Toyota Corolla E11 Hatchback ПРОБЛЕМ
Публикувано на: 07 Юли 2022 10:08
Добър ден на всички колеги. От скоро съм във форума и имам странен проблем с моя автомобил.
Колата е Toyota Corolla E11 Hatchback 1.3 4E-FE 1998г. бензин
По принцип има OBD отпред при двигателя, но немога да се свържа през диагностика с компютъра на автомобила за да бъда насочен към дадения проблем евентуално.
До последно автомобила си работеше нормално, но след престой вечерта на следващта сутрин си загуби два от цилиндрите.
Смених свещи, кабели, бобини (две на брой са, и двете са сменени), две от дюзите от които видях че не работят и проблема си остана.
Моля за съвети и идеи от къде и как да търся проблема - верен другар ми е, и не искам да я оставям.
Има ток на кабелите (свещите) тоест изключвам бобината, въпреки че е нова.
Вероятно се губи тока някъде до две от дюзите на 1-ви и 2-ри цилиндър.
Идея от къде да започна?
Дали проблема е в компютъра или има някъде реле или предпазител който командва две по две дюзите?
Колата е Toyota Corolla E11 Hatchback 1.3 4E-FE 1998г. бензин
По принцип има OBD отпред при двигателя, но немога да се свържа през диагностика с компютъра на автомобила за да бъда насочен към дадения проблем евентуално.
До последно автомобила си работеше нормално, но след престой вечерта на следващта сутрин си загуби два от цилиндрите.
Смених свещи, кабели, бобини (две на брой са, и двете са сменени), две от дюзите от които видях че не работят и проблема си остана.
Моля за съвети и идеи от къде и как да търся проблема - верен другар ми е, и не искам да я оставям.
Има ток на кабелите (свещите) тоест изключвам бобината, въпреки че е нова.
Вероятно се губи тока някъде до две от дюзите на 1-ви и 2-ри цилиндър.
Идея от къде да започна?
Дали проблема е в компютъра или има някъде реле или предпазител който командва две по две дюзите?