Страница 3 от 4

Avensis Т27 много харчи и подпушва

Публикувано на: 18 Фев 2022 11:21
от Vasilev263
Дюза пикаеща няма как да има, защото както написах, ги смених с чисто нови.
Внос е от Германия със наличен DPF, работещ ermm.gif

Avensis Т27 много харчи и подпушва

Публикувано на: 18 Фев 2022 11:30
от Ивайло Димов
Човек свалете турбината за преглед ,тези коли са на по 200+хил км ,тая турбина се върти в пикови моменти със 120хил об/минута .Втулки,ос ,променлива геометрия ....износват се .Да се види и клапана за обратно налягане .....няма как ,взимаме тези коли 2-3та употреба и се почва ефекта на снежната топка ,колкото повече я караш /търкаляш разходите се множат .

Avensis Т27 много харчи и подпушва

Публикувано на: 18 Фев 2022 12:10
от WoLF
Vasilev263 написа: 18 Фев 2022 11:21 Дюза пикаеща няма как да има
Нали вече говорихме, че 5та дюза не е пипана, но сте сигурен, че не пикае...

Avensis Т27 много харчи и подпушва

Публикувано на: 18 Фев 2022 12:11
от iovkito
Ако маслото е сменяно през 15-20 000км, турбината издържа поне половин милион км. Явно има някакъв проблем с дпф-а и 5-тата дюза впръсква повечко гориво, от това се вдига много и разходът.

Avensis Т27 много харчи и подпушва

Публикувано на: 18 Фев 2022 12:29
от vfr800
Vasilev263 написа: 18 Фев 2022 11:21 Дюза пикаеща няма как да има, защото както написах, ги смених с чисто нови.
Внос е от Германия със наличен DPF, работещ ermm.gif
По принцип пиезо дюзите са с доста сложно устройство. Не е невъзможно да има някоя с фабричен дефект. Нищо не пречи да ги тестваш пак. Описанието не отговаря на проблем с турбо компресор.

Avensis Т27 много харчи и подпушва

Публикувано на: 18 Фев 2022 12:36
от Ивайло Димов
iovkito,

Няма турбина с променлива геометрия дето ще изкара 500 000 ,особено при българските условия на шофиране .Ако се кара само извънградско може ,но пак при определени условия и стил на шофиране .

Avensis Т27 много харчи и подпушва

Публикувано на: 18 Фев 2022 12:54
от iovkito
Не само, че има, а и имам приятел точно с дизелов авенсис т27, който е с оригиналния съединител, дюзи и турбина, на 470 000км. Този човек си закупи колата по моя препоръка, моделът е 2009-та, 2.0 126кс.

Avensis Т27 много харчи и подпушва

Публикувано на: 18 Фев 2022 13:04
от Ивайло Димов
Значи е късметлия ,щото всички дизелисти покрай мен с 2-3 та употреба коли са правили или дюзи,или помпа или са премахвали ДПФ или рециклиране на турбина .Тези коли са правени не за къси ,градски разстояния ,а за магистрала .Икономични са и с добра мощност .Лошото е ,че ги вземаме втора ръка с незнайно колко км ,начин на обслужване и т.н....Брата взе Шкода Рапид 1.4 тди от Холандия ...за 1 година и бяха врътнали 70 000 км и не е била служебна .Ако се купи нова и се поддържа добре е ОК .Но това са редки случаи .Хубаво е след 150 хил турбината да се свали и прегледа за луфтове ,колкото по-рано се открие малък проблем по- добре за джоба и колата .Докато бях без кола се возих в едно такди копънарка Дачия Логан1.6 mpi отвън имаше ръждичка ,но ДВГ мъркаше и беше на над 600 хил .Чорбаджията беше словохотлив и го питах дали нещо е реминтирал -нищо само реглаж на клапани на 35-40 хил км .Явно всичко е до обслужване и грижа за МПС-то.

Avensis Т27 много харчи и подпушва

Публикувано на: 18 Фев 2022 13:35
от Vasilev263
Понеже темата се разводни с безмислени спорове, които нямат общо с основната:
Обобщавам:
Сменени 4 дюзи с нови и по данни бяха както трябва, без 5-та за DPF- нея ще е прегледаме.
Турбината ако е от нея, трябва да пуши с черен отенък и постоянно, а не само след като загрее и от време на време. Освен това повишен разход на гориво се съмнявам да е от турбина, без да има разлика в поведенито или да влиза в аварийни режими. Не споря, просто размишлявам. :whistle:
и EGR е почистен също, не помня дали казах.

Avensis Т27 много харчи и подпушва

Публикувано на: 18 Фев 2022 15:16
от WoLF
Турбина лесно се пробва без голямо разглобяване, но аз клоня към дюзата към този момент и информация...

Avensis Т27 много харчи и подпушва

Публикувано на: 18 Фев 2022 15:49
от Ивайло Димов
Да ходи в сервиза ,да не се окаже дубъл дюза и наченки на турбина :cheers:

Avensis Т27 много харчи и подпушва

Публикувано на: 19 Фев 2022 17:09
от VRPerformance
най-вероятно има проблем с ДПФ филтъра,но трябва диагностика,така само гадаем :)

Avensis Т27 много харчи и подпушва

Публикувано на: 24 Фев 2022 16:47
от Vasilev263
Колеги малко ъпдейт по темата tongue.gif
При проверка се установи, че датчика за диференциално налягане дава грешни стойности и от там лъже петата дюза и съответно регенерации на филтъра.
След смяната от тогава не е имало облаци punk.gif , колата се държи чудесно ( тя и преди това също :D освен димните завеси от време на време) rolleyes.gif

Avensis Т27 2.2 D-CAT 2AD-FHV - много харчи и подпушва - РЕШЕН - нов сензор диференциално налягане.

Публикувано на: 24 Фев 2022 17:34
от Ивайло Димов
Найс :cheers: ,добри новини.

Avensis Т27 2.2 D-CAT 2AD-FHV - много харчи и подпушва - РЕШЕН - нов сензор диференциално налягане.

Публикувано на: 08 Юни 2022 15:24
от mapamop
Dimitar. написа: 08 Юни 2022 15:17 Потърсих, но без успех.
Малко сте търсили:
Скрито съдържание
Изисква се да бъдете регистрирани за да видите това съдържание.