Проблем със скоростна кутия CVT.
Публикувано на: 30 Сеп 2022 05:54
Здравейте,
От няколко месеца имам Avensis 2016г. 1.8 CVT.
В момента автомобилът е на 90000 км. Купих го на 78000. От няколко дни имам следния проблем:
Когато лостът е на позиция "D" и "R", и колата не се движи се появяват странни вибрации/претрисане.
Когато е в движение подобни проблеми няма. Вариаторът работи гладко и превключва "мазно"
Когато поставя ск. Лост на позиция "N" или "P" вибрациите съществуващи при "D" и "R" изчезват.
Въпросите ми са няколко:
1. Знае ли някой, на какво може да се дължи описания по-горе проблем?
2. Имали ли сте подобни проблеми, как и къде сте ги разрешили?
3. Бихте ли ми препоръчали добър сервиз, за диагностика и евентуално отстраняване на описания проблем?
4. Дали между двигателя и ск. кутия има съединител и вибрациите да се дължат на някакъв проблем с него? На това мнение ме навежда факта, че на позиции "D" и "R", тези на които колата следва да се движи, следователно коляновия вал трябва да е свързан/зацепен/ с трансмисията има вибрации.
А на позиции N" и "P", тези на които следва автомобилът да е в покой и вала вроятно не е зацепен с трансмисията, подобни вибрации не се наблюдават.
Благодаря предварително на отзовалите се колеги.
От няколко месеца имам Avensis 2016г. 1.8 CVT.
В момента автомобилът е на 90000 км. Купих го на 78000. От няколко дни имам следния проблем:
Когато лостът е на позиция "D" и "R", и колата не се движи се появяват странни вибрации/претрисане.
Когато е в движение подобни проблеми няма. Вариаторът работи гладко и превключва "мазно"
Когато поставя ск. Лост на позиция "N" или "P" вибрациите съществуващи при "D" и "R" изчезват.
Въпросите ми са няколко:
1. Знае ли някой, на какво може да се дължи описания по-горе проблем?
2. Имали ли сте подобни проблеми, как и къде сте ги разрешили?
3. Бихте ли ми препоръчали добър сервиз, за диагностика и евентуално отстраняване на описания проблем?
4. Дали между двигателя и ск. кутия има съединител и вибрациите да се дължат на някакъв проблем с него? На това мнение ме навежда факта, че на позиции "D" и "R", тези на които колата следва да се движи, следователно коляновия вал трябва да е свързан/зацепен/ с трансмисията има вибрации.
А на позиции N" и "P", тези на които следва автомобилът да е в покой и вала вроятно не е зацепен с трансмисията, подобни вибрации не се наблюдават.
Благодаря предварително на отзовалите се колеги.