Страница 1 от 2
И аз съм в Кириза вече
Публикувано на: 11 Сеп 2007 23:57
от poli
Станах и аз собственик на Impreza STI 2000cc Type N.
До месец се надявам да е тук.
Вече поръчах и хубави зимни гуми със шпайкове,дано да има сняг тази зима biggrin.gif
http://foto.bg/showphoto.php/photo/120134/cat/4081
Публикувано на: 12 Сеп 2007 00:14
от racing_fan
Поли изумяваш ме, всичките ти коли са моите мечти biggrin.gif biggrin.gif
Публикувано на: 12 Сеп 2007 00:15
от racing_fan
Хубаво, че е с 2000 сс мотор, доста по-добър бил от 2.5. Ама то от Япония всичко е дъ бест. Поклон пред тия хора, японците.

Публикувано на: 12 Сеп 2007 00:45
от agent dust
racing_fan написа:Хубаво, че е с 2000 сс мотор, доста по-добър бил от 2.5. Ама то от Япония всичко е дъ бест. Поклон пред тия хора, японците.

2.5 е пълен ташак, 2.0 е истината

другата истина е в 3.0 боксера, ама да му сложиш и турбинки.
Публикувано на: 12 Сеп 2007 05:13
от LordDigital
maggkrabar написа:racing_fan написа:Хубаво, че е с 2000 сс мотор, доста по-добър бил от 2.5. Ама то от Япония всичко е дъ бест. Поклон пред тия хора, японците.

2.5 е пълен ташак, 2.0 е истината

другата истина е в 3.0 боксера, ама да му сложиш и турбинки.
Е тва съм го чУвал веке ,ма от 2.5 моторя определено праат повече коне от Двойките ,значи ако му са уцели охлаждането и смазването - става. Иначе стокарка да я издуваш и натискап по магистралата ,си е ташак както е ташак и за 99% от моторите дето ги слагат по автомобилите...
Публикувано на: 12 Сеп 2007 05:40
от K-A-N-U
Bravo! Mnogo hubava kola si izbral
6te dade6 li malko pove4e invo.. na kakyv probeg e? koq gogida? kvi pari ako ne e taina?
Taq kapandura mi e mnogo stranna.... Gledam s dqsno upravlenie. Karal li si taka predi? Kak e stranno li e? Az nikoga ne sam karal s desen volan
Merak mi e da pokaram 2000cc STI da vidq kak varvi....wrx-ite imat hubav mid range slabi slabi low i high rpm's
Публикувано на: 12 Сеп 2007 06:51
от Japanese_fever
LordDigital написа:Е тва съм го чУвал веке ,ма от 2.5 моторя определено праат повече коне от Двойките, значи ако му са уцели охлаждането и смазването - става.
Kakvo to4no 6te re4e tova?
Публикувано на: 12 Сеп 2007 08:27
от ALTEZZA
K-A-N-U написа:... Gledam s dqsno upravlenie. Karal li si taka predi?...
vsichkite mu koli sa takiva

Публикувано на: 12 Сеп 2007 09:31
от poli
Колата е абсолютно Сток,на 12000км,2005г.,цена в Япония 3 000 000 Йени (37300лв.).
За дирекциата,какво да кажа,вече не знам кое ми е по удобно,карам с ляв волан и с десен,за 1-2 седмици човек свиква.Имам чувството че с ляв волан да направя ПТП е по-голям процент,имам постоянна видимост и постоянно имам желание за изпреварване,а с десен волан е по-трудно,трябва да се движа на по-голямо разтояние от предния камион или автобус за да имам видимост или да пусна някой да ни изпревари и двамата.Но да не забравяме че волана се обръща,в Prodrive кита е 3000 лири,а от производителя може да се вземе около 6-8000лв.
Публикувано на: 12 Сеп 2007 19:44
от ALTEZZA
poli написа:Колата е абсолютно Сток,на 12000км,2005г.,...
2006

Публикувано на: 12 Сеп 2007 22:08
от agent dust
LordDigital написа:maggkrabar написа:racing_fan написа:Хубаво, че е с 2000 сс мотор, доста по-добър бил от 2.5. Ама то от Япония всичко е дъ бест. Поклон пред тия хора, японците.

2.5 е пълен ташак, 2.0 е истината

другата истина е в 3.0 боксера, ама да му сложиш и турбинки.
Е тва съм го чУвал веке ,ма от 2.5 моторя определено праат повече коне от Двойките ,значи ако му са уцели охлаждането и смазването - става. Иначе стокарка да я издуваш и натискап по магистралата ,си е ташак както е ташак и за 99% от моторите дето ги слагат по автомобилите...
на 2.5 блока не можеш да му оправиш проблемът с охлаждането, поне не на старите модели. в новите имало подобрения някакви, но още не е попадал такъв да видим какво е. 2.0 дори и да има проблем с охлаждането или смесите държи, 2.5 не. як радиатор, състезателен термостат, модифициране на перките да се пускат по-рано, щитове отгоре и отдолу за по-добро обдухване, капачки за по-голямо налягане в охладителната система и много прецизни смеси - чак тогава 2.5 има шанс да издържи на продължително натоварване. а 2.0 се справя и само с як радиатор без другите екстри. 2.5 вади повече коне заради по-голямата кубатура, но е по-чуплив и при малки проблеми с охлаждане или смеси много бързо хвърля котва. а при боксерът на субару има един основен проблем - виждаш че е прегрял чак когато вече е късно, стрелката на уреда за температурата не хваща достатъчно бързо лошото охлаждане, обикновено имаш едва няколко секунди да реагираш. видиш ли червената зона - обикновено вече е късно, прегрява даже преди стрелката да е стигнала до червеното
Публикувано на: 12 Сеп 2007 22:32
от poli
ALTEZZA написа:poli написа:Колата е абсолютно Сток,на 12000км,2005г.,...
2006

2005г.!
В Япония излизат по-рано!
Няма лошо да я пишеме и 2007г. biggrin.gif
Публикувано на: 12 Сеп 2007 22:47
от ALTEZZA
^
poli написа:...
Преди две седмици си купих Subaru Impreza STI Type N, 2000cc,2006 модел,очаквам я да престигне до месец.
...
pak i do kolkoto znam dori i v Japan promeniat tazi forma chak 2006 modela
http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Impreza_WRX_STI
Публикувано на: 12 Сеп 2007 23:23
от poli
Там съм направил грешка и веднага ще я поправя.
Подобна изпратих за Турция преди месец за подготвяне за рали и тя също беше 2005.
Дай ми един маил да ти пратя един принт скрин и ако искаш после го качи,аз не успях.
Re: И аз съм в Кириза вече
Публикувано на: 27 Юни 2008 16:43
от aleksandra-MR2
колата е супер !!!! много ме е яд 4е нямам някой познат с такава да усетя какво може (защото само чета ли чета и мечтая) но си представям
да си я караш с късмет
