Страница 1 от 3
Потропване на Corolla
Публикувано на: 15 Сеп 2007 00:09
от Wish1981
Айде здравейте и от мене.Гледам че много хора са очаровани от Corollata (1.3;12 valve), и аз имам такава тривратка,върви като изоглавена на газ на бензин на к'вото пуснеш.Наскоро скъсах ангренажен ремък (смених го преди 6 месеца) и въпреки че много хора ме уверяваха че тоя модел тойоти имали защита,в крайна сметка се изкривиха 3 клапана и с ремонта и шлайфане на глава,клапани,нови гарнитури и т.н олекнах с около 350 лв.Но както и да е.С'я пак съм на пистата

.Та мойто питане е относно потропване на предницата.Смених неотдавна шарнири,амортисьори не са,един приятел каза че са тампони на носач но реших и вас да ви попитам вас дали имате идея к'во е.Интересно е че е само в дясно se усеща това почукване и то като ускорявам или като намалявам.Другото питане е за бензина.Неще въобще да запали на бензин.Преди нямаше никакви проблеми на безнин,даже и зимата палеше от раз.Сега обаче "въртя ключа" доста обаче неще и неще.Може би щото я карам предимно на газ.Помягайте.10x предварително

.
Публикувано на: 15 Сеп 2007 02:24
от domi
Никакъв опит със въпросния модел, но тропането звучи като сдал амортесьор. Може да бъде много работи, де, сигурно ще е хубаво да смениш всички тампони и прочее...
Публикувано на: 15 Сеп 2007 14:48
от Wish1981
Мерси много на Domi но се надявам да е някой тампон щото амортесьорите са бая парички,но ако е,ще трябва да се сменява няма как.Мерси отново. biggrin.gif
Публикувано на: 15 Сеп 2007 15:46
от Xeku
Тампоните на носачите са обичайна и логична причина, провери си цялата предница, все ще има някоя стара гумена втулка, която да ти прави проблеми!
Публикувано на: 15 Сеп 2007 22:12
от agent dust
или тампон по двигателя и скоростите
ако си с карбуратор - сипи хубав и пресен бензин, и почисти карбураторът със спрей за карбуратори - напръскай го отвън, изчакай, запали колата, пусни я на бензин и като подаваш газ пръскай със спреят в дроселът - като гледаш да форсираш добре да не изгасне. тези карбуратори са доста прецизни и понякога от газта се запушват жигльорите. ако си инжекция - пак същата процедура, но пръскаш по дебитомер или направо в дроселът ако нямаш дебитомер
Публикувано на: 16 Сеп 2007 00:29
от LEXUS
Zalagam na tamponi na nosachite.
потропването
Публикувано на: 04 Окт 2007 22:51
от shirosama
Потропването най-вероятно е от биалетките и по-малко от амортисьорите. Също имам Корола 1.3 12 EFI и съм доволен от нея, въпреки че ми потропва от време на време.
запалването
Публикувано на: 04 Окт 2007 22:55
от shirosama
При мен имаше проблем при запалването. Никога не си сипвай от Шел Ви Пауър бензин.Това е смърт за горивната система.Вдига всички боклуци от системата и ги вкарва в дюзите и т.н.А в твоя случай сипи повече бензин от нормалния 95 и смятам, че ще ти се оправи положението. Най-вероятно трябва да смениш горивния филтър. Сложи преди новия горивен филтър, който е сравнително скъп /около 25-30 лева/ от прозрачните горивни филтри /те са по 2лева/.Така ще сменяваш само тези по два лева:)
Re: потропването
Публикувано на: 05 Окт 2007 04:44
от LEXUS
shirosama написа:Потропването най-вероятно е от биалетките и по-малко от амортисьорите. Също имам Корола 1.3 12 EFI и съм доволен от нея, въпреки че ми потропва от време на време.
Какви биалетки,тия Короли нямат биалети!
Публикувано на: 05 Окт 2007 08:28
от davor
тампон на двигателя
Публикувано на: 05 Окт 2007 08:53
от aleksbr
При мен имаше едно потропване,което се оказа от карето на волана.Ако е тампон на двигателя се усеща при потегляне.Колкото до окачването нема лошо да се сменят втулките и тампоните поне на 100000 км,като се има впредвид какви са пътищата в БГ.
биалетки
Публикувано на: 06 Окт 2007 09:26
от shirosama
Може да не са биалетки, но са някакви обирачи на вибрациите май. Представляват нещо като болт с два тампона на края
Публикувано на: 07 Окт 2007 20:42
от dap
aleksbr написа:При мен имаше едно потропване,което се оказа от карето на волана.Ако е тампон на двигателя се усеща при потегляне.Колкото до окачването нема лошо да се сменят втулките и тампоните поне на 100000 км,като се има впредвид какви са пътищата в БГ.
и на при мен има тропане във волана и ми казаха че е точно от карето на кормилната уредба .искат ми 50 лв за рециклиране.на теб колко ти взеха за ремонта и как точно ти отсраниха проблема
Публикувано на: 07 Окт 2007 20:58
от aleksbr
Карето мисля че беше около 30лв.Избих старото на преса и по същия начин /пак на преса/поставих новото.След това направих нещо като защитен маншон от наилон около него като предварително гресирах карето отвън за да не прониква вода.Така изминах около 80000 и още не е трепнало.
Публикувано на: 08 Окт 2007 19:25
от dap
aleksbr написа:Карето мисля че беше около 30лв.Избих старото на преса и по същия начин /пак на преса/поставих новото.След това направих нещо като защитен маншон от наилон около него като предварително гресирах карето отвън за да не прониква вода.Така изминах около 80000 и още не е трепнало.
а да те питам преди ремонта имаше ли тресене във волана когато спираше от по висока скорост!!! да знам дали ми е от него или трябва и дискове да сменям