Страница 1 от 1

Възможности на клапана за обезвъздушаване на маслото на 4AGE?

Публикувано на: 30 Май 2023 14:25
от shivagg
Колеги, пука ми, при износени бустерни клапани маслото изтича много бързо в картера или има друг клапан? Това най-вероятно е причината, поради която моят двигател 4AGE получава неприятен шум и експлодира и стартира само при студен старт: около 5-10 секунди. Ама много гадно. Съгласен съм, че шумът идва от разпределителните валове, но не знам. Трудно е да се характеризира поради факта, че е с голям обхват. Ще го запиша набързо. Имам този проблем всеки ден. През деня при наистина голям разход почти не гасне, рядко се случва дори след 2-3 часа паркиране. Има 2 клапана на двигателя 4AGE: единият е разположен в сифона за масло и може да бъде сменен чрез премахване на сифона и масления съд, другият е разположен в секцията на масления канал и е достъпен отдолу за отстраняване, почистване и подмяна. Пробвах различни страхотни масла: 0W50, 0W40, 10W40 (Shell, Yacco) - без конкретни промени. Във всеки случай при всякакви режими на работа и удари двигателят работи изключително спокойно и тихо. Ще разбере ли някой за това?

Възможности на клапана за обезвъздушаване на маслото на 4AGE?

Публикувано на: 30 Май 2023 15:58
от mapamop
Местоположение: India
Автомобил: BMW
Линкове в подписа към сайт за видеоразговори....
Какъв го дирите изобщо тук. Попълнете си профила със смислена информация и си направете мнението малко по-лесно четимо. Форума за BMW е на друг адрес, а тая тема си е за кофата в тоя вид.

Възможности на клапана за обезвъздушаване на маслото на 4AGE?

Публикувано на: 30 Май 2023 16:09
от ufer
Може колегата да е сложил 4AGE в купе на BMW... :D Има 60 страници за MR2 с този мотор и аз съм писал за същия проблем, който разреших, но нещо не мога да намеря публикацията. Нека колегата да се разрови... :thumbsup:

Възможности на клапана за обезвъздушаване на маслото на 4AGE?

Публикувано на: 30 Май 2023 16:15
от vfr800
Гугъл преводач, що годе добре се справил :P