Страница 1 от 1

Toyota Carina да загрее. Да да!!! Ама загря:)))

Публикувано на: 24 Сеп 2007 16:20
от shotowinner
Здравейте,
Имам един доста сериозен проблем. Карината ми която карам на газ и бензин надува маркучите и загрява. Всъщност не загрява, но стрелката стои в червеното и показва, 4е е загряла, а като сложа термометър в радиатора си ми показва 90 градуса. Преди месец ми се спука тапа на двигателя, за6тото се бе6е прецакал термостата и от тогава стрелката е полудяла. Качва се пада, когато си поиска. Но не е от датчика защото ми втвърдява маркучите. И си мисля да не би като ми беше изтекла водата от тапака и после като напълнха с антифриз да не са оставили парното на топло и да е влязъл въздух от някаде. Един маистор ми каза, че може да има пукнатина на главата, но се надявам да не е така. Ако някои е имал същия или подобен проблем моля да помага!!!
Карината е 1.6i 107 к.с.
Благодаря предварително.

Публикувано на: 24 Сеп 2007 18:13
от ugabuga
shto ne probvash da mahnesh termostata nacialo, i dali naduva markuchite

Публикувано на: 25 Сеп 2007 00:11
от Caesar
Имах подобен проблем преди две и повече години, когато си купих карината. След лутане открих повреда в таблото с уредите. Имаше лоша спойка и единия от резисаторите не правеше електрическа връзка с пистата на платката. Ето линка:


http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=366 ... sc&start=0

Дано да съм бил полезен!!!
Успех

Публикувано на: 25 Сеп 2007 00:43
от agent dust
какво значи че надува маркучите? ако ги одървя здраво - вероятно духнала гарнитура. изхвърля ли вода през капачката в компенсационното казанче? водата не се загрява, но горещите газове лъжат датчика

можеш да идеш в Дару Кар, те имат една системка с химикали и за нула време проверяват дали не ти е духнала гарнитурата, не е скъпо. но надуване на маркучите означава, че компесия отива в охладителната система, водната помпа не може да вдигне чак такова налягане че да надува маркучите

Публикувано на: 25 Сеп 2007 09:18
от ceko26
Нормално е да надува маркучите.Капачката изхвърля ако е прекалено високо налягането.Провери дали включва перката на радиатора.Отвори капачката на радиатора като не са твърди маркучите и виж дали има мазни петна в антифриза, ако има това е масло. На отворена капачка даваш газ около 3-4 000 и задържаш около 1-2 мин като наблюдаваш течноста в радиатора ,ако е ниско нивото долей малко , ако изкарва балончета въздух и не спират това означава, че си за нова гарнитура на главата в най-добрия случай.Бяло масло в двигателя също означава, че смесва вода с масло.
Най-вероятно имаш проблем в датчика.

Готово

Публикувано на: 02 Окт 2007 16:44
от shotowinner
Оказа се гарнитура на главата. Сега е в сервиза и само срещу 300 лв. Утре ще е екато нова!!!