Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувай отговор
Lwerewolf
Мнения: 530
Регистриран на: 09 Юли 2018 04:07
Местоположение: София
Автомобил: gws191l 08, zze121 03, aw11 86
Получена  благодарност: 4 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от Lwerewolf » 20 Яну 2023 23:08

Една конкретно?

Преди това си "презаредил"? (предполагам, че не си - принципно не се зареждат освен ако не са във "сандвич", че иначе става беля- освен ако не си ги разхерметизирал със идеята да рехидратираш, ама едва ли щеше да пишеш тук :D )
gs450h 07/2008 ML/radar cruise w/o APSSS, corolla e12 11/2003 3dr sol 3zz-fe

Аватар
angelina
Мнения: 63
Регистриран на: 31 Авг 2015 09:59
Местоположение: Пазарджик
Автомобил: HIGHLANDER (NAP) GSU55L-ARTMK
Получена  благодарност: 1 път

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от angelina » 21 Яну 2023 03:39

mfandakov написа: 24 Дек 2022 19:10 Питането ми е как да хванем аномалиите в хибридната система
Като няма, не можеш да хванеш. Най грубата аномалия е грешка. Няма. Волтажът на батериите го наблюдаваш дали е еднакъв-Натоаварване и след покой от 2 седмици например. Не трябва да има разлики повече от 1.2V. между батериите. Ако е имало ситуация над 1.2 разлика някога, когато си карал и не си милил изобщо какво се случва под седалката и под капака, тя щеше да ти каже. Не е казала. Гледай си Техстрийма . Тя го е гледала докато си карал и мълчи. Имаше опция да ти ги подрежда по волтаж възходящо и низходящо. Така виждаш, че първенството в класацията се мени, но си го оспорват 2 до 3 батерии. Все пак някой трябва да е пръв, но разликите във волтажа са нищожни. Щом са такива на 16 годишен Лексус, значи на Ярис, който е зтачително по късно с хибрид, ще е същото, че и по добре. Като имаш време за губене, търсиш аномалия.
Когато тя те намери, Техстрийм ще ти каже 3 секунди преди и 3 сек след аномалията какво е било.
Пазарджик BMW 2.5 TDS-1995 -бивш. Opel Frontera -бивш Peugeot 607 3.0 -2006-бивш., Toyota Yaris 1.0 -2008. Mazda 6 -2015. Lexus RX 400 Hybrid, Toyota Highlander 3.5 XLE
Изображение

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от mfandakov » 21 Яну 2023 07:43

Lwerewolf написа: 20 Яну 2023 23:08 Една конкретно
Да ..
Преди това изравнени на онази стойка по горе,след това заредени в пакет с вентилатор,после пак на стойката,и на товарната вилка една по една.
От 20 бр. Една супер зле ,една горе долу,и останалите като за 10 г.клетки сравнително са добре.
worthy.gif

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от mfandakov » 21 Яну 2023 18:51

Реших да отрежа една батерия ,и да видя какво се случва..

0.jpg[/attachment [attachment=2]2.jpg
Ами много малко "хидрид' :
3.jpg
3.jpg (49.84 KiB) Преглеждано 3948 пъти
В първата клетка има осезаема влага.

4.jpg
4.jpg (70.39 KiB) Преглеждано 3948 пъти
В четвърта всичко е сухо,сух налеп.
Прикачени файлове
0.jpg
0.jpg (22.38 KiB) Преглеждано 3948 пъти
1.jpg
1.jpg (21.71 KiB) Преглеждано 3948 пъти
2.jpg
2.jpg (32.38 KiB) Преглеждано 3948 пъти
Последно промяна от mfandakov на 21 Яну 2023 19:05, променено общо 2 пъти.
worthy.gif

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от mfandakov » 21 Яну 2023 18:54

Яриса със сменена батерия даде добър резултат на теста.
6.png
6.png (259.83 KiB) Преглеждано 3947 пъти
worthy.gif

Lwerewolf
Мнения: 530
Регистриран на: 09 Юли 2018 04:07
Местоположение: София
Автомобил: gws191l 08, zze121 03, aw11 86
Получена  благодарност: 4 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от Lwerewolf » 22 Яну 2023 00:07

Пиши преди да решиш да правиш такива неща. В момента имаш тотално неизползваем модул. Принципно разни хора са правели доста културни пробиви на правилните места и им се е получавало рехидратирането.

За Dr. Hybrid бих имал едно наум. Ако видиш във priuschat какви работи рекламират, ще се откажеш от светът.
gs450h 07/2008 ML/radar cruise w/o APSSS, corolla e12 11/2003 3dr sol 3zz-fe

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от mfandakov » 22 Яну 2023 11:10

Имам още мнооого модули,този специално бе супер зле.
Рехидратиране на модул който има "клапан" за налягане,.....не бих направил.
Щото дупката/дупките трябват 6/ може да гръмне преди да се задейства предпазният "клапан"
Четох за гърмящи клетки,не че ще стане проблем,но....
Не си заслужава да наливам разтвор за да събудя умряла клетка.
worthy.gif

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от mfandakov » 24 Яну 2023 13:24

Вместо китайските NI-MH, бих купил тези китайски..... :D

https://projectlithium.com/products/pri ... ement-pack
worthy.gif

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от mfandakov » 24 Яну 2023 15:55

Знам че има колеги които са наясно с действието на хибридната система,но ако на някой му е интересно ето едно добро обяснение. :thumbsup:

worthy.gif

Lwerewolf
Мнения: 530
Регистриран на: 09 Юли 2018 04:07
Местоположение: София
Автомобил: gws191l 08, zze121 03, aw11 86
Получена  благодарност: 4 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от Lwerewolf » 28 Яну 2023 08:16

mfandakov написа: 24 Яну 2023 13:24 Вместо китайските NI-MH, бих купил тези китайски..... :D

https://projectlithium.com/products/pri ... ement-pack
Закачаме различна химия без да кажем на BMS-ът. What could possibly go wrong. Дай тая химия да е LFP, за по-интересно (факт, до някаква степен се припокриват със NiMH).

Като цяло можеш да им видиш писанията по priuschat, нямам им много вяра конкретно на тези. Да започнем със това. Ако искаш - изчети няколкото теми в които като цяло им липсва сериозна аргументация на зададените въпроси.
gs450h 07/2008 ML/radar cruise w/o APSSS, corolla e12 11/2003 3dr sol 3zz-fe

Аватар
FearSoft
Мнения: 365
Регистриран на: 20 Май 2022 09:51
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Corolla Hybrid 1.8. Tук е!
Благодарил/а: 37 пъти
Получена  благодарност: 49 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от FearSoft » 07 Фев 2023 16:01

Малко лаишки въпрос - възможно ли е с диагностика, различна от Techstream успешно да се диагностицира Toyota и да се обучават различни модули? Имам предвид такива от сорта на Autel, Launch и др., не обикновен ELM 327.
Toyota Corolla 1.8L (HEV Special), Ex+, MC23

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от mfandakov » 07 Фев 2023 16:23

Става и с Елм и Launch, обаче много зависи какво точно искаш "да видиш",ако е хибрид и искаш тест батерия си трябва друга програма.
Много е важно кое на какъв автомобил искаш да четеш и обучаваш.
worthy.gif

Аватар
FearSoft
Мнения: 365
Регистриран на: 20 Май 2022 09:51
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Corolla Hybrid 1.8. Tук е!
Благодарил/а: 37 пъти
Получена  благодарност: 49 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от FearSoft » 07 Фев 2023 20:03

Става дума за хибрид предимно.
Toyota Corolla 1.8L (HEV Special), Ex+, MC23

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от mfandakov » 07 Фев 2023 20:14

За хибрид общи неща/Техстрийм/....които също са от значение разбира се.
На първа страница съм качил данни от един Ярис, данните са много и заслужават внимание за диагностиката на хибриднита система.
Колкото до батерията иска друга програма.
worthy.gif

vfr800
Мнения: 456
Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
Местоположение: София
Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 63 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Мнение от vfr800 » 07 Фев 2023 23:34

Lwerewolf написа: 06 Яну 2023 23:10 Custom BMS + LiFePo4 би било по-интересно за напред. По груби впечатления - статистически със всяка "генерация" модули нещата със издръжливостта стават все по-добре, та не знам доколко ще е рентабилно за напред. Има и адекватни заместители на оригиналните вече.
Ем то , ако го направиш това вече си друга категория . Плъгин хибрид, трябва да ти сменят номерата със зелени :) Съвет от мен , ако ще го правиш НЕ КУПУВАЙ китайски клетки независимо колко уж са добри и скъпи и какво ли още не. Играл съм го вече с батерия за мотоциклет, вярно не е 20WH , само 7.2 , но както казах китайските клетки просто не стават даже и скъпите. Падат под 80% SOH за има няма 200 цикъла.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 31 госта