Проблем с 2AD-FTV
Публикувано на: 17 Мар 2022 20:42
Здравейте собственици фенове и майстори на марката TOYOTA.
Имам RAV4 2008г. Д4Д 2,2 136кс. без ДПФ - 2AD FTV и от около месец и половина се боря с проблема първо палене при температура под -1 градус. Колата запалва от четвърт и загасва след около секунда две а ако продължа да въртя на стартер нищо не се случва само върти и нищо дори не прави опит да препали. Изключвам от контакт подгрявам и отново се повтаря същото това може да се повтори 20 пъти до като реши да заработи. Когато реши запалва и работи без проблем дори на -10 . А ако я загася дори и веднага след като е запалила и поработила повече от пет секунди си пали от раз на четвърт без проблем и остава да работи. Проблемът от време на време го няма и пак се появява.
Свещите са проверени и работят. Имат си и захранване.
SCV клапана е сменен и помпата е инициализирана.
Горивния филтър е сменен и скобичките на маркуча са нови.
Батерията е нова BOSCH.
Стартера върти добре.
Компресия има и дюзите са с + – 1,4 максимум.
Грешки няма с изключение на един единствен път когато преди около две седмици беше записала U 0105 .
Мисля че е това но може нещо да съм изпуснал. Ще се радвам ако някой е имал подобен проблем и го е решил да сподели.
Имам RAV4 2008г. Д4Д 2,2 136кс. без ДПФ - 2AD FTV и от около месец и половина се боря с проблема първо палене при температура под -1 градус. Колата запалва от четвърт и загасва след около секунда две а ако продължа да въртя на стартер нищо не се случва само върти и нищо дори не прави опит да препали. Изключвам от контакт подгрявам и отново се повтаря същото това може да се повтори 20 пъти до като реши да заработи. Когато реши запалва и работи без проблем дори на -10 . А ако я загася дори и веднага след като е запалила и поработила повече от пет секунди си пали от раз на четвърт без проблем и остава да работи. Проблемът от време на време го няма и пак се появява.
Свещите са проверени и работят. Имат си и захранване.
SCV клапана е сменен и помпата е инициализирана.
Горивния филтър е сменен и скобичките на маркуча са нови.
Батерията е нова BOSCH.
Стартера върти добре.
Компресия има и дюзите са с + – 1,4 максимум.
Грешки няма с изключение на един единствен път когато преди около две седмици беше записала U 0105 .
Мисля че е това но може нещо да съм изпуснал. Ще се радвам ако някой е имал подобен проблем и го е решил да сподели.