Процедури/стъпки за партида за ток и зарядна станция
- Filbor
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 24 пъти
Процедури/стъпки за партида за ток и зарядна станция
Това са следи на границата между залепени и замазани как да е изолационни плоскости - стиропор или фибран. На снимката не се вижда, но като прокарвам ръка от горе надолу през тази граница и се усеща, че не лежат в една равнина, като долната част е леко изпъкнала:
- Прикачени файлове
-
- Следи в гараж.jpg (212.85 KiB) Преглеждано 3740 пъти
- Filbor
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 24 пъти
Процедури/стъпки за партида за ток и зарядна станция
Зарядна станция Lexus
- Прикачени файлове
-
- zarqdna-stancia-za-elektromobili-lexus-22-kw-6-metra-kabel-tip-2.jpg (43.25 KiB) Преглеждано 3493 пъти
-
- Lexus Зарядна станция.JPG (48.09 KiB) Преглеждано 3493 пъти
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 30 Мар 2024 21:16
- Местоположение: София
- Автомобил: RAV4
- Благодарил/а: 1 път
Процедури/стъпки за партида за ток и зарядна станция
Здравейте,
Понеже наскоро от ЕРМ Запад ми одобриха заявената мощност за подземен гараж и ми предстои изтегляне на кабели (около 40 метра) между електромера и гаража, може ли да споделите впечатления от фирмата, която използвахте за монтаж на инсталацията и нейни контакти.
Понеже наскоро от ЕРМ Запад ми одобриха заявената мощност за подземен гараж и ми предстои изтегляне на кабели (около 40 метра) между електромера и гаража, може ли да споделите впечатления от фирмата, която използвахте за монтаж на инсталацията и нейни контакти.
- Filbor
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 24 пъти
Процедури/стъпки за партида за ток и зарядна станция
Доволен съм от хората и изпълнението. Дойдоха към 10:00 часа. Оставих ги да си работят. Към 16:00 часа приключиха с всичко, което исках. Дори май нямаха време да обядват.
Аз само сутринта координирах тях и хората от ЕРМ Запад, които тогава трябваше да осигурят достъп до стаята с електромерите.
Аз само сутринта координирах тях и хората от ЕРМ Запад, които тогава трябваше да осигурят достъп до стаята с електромерите.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 30 Мар 2024 21:16
- Местоположение: София
- Автомобил: RAV4
- Благодарил/а: 1 път
Процедури/стъпки за партида за ток и зарядна станция
Да, точно от такава услуга имам нужда, при мен монтираха електромер и тъй като стаята и таблото се заключват, ЕРМ Запад ми казаха, че могат да осигурят достъп до него между 9 и 15:30 след предварителна заявка. От там насетне инсталацията следва да се монтира от избрани от мен електротехници. Възможно ли е да споделите контакти на фирмата която сте ползвали, може и на лично съобщение.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 03 Дек 2023 16:12
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: RAV4 plug-in hybrid
- Благодарил/а: 16 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Процедури/стъпки за партида за ток и зарядна станция
Някой да даде мнение за тази зарядна станция, за Rav4 plugin hybrid ще се ползва. Търсих с връзка с интернет и приложение, за да контролирам зареждането.
https://euromatica.bg/%D0%B0%D0%BD%D1%8 ... heren-cvqt
https://euromatica.bg/%D0%B0%D0%BD%D1%8 ... heren-cvqt
- Monster
- Мнения: 341
- Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
- Благодарил/а: 87 пъти
- Получена благодарност: 82 пъти
Процедури/стъпки за партида за ток и зарядна станция
Ако те устройва ценово вярвам, че ще работи добре. Преди няколко седмици си взех от EV Point адаптери за 7 kW мобилна станция - трите адаптора за различни контакти струваха 150 лв, а въпросната мобилна станция я купих от АлиЕкспрес за още 150 лв (с доставка и всичко). Като казах на човека от EV Point за какви пари съм си купил станция, той образно казано се хвана за главата и каза, че те сами си правят софтуера и сглабят хардуера на техните станции и се опитват да оптимизират цените си, но със сигурност не могат да ги докарат до такива като в Китай, което е и очаквано предвид ниската цена на труда в Китай. Предимството на станцията на EV Point според мен са следните:
- Прави се у нас и е с голяма гаранция (на китайката мисля, че е само 1 година, а тук са 5). Дори да има някакъв проблем ще можеш лесно да се свържеш с производителя и да го отстраните.
- Мобилното приложение на EV Point съм го ползвал за публични зарядни станции винаги безпроблемно. Това ме кара да мисля, че и за тази домашна станция ще работи добре за контролиране през интернет, без да имам реален опит с конкретната станция.
За бюджетни китайски станции с мобилно приложение за контролиране съм чел позитивни мнения за feyree, за които отворих тук тема. Дали обаче мобилното им приложение позволява отдалечен контрол през интернет или работи само в рамките на локален WiFi в близък обсег на самата станция - бих предположил, че е по-скоро за локална употреба, но това е мнение без да имам реален досег с марката.
Относно нещо алтернативно, мобилно и не толкова бюджетно - в гаража в София ползвам и една австрийска станция go-e Charger, която се продава, както в EV Point, така и в Практикер. В мобилното й приложение съм виждал опция да се свързва с интернет, но не съм проучвал как се случва - дали е лесно или изисква някакви "програмистки" умения. Аз си я контролирам през локалния WiFi, който идва от самата станция.
При всички положения, ако купиш станцията на EV Point или нещо различно от описаното - пусни една тема в секцията за зарядни станции, за да трупаме впечатления от различните опции на пазара.
- Прави се у нас и е с голяма гаранция (на китайката мисля, че е само 1 година, а тук са 5). Дори да има някакъв проблем ще можеш лесно да се свържеш с производителя и да го отстраните.
- Мобилното приложение на EV Point съм го ползвал за публични зарядни станции винаги безпроблемно. Това ме кара да мисля, че и за тази домашна станция ще работи добре за контролиране през интернет, без да имам реален опит с конкретната станция.
За бюджетни китайски станции с мобилно приложение за контролиране съм чел позитивни мнения за feyree, за които отворих тук тема. Дали обаче мобилното им приложение позволява отдалечен контрол през интернет или работи само в рамките на локален WiFi в близък обсег на самата станция - бих предположил, че е по-скоро за локална употреба, но това е мнение без да имам реален досег с марката.
Относно нещо алтернативно, мобилно и не толкова бюджетно - в гаража в София ползвам и една австрийска станция go-e Charger, която се продава, както в EV Point, така и в Практикер. В мобилното й приложение съм виждал опция да се свързва с интернет, но не съм проучвал как се случва - дали е лесно или изисква някакви "програмистки" умения. Аз си я контролирам през локалния WiFi, който идва от самата станция.
При всички положения, ако купиш станцията на EV Point или нещо различно от описаното - пусни една тема в секцията за зарядни станции, за да трупаме впечатления от различните опции на пазара.