Страница 2 от 3

Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120

Публикувано на: 11 Сеп 2023 17:07
от Hursa
Нима не бяхте вие - които заключи темата "митове за надеждността на тойотите"? smile.gif Скоро и от дачия ще започнат да протестират - че ги сравняваме с тойотите smile.gif

Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120

Публикувано на: 11 Сеп 2023 17:14
от mapamop
Hursa написа: 11 Сеп 2023 17:07 Нима не бяхте вие - които заключи темата "митове за надеждните тойоти"?
Не виждам да е заключена темата... Дори и да съм я заключил е много вероятно, да е било по линия голямото количество кофти поведение от потребител(ите). И пак излизаме от темата, и вероятно ще бъде заключена.
Пак казвам - обикновен, евтин найлон, изрязан по форма и размер, залепен с евтин материал. Всичко предназначено за селското стопанство от магазина, ще е 2 идеи с повече материал и устойчивост. Ако не вярваш - разкоствай една кора на вратите и направи разни проби на извънземния найлон от Тойота за 2 лева.

Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120

Публикувано на: 11 Сеп 2023 18:16
от Hursa
Не е заключена, загуби актуалност откак развенчаването на митовете около тойота плъзна по десетки теми smile.gif
mapamop написа: 05 Сеп 2023 10:47 купих си най-дебелия като материал найлон за оранжерии
Найлона за оранжерии си има своите качества - като добра светопропускливост и устойчивост на "ултравиолет", които в случая не са необходими. Според мен - паронепропускливата мембрана за покриви е по-подходяща. Предвидена е за десетилетия експлоатация - въпреки че и въздействат външни условия, когато е монтирана под керемиди. А в случая ще е относително по-защитена от тях. Също по-добре се лепи, но евентуално - може да е по-дебела. Може да се използва вероятно и алуминиево фолио - то си има своите предимства, според мен - в случая, но с него ще се работи по-трудно, а и може да създава шум.

Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120

Публикувано на: 11 Сеп 2023 18:23
от Ивайло Димов
Няма нужда от паропропусклувост ,врата си има дренажни отвори .Кви мембрани кви 5 лев .Досега да съм накъсал 2-3 чувала за смет и да съм ги облепил с двойнозалепваща монтажна лента и отгоре с гафер.Армирания политилиен за парници е идеално реление

Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120

Публикувано на: 11 Сеп 2023 18:31
от Hursa
Парите от купето биха прониквали през корите и ще кондензират върху студената ламарина на вратите създавайки условия за интензивна корозия. А с мембраната (както и с найлона) - тези кори стават газоплътни. Чувалите за смет относително бързо се разпадат и стават на "дреб".

Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120

Публикувано на: 11 Сеп 2023 18:34
от Ивайло Димов
Моята кола е на 23 години и е с алуминиеви кори които държат стъклоповдигачите.....Не виждам как ще кондензира при качествено парно зимата

Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120

Публикувано на: 11 Сеп 2023 18:39
от Hursa
Когато корите са "газоплътни" - няма да преминават. (Не бихме искали и да ни "духа" през корите smile.gif - от "вентилационните отвори" на вратите.) Но ако не са - независимо колко е добро парното - абсолютната влажност в купето (поради много фактори) зимата е значително по-висока и преминалите пари биха кондензирали интензивно на силно обухваната при движение студена ламарина на вратите.

Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120

Публикувано на: 11 Сеп 2023 19:42
от mapamop
offtopic.gif
Hursa, пак се отплесна и ще има ключ и метла на темата ....

Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120

Публикувано на: 11 Сеп 2023 19:46
от Hursa
Май се увличате - а?

Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120

Публикувано на: 14 Сеп 2023 22:20
от mapamop
За тези които искат да знаят "в какво се набъркват" - ето ви сглобена врата със разлепен вече найлон:
0-02-05-bf769e8e1c4d2dcaa613990ce0bd1942c49e4bfc6047b1a85e2a0956b134c9be_b1cd59b1.jpg
0-02-05-bf769e8e1c4d2dcaa613990ce0bd1942c49e4bfc6047b1a85e2a0956b134c9be_b1cd59b1.jpg (542.57 KiB) Преглеждано 3579 пъти
Hursa, прати ми на лично един адрес и ще ти пратя свален от някоя Тойота "специален найлон", даже за моя сметка. После да кажеш обаче кое му е специалното?
Тойотата ще е или Авенсис Т25, или Аурис 2008, или Корола-Версо 2007 - от който донор намеря найлон, но са еднакви навсякъде, гарантирано.

Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120

Публикувано на: 15 Сеп 2023 17:25
от Hursa
Че аз да не би да съм твърдял - че има нещо специално в тойота smile.gif А че според мен изпълнява ролята на "паронепропусклива мембрана", както и прави кората "газонепропуслива". Вярно, че всеки найлон (е не буквално - всеки) го може, но след като ще се заменя, защо да не е с нещо по качествено (от "найлон").

Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120

Публикувано на: 17 Сеп 2023 17:42
от mkoev
Ако някой случайно се сеща за човек, който би извършил такава услуга във Варна нека да пише :)

Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120

Публикувано на: 17 Сеп 2023 18:41
от mapamop
mkoev,
Ако ти се разкарва до Русе, ще ти ги направя в хубаво време пред гаража, за цената на материалите, няколко часа и 2 бутилки Фанта от големите. Труда да кажем че ще е без пари. tooth.gif
За тая елементарната история ме е срам да си искам пари...

Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120

Публикувано на: 18 Сеп 2023 11:41
от mkoev
Таратор, жив и здрав да си, братленце :) Един ден ако се засиля да ходя до Русе ще пиша да пием по нещо :D

Решил съм да говоря с човека, който ми прави прозореца и ще му предложа да му занеса здрав найлон (за парник дето се спомена) и да видим дали ще се навие :) Пък ако не, здраве да е. Те по едно време изтрещяха с тия Короли и ги гледах по 7000лв :D Може пък сега да я дам за 8 понеже е ретро :D

Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120

Публикувано на: 18 Сеп 2023 12:13
от mapamop
4 кори на Авенсис Т25, или Корола-Версо ~2005-2008 слизат за общо около 40 минути от вратите. 3 винта са и щипки които се разкопчават буквално с голи ръце. Корите на тая Корола от подписа ти са много подобни, да не кажа същите като на преди упоменатите модели, така че да кажем че отнема час за свалянето им.
Почистването на старата лепка със разредител и пистолета за горещ въздух да отнеме 2 часа, 3 да са със моткането за ФаФли,Цигари, кафета и т.н.
Още 1-2 часа "труд и творчество" да се налепи новата леплива гняс и найлона, заедно с изрязването с ножичката. Пак е включено плюнченето, цигари, ФаФли, кюфтета и каквото ти душа пожелае.
Още 40-50 минути за 4 врати да им се върнат обратно корите. Слагам малко повече време че ми отнема време да улуча отвора в канала за видиите под дръжката.
Това за сам човек излиза 6-7 часа, като са сметнати със много широка резерва.
За двама човека реално не би трябвало да отнеме повече от 2-3, нека да са 4 часа. Предполагаемо ще има двама да режат с ножичката и макетния нож. Точно корите, които те плашат толкова много отнемат най-малко време. На всичкото отгоре има поне 100 резултата с клипове в тубата как се махат - трябва си много талант да се обърка нещо.
Аз не бих дал пари за тая дреболия, която може да се изчеше за един следобед, в стегната програма, пред блока.
Материалите в много тежкия и скъп случай едва ли ще надхвърлят 30-40 лева примерно. Пак съм смятал със много широки пръсти, че една тубичка бутилово лепило е 13-14 лева на Практикер и ще остане много от нея, ако се действа внимателно. Битумната лента по спомен е 22-23 лева (скъпо!). Недостатъка на бутила в тубичката е че му трябва време да съхне, докато лентата не изисква такова време. Бутила трябва да се чака да хване стабилно за да може да не се мести лайнона докато се реже с макетния нож и/или ножичката. Но пък са си 10 кинта за ФаФли...
Моето мнение си е, че е смехотворно упражнение и пари над 10-20 лева за труд си е разхищение. Даже и те ми се виждат много, че съм "циция".