Проблем след премахване на ДПФ - Авенсис 2.0 д4д 126
Публикувано на: 05 Фев 2022 19:55
Здравейте,
появиха се следните проблеми след премахване на ДПФ
Нещата започнаха така:
след няколко консултации и може би подвеждания от дадени майстори и специалисти премахнахме ДПФ-а на колата СОФТУЕРНО, понеже от въпросните консултации се стигна до този извод след като колата пушеше много бяло и нищо не се виждаше зад нея...
и се почнаха проблемите... забива, светват лампи по таблото и т.н.
смениха горивен филтър. помпата за високо налягане заедно с СЦВ клапана, изчистиха дебитомера, смениха и маркуча на въздушния филтър (стария беше спукан), чистиха ЕГР, смениха Ламбда сондата..
и после се оказа, че ДПФ-а механично си е на мястото....
премахнаха вътрешността и сложиха някаква спец. мрежа, така ми казаха
и колата се оправи, започна да се набира без проблеми,
но турбото почна да ВИЕ ЖЕСТОКООО все едно си до някоя сирена...
на таблото светна чека и на диагностика показва следната грешка:
всички редове се изчистиха без двата, които са оградени в червено...
възможно ли е нещо при СОФТУЕРНОТО ПРЕМАХВАНЕ ДА Е ЗАБРАВЕНО ДА СЕ МАХНЕ
и какво бихте ме посъветвали да направя за въпросните грешки, заради които може би светят 3 лампи на таблото VSC, TRC OFF, и чек-а за ДПФ-а
Моля ви за помощ, че направо не останаха нерви и отделно колко пари се хвърлиха за работещи неща и предположения....

появиха се следните проблеми след премахване на ДПФ
Нещата започнаха така:
след няколко консултации и може би подвеждания от дадени майстори и специалисти премахнахме ДПФ-а на колата СОФТУЕРНО, понеже от въпросните консултации се стигна до този извод след като колата пушеше много бяло и нищо не се виждаше зад нея...
и се почнаха проблемите... забива, светват лампи по таблото и т.н.
смениха горивен филтър. помпата за високо налягане заедно с СЦВ клапана, изчистиха дебитомера, смениха и маркуча на въздушния филтър (стария беше спукан), чистиха ЕГР, смениха Ламбда сондата..
и после се оказа, че ДПФ-а механично си е на мястото....


премахнаха вътрешността и сложиха някаква спец. мрежа, така ми казаха
и колата се оправи, започна да се набира без проблеми,
но турбото почна да ВИЕ ЖЕСТОКООО все едно си до някоя сирена...
на таблото светна чека и на диагностика показва следната грешка:
всички редове се изчистиха без двата, които са оградени в червено...
възможно ли е нещо при СОФТУЕРНОТО ПРЕМАХВАНЕ ДА Е ЗАБРАВЕНО ДА СЕ МАХНЕ
и какво бихте ме посъветвали да направя за въпросните грешки, заради които може би светят 3 лампи на таблото VSC, TRC OFF, и чек-а за ДПФ-а
Моля ви за помощ, че направо не останаха нерви и отделно колко пари се хвърлиха за работещи неща и предположения....


