяса е седял ударен дълго време на ОТКРИТО, Тойота може да мечтае з апокритието и тенекията на МЕГАН 2 със сигурност, от опит говоря, ръждясал меган 2, е като нЕРЪЖДЯСАЛА тойота без значение кой модел, демек бяла лястовица.
Какъв е твоя опит, не продължавай да ме разсмиваш. Ти си видял няколко коли от модел, какъв опит дори си въобразяваш,че имаш? Това е фанатизмът, той ти казва ръждясал Меган, ти започваш да измисляш,че не може да е ръждясал, значи е седял на открито, но Тойота задължително ръждясва.

Това е твоя интерпретация, която е едностранчива и предубедена.
nov написа: 30 Ное 2023 13:53 Ти за 10 страници така и не разбра идеята, но няма нищо.Дразни ме това, че процеса по антикорозионна защита и подбор е доста прост в сравнение с това да създадеш надежден хибрид например (което е факт неоспорим) и въпреки това се дънят в плиткото, не го ли разбираш това.Също, като отличник, който решава бързо и вярно логаритмични уравнения, работи с тригонометрични функции, ред на Фурие или ред на Тейлър, знае, че при смяна на знака пред интеграла, той сменя и границите си, може да определи ток на късо съединение между група Генератор - Асинхронен двигател - решава ги тия задачи с лекота, но като го питат колко е 5х6 и той казва 21....................сега вдЕнА ли?
ХАха, това е твоя интерпретация. Твое внушение за Тойота. Аз ти казвам,че ръжда има при всички марки.
nov написа: 30 Ное 2023 13:53 Обира енергията на удара, всичко зависи от клетката на пътниците, отново ........... Меган 2 е спластмасови предни калници, но мисля имаше 5 звезди при краш тест, я виж колко има Корола от 2002-ра или 2003 при краш тест, че не ми се рови.
Тогава може би неговата теория не е релевантна. Ти я оборваш в случая. Hursa твърди,че тънката ламарина няма да способства на цялата структура да е здрава.А Тойота има максимални резултати на краш тестовете.
Hursa написа: 30 Ное 2023 13:50 На "чупката" на задната врата. Която "придава спортно излъчване"
(Дали е необходимо "спортно излъчване" на сув. Не е ли по-добре да има "офроуд излъчване".
Интересно да не би Тигуан да има оф роуд излъчване. Все пак това не са машини за оф роуд. И какво означава трябва или не трябва? Какво трябва са преценили японските дизайнери, и очевидно правилно , за да направят най-продаваемия СУВ на планетата.
Последно промяна от LEXUS на 30 Ное 2023 14:11, променено общо 4 пъти.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от LEXUS » 30 Ное 2023 14:07

Hursa написа: 30 Ное 2023 14:03 Покрива е фиксиран по цялата периферия, в силова рамка, огънат е обикновено "куполообразно", което му придава коравина и намалява до определена степен вибрациите. Има и ребра, които трябва да ограничат смачкването при преобръщане. И въпреки това, често се забелязва ръжда над предното стъкло. Вратите в горната част са профилирана рамка в която "влиза" стъклото, сравнително твърди са, но най-вече са свободни. Гънат се сравнително малко в горния край, лежат на уплътнение което до определена степен демпфира вибрациите. Концентрацията на напреженията е в долната част, там от където "тръгват" профилите обхващащи стъклото от страни и от горе. И въпреки, че са профилирани и относително дебелостенни, често има ръжда в тази зона.
И въпреки че са еднакво усилени ръжда не тръгва горе по вратите от същите вибрации, нито горе по тавана. Отпред на тавана тръгва ръжда заради компрометиране на боята от камъчета,които изхвърчат или към решетката, или към предното стъкло и горния ръб на стъклото и тавана.
Капак също може да корозира на предния ръб,а не по дължината на ламарината.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Hursa
Мнения: 4926
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 76 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от Hursa » 30 Ное 2023 14:19

Кое е усилено, като покрива? Калниците, капака, задната врата? Горе по вратите е дебелостенно, гъне се и вибрира, най-вече и преди всичко спрямо основата. Предния капак - също, фиксиран е относително твърдо в ключалката и пантите (шарнирно в тях). Но иначе лежи относително свободно на тампони.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от LEXUS » 30 Ное 2023 14:19

Hursa написа: 30 Ное 2023 14:03 Ако търся "спортно излъчване" - бих взел хечбек или седан, ако няма "купе".
И аз така разсъждавам с изключение на скучния седан. Седан и спортен в едно изречение е нелепо.Да, Lancer EVO или Subaru Inpreza WRX, но пак са седани, въпреки че са спортни коли. Спортният дизайн е хечбек и купе. НО много хора искат нещо като СУВ, което да изглежда спортно. Един CH-R е със спортен и авангарден дизайн и е пазарен хит. Много ми харесва MItsubishi Eclipse Cross, абсолютно спортен дизайн.
Последно промяна от LEXUS на 30 Ное 2023 14:21, променено общо 1 път.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от LEXUS » 30 Ное 2023 14:21

Hursa написа: 30 Ное 2023 14:19 Кое е усилено, като покрива? Калниците, капака, задната врата? Горе по вратите е дебелостенно, гъне се и вибрира, най-вече и преди всичко спрямо основата. Предния капак - също, фиксиран е относително твърдо в ключалката и пантите (шарнирно в тях). Но иначе лежи относително свободно на тампони.
Покривът ръждясва в най-усилената част точно над предното стъкло и причина не са вибрации, защото там е абсолютно твърд,а по средата най-мек и податлив на вибрации.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Hursa
Мнения: 4926
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 76 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от Hursa » 30 Ное 2023 14:34

На границата между усилващия елемент или ребро са най - големите концентрации на напрежение от вибрациите на ламарината, освен огъване и разтягане, в резултат на вибрациите, в тези зони възникват т. н. "усилия на срез". Разтягащите и компресиращи напрежения, също са най-големи в тези зони. Вижте къде се къса мембраната на барабана smile.gif
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от LEXUS » 30 Ное 2023 14:43

Добре, но не искам да споря с човек, който хвалеше колко са хубави дизелите,а си взе втори хибрид :D , както и предимно критикуващ Тойотите,а си купи втора Тойота :D Това е несериозно просто :D
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Hursa
Мнения: 4926
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 76 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от Hursa » 30 Ное 2023 14:51

Защото аз и такива като мен са истинските ценители на тойота. Взел съм втори път тойота, въпреки, че признавам недостатъците и. Взел съм я не защото съм фанат на марката, а защото оценявам положителните и страни, които (за моите изисквания) надвишават недостатъците и. Фанатите са смърт за марката, убиват конкурентната и борба с другите, създават маса "предани" купувачи, които си затварят очите за недостатъците и или дори приемащи ги за плюсове, силно преувеличаващи силните и страни, до "боготворене".
Е или съм тъпанар, "настъпил втори път мотиката" smile.gif
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от LEXUS » 30 Ное 2023 15:22

Радвам се на високото ти самомнение. Имам един въпрос - смяташ ли,че черно-бялото мислене и категоризиране на хората според собственото разбиране за ситуацията изразява широкоскроеност на възгледите и разбира цялостността на дадена тема не по определени личностно избрани субективни категории,а във възможно по-широк обхват. Вторият въпрос ми е да изясним какво означава фанатик в твоите представи. Защото фанатикът следва да не признава критика насочена към предмета на фанатизма му. Фанатикът не би следвало да се съгласява с нея. Фанатик може и да е от обратната страна на дискусията - човек, който вманиачено и настойчиво да преследва налагане на фокусирана критика към определен обект, към който е насочена тя, като избягва дори нюансиране в критиката и предимно е фокусиран върху критика по отношение на определен обект, ситуация, обстоятелство, без да допуска критично отношение към собствената му критика.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: gogo59bg и 53 госта