Страница 2 от 2

Угасване на двигателя при спиране

Публикувано на: 03 Апр 2024 09:17
от angelina
ivo_67 написа: 15 Сеп 2023 09:19 Симптомите наподобяват вдълбани в главата гнезда на клапаните и (или) прогорели изпускателни клапани. Съдя за това от факта, че двигателят гасне след като е загрял. На студен двигател ако предположим, че топлинната хлабина клони около 0, е възможно да се стартира и работи нормално, но след достигане на работна температура, хлабина няма, клапанът не уплътнява в гнездото. Разбира се губи значителна част от компресията при сгъстителния такт. Това при положение, че няма хидравлична компенсация на топлинната хлабина на повдигачите.
И моята прави така и затова следя, но вдълбаните клапани или по-точно нерегулираните и неуплатняващи хубаво легла, ги отремонтирахме преди 10хил.км. За кратко спря да го прави проблема и сега е пак така, както колегата описва. Не е от леглата на клапаните. Много малко издишаше един или два и въпреки това за очна да пали трудно с повече завъртания. Смених също комплекта с веригата и пак е така. (Да разширя малко отговора)

Угасване на двигателя при спиране

Публикувано на: 03 Апр 2024 09:22
от slowtraveler
angelina написа: 03 Апр 2024 09:17 Много малко издишаше един или два
При клапаните няма такова понятие 'много малко издиша'... Това е една от критичните настройки и ремонти- 'много малко издишане' веднага става 'голямо издишане' и отказ на цилиндъра...
Затова и новите клапани се припасват много внимателно на ръка към леглата си така, че да станат херметични... Също така самите легла внимателно се 'формоват' към правилната форма независимо дали са нови или вече работили...
Центровката на клапаните е крайното задължително условие, като там пак се изисква опит - правилна температура на ДВГ и т.н. и т.н... Ако са нови легла - разбира се, че бих проверил клапаните след 10х.км...

Угасване на двигателя при спиране

Публикувано на: 03 Апр 2024 11:18
от vfr800
Ако има газ търсете си проблема там.