Страница 6 от 8

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 30 Юни 2023 18:13
от mfandakov
IMG_20230630_160508492.jpg
IMG_20230630_160508492.jpg (266.67 KiB) Преглеждано 4916 пъти
IMG_20230630_160501310.jpg
IMG_20230630_160501310.jpg (236.36 KiB) Преглеждано 4916 пъти
IMG_20230630_160456800.jpg
IMG_20230630_160456800.jpg (293.68 KiB) Преглеждано 4916 пъти
IMG_20230630_160141180.jpg
IMG_20230630_160141180.jpg (255.65 KiB) Преглеждано 4916 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 30 Юни 2023 18:14
от mfandakov
IMG_20230630_155553936.jpg
IMG_20230630_155553936.jpg (266.68 KiB) Преглеждано 4914 пъти
IMG_20230630_155905159.jpg
IMG_20230630_155905159.jpg (186.88 KiB) Преглеждано 4914 пъти
Има и още но по късно

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 01 Юли 2023 20:03
от WoLF
Можеш да ги разреждаш до 6. Таймера не ти трябва ако прекъсва на 7500. 3А е агресивно, но не прекалено и става ако не ти се чака. По мои наблюдени има "заспали" модули, които искат 4 цикъла, но повечето с 3 са на оптимално ниво, както си сложил... Гледай да не качват над 60 градуса модулите, иделно да са под 40 :thumbsup:

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 14 Юли 2023 09:49
от mfandakov
Има и добри,има и "свършили".
IMG_20230714_072801980.jpg
IMG_20230714_072801980.jpg (884.79 KiB) Преглеждано 4405 пъти
IMG_20230714_073029101.jpg
IMG_20230714_073029101.jpg (523.18 KiB) Преглеждано 4405 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 14 Юли 2023 09:50
от mfandakov
IMG_20230714_093313070_MF_PORTRAIT.jpg
IMG_20230714_093313070_MF_PORTRAIT.jpg (1.42 MiB) Преглеждано 4405 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 14 Юли 2023 10:07
от WoLF
Тази 5300 я пробвай на още един цикъл, имам няколко такива, които на 3ти тур бяха 5300/5400/5500, а на 4ти вече около 6000 :thumbsup: Общо взето моите ги държа, докато не изравнят два поредни цикъла по капацитет...
Лошите се хващат много бързо - с всеки цикъл стават по-слаби tooth.gif

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 19 Дек 2023 07:48
от mfandakov
Някой случайно да има такова...
Screenshot_20231219-074253~2.png
Screenshot_20231219-074253~2.png (527.51 KiB) Преглеждано 2366 пъти

Много често когато се работи по автомобил си иска добър заряд на батерията,и колите работят по 30/40 минути на вятъра.Гледам тези от Topdon навлизат яко в света на диагностиката,нямам нищо тяхно за това си мисля ....дали си струват.

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 19 Дек 2023 10:23
от Akima
mfandakov написа: 19 Дек 2023 07:48 Topdon навлизат яко в света на диагностиката,нямам нищо тяхно за това си мисля ....дали си струват.
Ползвал съм техен скенер в сервиза на приятел - 99% бяха крали от друга известна китайска фирма с 431 в името - еднакво се държаха като производителност.
Лично аз съм малко скептичен към опитите им в сферата на батериите.
Факт е, че имат вече EU магазин и една камара YouTuber-и ги рекламират - наливат се пари в маркетинг и реклама.

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 20 Дек 2023 00:23
от ivan_pop
Akima написа: 19 Дек 2023 10:23 99% бяха крали от друга известна китайска фирма с 431 в името
Аз имам това дето е с 431, имам и други за сравнение.Това дето е 431 за VW е копие на VCDS, 431 за Опел е копие на OPCOM, 431 за Рено е копие на CANCLIP...
Китаеца е взел готови програми за Windows и ги е направил за Android.

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 20 Дек 2023 00:27
от mapamop
ivan_pop написа: 20 Дек 2023 00:23431
X431 не беше ли извращение за андроид?
То реално Mucar, ThinkCar, Thinkdiag са си клонинги на X431 и малко по-малко алчна схема за пари всяка година...

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 20 Дек 2023 12:54
от ivan_pop
mapamop написа: 20 Дек 2023 00:27 X431 не беше ли извращение за андроид?
На мен ми върши работа.Ако имам съмнемия и за по-сигурно, проверявам и с друга техника.Понякога и "Лазар" помага, т.е. интуицията.Не вярвам на 100% на компютрите, каквито и да са те.

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 07 Яну 2024 18:42
от FearSoft
Въпрос към по-опитните в областта - Тechstream 16 дали ще диагностицира правилно (и изцяло) модели от 2023 г? Например Корола хибрид. Защото намерих версия 18 и с нея не открива/няма връзка с някои модули, повечето от които е логично, защото ги нямам. Но не засича TPMS! Показва модула с *... Всичко друго бачка (поне тези, които проверих), но точно това липсва. С кабел Mongoose JLR Pro.
Имам и версия 16, но още не ми е останало време да пробвам дали бачка. Ама си мисля, че като е стара версия е възможно да няма пълен достъп до всички ECU-та.
И дали има някаква особеност за връзка с TPMS-а? Връзката я правя с натиснат 2 пъти бутон старт (Ignition On), дали не трябва да е на запалена кола, вратите трябва ли да са затворени - ей такива особености дали има?
В момента нямам никаква необходимост от диагностика, ама се опитвам да си вкарам нещата в режим готовност cool.gif А и ми е интересно какви неща мога да правя с тази програма. Нещо като котешкото любопитство tooth.gif

ПП И още няколко въпроса - какво е Vehicle Configuration Code, къде може да се намери/види и имаме ли нужда от него при работа с гореспоменатия софтуер? dry.gif

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 07 Яну 2024 21:38
от biro
Може проблема да е в кабела, а може и VCC да е грешен (да е избран за екземпляр без TPMS). Трудноне да установиш VCC, напиши какви възможности за избор дава и повече инфо за колата и ще го мислим.

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 08 Яну 2024 13:34
от vfr800
Вероятно е кабела и то не , защото е дефектен или нещо такова, а защото просто нещо не се разбира с някои модули. Имах същия проблем наскоро с Open port 2.0 и с един passthrough драйвер на Bosch , който ползвах с един VCM2 на Ford и двата не разпознаха модули в lexus LS. И в двата случая някои ECUта бяха недостъпни, а други си работеха нормално даже вече бях решил , че има проблем нещо с CAN-a и тогава реших да взема стария бавен клонинг на Xhorse за 15$ и о чудо :) свързах се. Т.е съвета ми е купи си реплика на Xhorse не са скъпи и пробвай с него мисля , че продавачите го водят mini vci или нещо такова.

Edit: всъщност не си купувай. Всяка втора тема в гугъл казва, че Xhorse адаптера не става за TPMS. Явно е нещо специфично и само определен хардуер може да ги програмира.

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 08 Яну 2024 13:53
от mapamop
Аз не знам каква е разликата между Тойотската Мангуста и Ягуарската... Ако е само фърмуер мисля да може да се сменя. В крайна сметка е някакъв флаш и не може да не може поне с програматор да се налее...
Лошото е че не намирам клонинг на Тойотската Мангуста за да пробвам.