Страница 3 от 3

Avensis T27 - кит за омасляване на клапани

Публикувано на: 15 Ное 2022 14:28
от ufer
Hursa написа: 12 Сеп 2022 16:09 почти няма приплъзване между контактуващите повърхности)
Хурса, само като добавка... При много мотори на Опел от 80-те и 90-те години тарелките под пружините на клапаните бяха конструирани така, че клапаните леко да превъртат и затова бяха много подходящи за газифициране, а допълнително и хидравличните повдигачи бяха от голяма полза, защото много рядко се налагаше работа около тях. За сегашните не знам как са, но вероятно има и други фирми, които са правили този номер...

Avensis T27 - кит за омасляване на клапани

Публикувано на: 15 Ное 2022 23:39
от Bass_Man
ufer написа: 15 Ное 2022 14:28
Hursa написа: 12 Сеп 2022 16:09 почти няма приплъзване между контактуващите повърхности)
Хурса, само като добавка... При много мотори на Опел от 80-те и 90-те години тарелките под пружините на клапаните бяха конструирани така, че клапаните леко да превъртат и затова бяха много подходящи за газифициране, а допълнително и хидравличните повдигачи бяха от голяма полза, защото много рядко се налагаше работа около тях. За сегашните не знам как са, но вероятно има и други фирми, които са правили този номер...
Само да не забравяме че същите тези години си горяха клапани масово заради някое кофти делко или настройка на предварение на око/слух, или бъгове по карбураторите. Например на брат ми Ладата изгори клапани точно заради некадърно настроено предварение без да е имала газ някога!!!
А и АГУ допълнително бяха с плочки и всичко се настройва в най-добрия случай на 3000rpm на място с газ анализатор. Все едно караш с два карбуратора ама единия е настроен на усет ....

Avensis T27 - кит за омасляване на клапани

Публикувано на: 16 Ное 2022 11:35
от ufer
Така е, темата се разширява... :D