Здравейте,
Имам корола 2006 година с този мотор. Скоро ще станат 4 години от както я имам. Паленето не й е сила, но винаги е палила при всякакви градуси. Акумулатора е стар вече и него ще го сменя още утре, но проблема ме съмнява да е от него.
Днес ходих да сипя нафта и не пожела да запали (загряла). Въртях доста и по едно време захапа и запали след почти падане на акумулатора. Правила ми го е и друг път (да въртя доста на загряла, под доста визирам 3-4 секунди), но чак толкова дълго за пръв път ми го прави. Стартера ли умира или нещо друго?
Тук предполагам е дюза. Някой път след студено палене изпушва, а като е студена между 2000 и 2400~ сякаш се дави за момент и като мина 2400об. продължава да работи нормално. Даже и звука на мотора се променя в този диапазон. На място ако я форсирам до този диапазон леко тресе колата. Тези денсо дюзи рециклират ли се или направо нови? Каква им е цената нови/рециклирани?
И два не толкова големи проблеми, но след като се очертава да се ремонтира.. долу под волана имам нещо разбито. С ниска скорост по лека неравност нещо дрънчи там. Ако завия волана спира. Какво има там?
Другия е, че някой копчета на климатроника не работят. Какво е решението при тях?
Поздрави,
2.0 D4D 116hp, върти но не пали.
- mapamop
- Мнения: 5193
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
2.0 D4D 116hp, върти но не пали.
Непаленето: Дюзи, SCV клапан, стартер, акумулатор, въздух в горивопроводите, липса на компресия. Това ако го прави и на топло и студено време. По симптоми изглежда на клапан. Закачете я на диагностика.... Преди да сте похарчили парите за още една такава. Този клапан и тези дюзи са дъвкани толкова много...
Хлопането, което спира след като навиете волана е от карданчето или сглобката на кормилния прът - също много дъвкана тема.
Копчетата на климатроника е дъвкана тема от Akima, как се чистят, възстановяват и т.н.
Реално трябваше да ползвате търсачката и да пишете в (поне) 3 други теми....
Хлопането, което спира след като навиете волана е от карданчето или сглобката на кормилния прът - също много дъвкана тема.
Копчетата на климатроника е дъвкана тема от Akima, как се чистят, възстановяват и т.н.
Реално трябваше да ползвате търсачката и да пишете в (поне) 3 други теми....
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 18 Ное 2022 13:51
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla
2.0 D4D 116hp, върти но не пали.
Колегата е прав, може да са много неща, но съвет от мен прегледай дифтунгите на дюзите от тях може да стават много мизерии с работата на мотора, другите неща лесно биха могли да се оправят , късмет и сподели какво се е оказало, по принцип двигателят е добър имам корола 90 коня и за сега съм доволен



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта