Здравейте,
Наскоро закупих yaris 3 2012г. с двигател 1.33 и ръчна скоростна кутия, но открих проблем при прекалено дълго задържане на съединителя.
Проблема е следния:
Когато натисна съединителя и съм включил на 1-ва например(не зависи на коя скорост си вкл., винаги се получава на която и да е предавка), държа го натиснат за 10 секунди и колата започва да тръгва все едно аз пускам съединителя, тоест зацепва без да съм го отпуснал и като се случи това, вариантите са 2 - или да изгася колата, или да пусна докрай съединителя и пак да го натисна.
Съединителя си отделя нормално, скоростите се включват добре, и в общи линии ако сменяш скоростите сравнително бързо и не държиш дълго време съединителя(повече от 10 секунди) всичко е наред.
Най вероятно не е дефект или проблем свързан с този модел, но се опитвам да разбера нещо повече преди майстора да е тръгнал да сваля кутията .
Някой ако се е сблъсквал с нещо подобно или предполага какво може да е, може да сподели.
Нещо което си мисля, може да е някаква помпа, ако има такава, тя да не държи достатъчно, но това просто са мои предположения.
Благодаря!
Проблем съединител/трансмисия yaris 3 2012г. 1.33 99к.с
- memorex
- Мнения: 813
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 21 пъти
Проблем съединител/трансмисия yaris 3 2012г. 1.33 99к.с
Проверете спирачната течност колко е ако са на едно със съединителя.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
- Ивайло Димов
- Мнения: 980
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 40 пъти
- Получена благодарност: 57 пъти
Проблем съединител/трансмисия yaris 3 2012г. 1.33 99к.с
Това чудо ако има долна помпа на съединителя проверете нея в какво състояние е ,може там да е проблема не бързай да сваляш кутията .
-
- Мнения: 1692
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 20 пъти
Проблем съединител/трансмисия yaris 3 2012г. 1.33 99к.с
Като ходиш на лекар, информираш ли се от форумите какво ти е, за да му кажеш от какво да те лекува? Ако ще ходиш при някой майстор, лекар, зъболекар трябва да му имаш доверие. Обратно, ако нямаш доверие просто не ходи там.
Първият съвет е безсмислен, ако течността е недостатъчно то няма да може да включиш при работещ мотор.
Вторият частично, конкретния автомобил трябва да е с 6-степенна кутия и т. нар. лагер - помпа. Тоест, ако проблема е в него кутията трябва да се свали.
Първият съвет е безсмислен, ако течността е недостатъчно то няма да може да включиш при работещ мотор.
Вторият частично, конкретния автомобил трябва да е с 6-степенна кутия и т. нар. лагер - помпа. Тоест, ако проблема е в него кутията трябва да се свали.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 14 Ное 2019 13:19
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Toyota Yaris III 1.33 MT vvt-i
- Благодарил/а: 5 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Проблем съединител/трансмисия yaris 3 2012г. 1.33 99к.с
Да, този модел двигател 1.33 бензин е с 6-степенна кутия. Ами към края на месеца майстора ще се освободи и ще се види какъв точно е проблема. Ще пиша като има развитие по проблема.
Благодаря за отговорите!
Благодаря за отговорите!
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 14 Ное 2019 13:19
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Toyota Yaris III 1.33 MT vvt-i
- Благодарил/а: 5 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Проблем съединител/трансмисия yaris 3 2012г. 1.33 99к.с
Здравейте,
Добавям развитие по темата и решението на проблема.
Общо взето, 2-те помпи се смениха, първо тази вътре в кутията, която е от тип лагер-помпа, след смяната, проблема се случваше отново, но по-рядко, може би при повече маневри на полу-съединител.
След това сменихме и горната помпа, която вече е извън кутията, тогава проблема се оправи генерално.
Поздрави!
Добавям развитие по темата и решението на проблема.
Общо взето, 2-те помпи се смениха, първо тази вътре в кутията, която е от тип лагер-помпа, след смяната, проблема се случваше отново, но по-рядко, може би при повече маневри на полу-съединител.
След това сменихме и горната помпа, която вече е извън кутията, тогава проблема се оправи генерално.
Поздрави!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта