Страница 1 от 1

Новата Toyota Crown - продължаване и модернизиране на легендата

Публикувано на: 17 Юли 2022 16:48
от LEXUS
Представиха новата Toyota Crown. Смятам,че единствено седанът продължава да въплъщава философията на оригиналния Crown - солидност, техническо изящество, удобство, комфорт и японски консерватизъм.Въпреки това е доста модернизиран, получило се е успешно и не е загубил връзката с основната идея на тази кола. Постигнали са успешно модернизиран консерватизъм или казано другояче модернизирали са множество елементи от облика на колата или почти целия облик, но са запазили основите или основните линии на изискването за Crown.

Кросоувърът продължава новата дизайнерска линия,която е доста интересна и модерна от Toyota BZ4x, стоповете и оформлението на задницата е модерно и консервативно в съчетание,както и да се разбира това, страничната линия и /дръжките-тумбести и големи/ според мен са тумбести и не ме впечатляват.

Спортният компактен кросоувър хечбек няма нищо общо с философията Crown и е жертва на актуалните модни тенденции, харесват ми само фаровете и донякъде ниския преден капак, но едва при фаровете, отстрани и отзад може да е всичко между Mercedes GLA,Infinity QX30 и някое порше SUV, но не и Тойота.

И другият преставен Crown е напълно безличен според моите естетически предпочитания, дори задницата наподобява между Тойота Рав 4 и Хайлендър, но прави т.нар. Crown доста елементарен и ширпотреба.

Рзгледайте ги:


Новата Toyota Crown - продължаване и модернизиране на легендата

Публикувано на: 20 Юли 2022 16:33
от Lwerewolf
Я да видим:
TNGA-L (GA-L)

The TNGA-L platform underpins unibody vehicles in the E-segment/F-segment/S-segment or mid-size/full-size luxury car/grand tourer categories. The platform is offered in both rear-wheel drive and all-wheel drive variants and is paired with a longitudinal engine. The platform also supports a wheelbase length of 2,870–3,125 mm (113.0–123.0 in). The Crown was also produced with a narrow version at 1,800 mm (70.9 in) wide. TNGA-L replaces the older N platform.

Vehicles using platform (calendar years):

Toyota Crown — S220 (2018–2022)
Toyota Mirai — JPD20 (2020–present)
Lexus LC — Z100 (2017–present)
Lexus LS — XF50 (2017–present)
И да видим новото къде е:
TNGA-K (GA-K)

The TNGA-K platform underpins unibody vehicles in the D-segment/E-segment or mid-size/full-size car, and compact/mid-size crossover SUV categories. The platform is offered in both front-wheel drive and all-wheel drive variants and is paired with a transverse engine. The platform also supports a wheelbase length of 2,690–3,060 mm (105.9–120.5 in). TNGA-K replaces the older K platform.

Vehicles using platform (calendar years):

Toyota Avalon — XX50 (2018–present)
Toyota Camry — XV70 (2017–present)
Daihatsu Altis — XV70 (2017–present)
Toyota Crown Crossover — S235 (2022–present)
Toyota Harrier — XU80 (2020–present)
Toyota Venza — XU80 (2020–present)
Toyota Highlander — XU70 (2019–present)
Toyota Crown Kluger — XU70 (2021–present)
Toyota Kluger — XU70 (2021–present)
Toyota RAV4 — XA50 (2018–present)
Toyota Wildlander — XA50 (2019–present)
Suzuki Across — XA50 (2020–present)
Toyota Sienna — XL40 (2020–present)
Toyota Granvia — XL40 (2022–present)
Lexus ES — XZ10 (2018–present)
Lexus NX — AZ20 (2021–present)
Lexus RX — AL30 (2022–present)
Аз "легенда" не виждам. Кенеф е по-точна дефиниция. Позор ми се струва най-адекватно, ама още не съм се отказал съвсем тотално от марката.

Като по-добра новина бих казал, че IS500 в крайна сметка ще го продават и в Япония. Тук нямам много надежди да го видим.

Тоя 2.4 turbo хибрид не знам какво го хвалят при положение, че multistage 3.5 хем върви повече, хем е по-здрав и опростен, хем харчи по-малко (щото перманентен atkinson цикъл, видиш ли), хем звучи по-добре (в смисъл v6)...


...edit:
Баш седанът не е още анонсирано на коя платформа точно е, странични сравнения със Mirai напрактика показват една и съща кола, та има надежди.