Страница 1 от 2
Пробем след смяна на стартер..
Публикувано на: 14 Юни 2023 22:36
от karatista
Пробем след смяна на стартер..
Публикувано на: 14 Юни 2023 23:12
от memorex
Буксата на MAP сензора да не е разкачена
Пробем след смяна на стартер..
Публикувано на: 14 Юни 2023 23:25
от mapamop
Грешката води по-скоро до откачена букса на дросела или на педала на газта. На педала на газта няма как да се откачи откъм коша на мотора, така че по-скоро е тази на дросела. Според каталозите дросела е някъде в зоната на стартера:
► Виж съдържание

- Screenshot 2023-06-14 232354.png (15.63 KiB) Преглеждано 4750 пъти
Пробем след смяна на стартер..
Публикувано на: 14 Юни 2023 23:37
от karatista
Закачени са и двете. Само,че това нещо на горната схема- 94152 20801 го извадих защото също ми пречеше, но после го сложих на мястото му с двете кръстати болтчета. Възможно ли е докато се е размяткало да е замърсено или повредено някак.

- аАсС.jpg (3.21 KiB) Преглеждано 4741 пъти
Забравих да добавя,че от 1 година егр е изключен софтуерно..
Пробем след смяна на стартер..
Публикувано на: 14 Юни 2023 23:51
от mapamop
EGR вдига други грешки. Тук в случая има отворена верига във датчика за позицията на дросела или във едната верига на потенциометъра на педала за газта. Педала за газта е опроводен по презумпция вътре в купето, и е малко вероятно той да е проблемен. Не че не може да се е износил потенциометъра, ама едва ли в този случай това е причината. По-скоро недозакопчана букса, като си го откачил от дросела тоя датчик може и да се е повредил, или не е поставен плътно на мястото си.
Проблема е че този сензор не подава данни в допустимите граници, или изобщо не отговаря по линията. Четиво:
Пробем след смяна на стартер..
Публикувано на: 15 Юни 2023 00:15
от karatista
закопчан е, плътно на място..остава зацапване/ повреда пък не съм го удрял или нещо такова...как да се ориентирам, токаджии в моя град нема, вариант да го замеря.. ше ходя да го сваля да огледам нещо пропуснато..
Пробем след смяна на стартер..
Публикувано на: 15 Юни 2023 00:22
от vfr800
Объркал си положението на TPS_а . Да знам, че е дизел , но има TPS, защото има дросел. Не си го сложил правилно и въпреки, че педала отчита , че не си подал газ дросела отчита , че е отворен. Или обратното. По-принцип на японски кола/мотор, боядисани болтчета се пипат само след като се маркира много точно позицията на елемента , който крепят.
Пробем след смяна на стартер..
Публикувано на: 15 Юни 2023 00:28
от mapamop
Във файла който ти качих има на кои букси и кои крака на буксите, какви показания трябва да излязат. Измери го тоя TPS, и после според зависи от резултатите.
Пробем след смяна на стартер..
Публикувано на: 15 Юни 2023 00:48
от karatista
Не съм много в час с токовете, но успях да измеря това;

- 1up.jpg (597.2 KiB) Преглеждано 4719 пъти
Използвайки маса от двигателя само в това гнездо има ток. В другите не.
Иначе ето снимки и на сензора и там, дето ляга..

- 2up.jpg (471.62 KiB) Преглеждано 4719 пъти

- 3up.jpg (506.89 KiB) Преглеждано 4719 пъти
vfr800,
Болтчетата не бяха боядисани..и не виждам как може да се промени нещо, то си има изливка и сензора ляга перфектно не може да се върти. Болтчетата само фиксират да не бяга назад..или поне аз така го виждам..
Пробем след смяна на стартер..
Публикувано на: 15 Юни 2023 07:08
от iovkito
Този сензор не се маха при сваляне на стартер.
Пробем след смяна на стартер..
Публикувано на: 15 Юни 2023 07:38
от mapamop
Сглоби всичко в търговски вид. Извади клемата на акумулатора. Извади жабката. Разкопчей буксите от файла на горивния компютър и измери съпротивленията на крачетата на буксите от файла. Свери си резултатите с тези които трябва да излязат. Мери се съпротивление при закачен и монтиран сензор на кабела, спрямо маса / купето. Сондите ги забиваш на гърба на буксата, а не отпред, за да не разкрачиш терминала. Изчети целия файл внимателно, а не само каквото ти е интересно - рискуваш да пребиеш горивния компютър и там става мазало.
Пробем след смяна на стартер..
Публикувано на: 15 Юни 2023 10:43
от karatista
Проблемът е решен. Забелязах,че сензорът има две срещуположни ленти, нещо като белязки.. Вътре в дроселът също има две, които отговарят по размери на тези на сензора, обаче при слагането се разминават с 45 градуса. При изваден сензор реших да включа на контакт и тези в дросела се завъртяха на друга позиция, сложих сензора, буксите и лампите на таблото изчезнаха, колата се изтреля ..
Между другото съветвам хора, дето не са си направили профилактика на стартера да го направят. Ефектът е поразителен, след като се разглоби и смаже навсякъде с правилната грес.
Също така искрено благодаря на всички взели участие в темата, има и добри хора в нашето узлобено общество!

Пробем след смяна на стартер..
Публикувано на: 15 Юни 2023 11:00
от Akima
vfr800 написа: ↑15 Юни 2023 00:22По-принцип на японски кола/мотор, боядисани болтчета се пипат само след като се маркира много точно позицията на елемента , който крепят.
Абсолютно правилно, но за съжаление няма кой да слуша/чете.

Пробем след смяна на стартер..
Публикувано на: 15 Юни 2023 11:01
от iovkito
Тези авенсиси са фабрично с някаква смазка, която много бързо изсъхва и започва да върти мудно. Моя го свалих на 250 000км за почисване и смазване, наистина разликата е голяма.
Пробем след смяна на стартер..
Публикувано на: 15 Юни 2023 11:14
от mapamop
Офтопик
Това важи ли и за "бензиновите" стартери?
На 4 пъти след дълъг престой не запалих от първия път, със еднократно късо изщракване, и след това на втори опит запалих. В последните 3-4 дни запалвам от първия път, но със осезаемо "замисляне" преди да запали.