Corolla Verso E121 2006 1.8 1ZZ-FE - Двигателят прекъсва / Engine misfire ?
Публикувано на: 25 Мар 2024 22:27
Ако си разместил бобините.
Ако свещта не е цялата в масло.
Ако няма потрошени зъбчета на бобините.
Ако си сигурен че няма повредени кабели - захранването на бобините и масата им мисля да беше общо, но управляващите пинове са отделно.
Ако всичко по-горе е отстранено от картинката, остава да си огледаш цилиндъра и клапаните със сонда.
Масления клапан-соленоид за VVTI вдига грешки във VVT-i ако не работи. Ако не е зацепена правилно веригата, мисля че щеше да има misfire и на други цилиндри. Ако свалиш входящия колектор ще видиш входящите клапани - отнема 10-20 минути да го извадиш. С малко повече усилия, мисля че като се махне и изходящия колектор, ще видиш и изходящите клапани. Но за изходящия ме съмнява че ще ти трябва поне канал, за да освободиш колектора от катализатора и изходящата генерация.
Ако свещта не е цялата в масло.
Ако няма потрошени зъбчета на бобините.
Ако си сигурен че няма повредени кабели - захранването на бобините и масата им мисля да беше общо, но управляващите пинове са отделно.
Ако всичко по-горе е отстранено от картинката, остава да си огледаш цилиндъра и клапаните със сонда.
Масления клапан-соленоид за VVTI вдига грешки във VVT-i ако не работи. Ако не е зацепена правилно веригата, мисля че щеше да има misfire и на други цилиндри. Ако свалиш входящия колектор ще видиш входящите клапани - отнема 10-20 минути да го извадиш. С малко повече усилия, мисля че като се махне и изходящия колектор, ще видиш и изходящите клапани. Но за изходящия ме съмнява че ще ти трябва поне канал, за да освободиш колектора от катализатора и изходящата генерация.