това не са грешки споко
трябва ти Zero point calibration - като смениш кормилен накрайник, шарнир или удариш дупка, или регулираш преден мост се изисква
и на мен ми излезе C1210 след като ресетнах ЕСП паметта
C1210 е код за липса на калибриране ЕСПто не знае кога кормилото е в право положение и те пита просто ....
другия код е калибриране на жироскопа, ускорение ЕСП не знае дали колата е в покой или правиш дрифт
взимаш диагностиката и я калибрираш ... волана прави ли е ДА, колата в покой ли е ДА .... и си готов
има видео в Ютюб как се прави без диагностика с кламери

... обаче е различно според модела , нарочно е усложнено
и аз имам проблеми с тези кодове
колата започна от време на време да включва ЕСП малко след потегляне.... губи мощност за секунда и сама натиска спирачките, издава звук и светва лампата есп скид ..

... лампата светва за секунда и после гасне трябваше ми време да я забележа... чувах само шума на ЕСПто
страх ме е, че при изпреварване ще го направи
проверих за грешки с ЕЛМ327 няма грешки ... то чете само ДВГ
проверих за грешки с Техстриим в модул VSC пак няма грешки
след ресет на Паметта ми се повиха тези кодове и светна лампата VSC
не съм го калибрирал още ... щом има код ЕСП не работи и се радвам, че

НЕ РАБОТИ и че не набива сама спирачки ... само VSC лампата ме дразни
ето скид лампа примигваше по време на движение

- есп.jpg (9.38 KiB) Преглеждано 19596 пъти