Страница 1 от 2
Въпрос за стартиране на проект ае92
Публикувано на: 08 Сеп 2007 10:14
от Hebo
Значи от край време искам да си спретна някоя харна ае92 хетч... ама все нямаше пари.. бях замислил за 4а-ге 16в и да турбинирам, но се отказах.. и реших да търся блектоп или сълвъртоп.. искам да помогнете кой от двата двигателя е по-добър ест. плюсове и минуси.. има ли възможност да се изцедят още и т.н. или направо да ръгам някакво 3s- ? ама финансийте ми са ограничени.. с колата вече разполагам.. и сега мисля за около 5-6-7 бонтака кой ще е най-удачния вариант ??
Публикувано на: 08 Сеп 2007 17:46
от ugabuga
silver top i ne se zamisliai, osven ako ne mojesh da namerish 4agze
Публикувано на: 08 Сеп 2007 18:19
от jamie
На тия пари се спретва чудесен 200+ коня 4АГТЕ ! При това без да се пести.
Публикувано на: 08 Сеп 2007 19:50
от Hebo
сега гледах за този 4агте.. ако намеря втората генерация от нейде... я кажете на какви модели го слагат.. да тръгна аз по моргите да видя какво ще изкочи..
Публикувано на: 08 Сеп 2007 21:20
от Japanese_fever
Hebo написа:сега гледах за този 4агте.. ако намеря втората генерация от нейде... я кажете на какви модели го слагат.. да тръгна аз по моргите да видя какво ще изкочи..
4A-GTE dvigatel stock ot Toyota nqma!
Tova e 4A-GE nai-4esto red top(small ports) na koito e slojeno Turbo i ot 4A-GE stava avtomati4no 4A-GTE.
Ne slu4aino jamie e napisal spretva, za6toto se ima vpredvid da si intsalira6 turbina i tam drugite komponenti neobhodimi za turbo systema.
Ta v ob6ti linii trqbva da tursi6 4A-GE (silver top) 20V, 6tom si se otkazal ot turbo ptoekt.
http://en.wikipedia.org/wiki/4A-GE#4A-G_.2816-valve.29
Публикувано на: 08 Сеп 2007 22:11
от agent dust
аз не виждам смисъл от 4аге с мощност над 150-160кс. за драг не става, дори и 200кс с турбо да е, пак не става за драг - доста коли ще го пребият. а ако не се оправи окачването мощности над 150кс пак са безполезни ако ще е бигачка за каране - трябва да се инвестира доста в окачване. т.е. намираш си един силвъртоп, слагаш го без да го модифицираш, оправяш си окачването и вече разполагаш с малък самолет, годен за ръчка. а ако е на ае86 - още по-добре, до 6-7000 ще стане що-годе читава колица

Публикувано на: 08 Сеп 2007 22:12
от diver
jamie написа:На тия пари се спретва чудесен 200+ коня 4АГТЕ ! При това без да се пести.
да бе да....тез пари ще му стигнат тамън на средата...ти поне добре знаеш, че тунинга има начало но никога няма край....
Публикувано на: 08 Сеп 2007 22:20
от Japanese_fever
maggkrabar написа:аз не виждам смисъл от 4аге с мощност над 150-160кс. за драг не става, дори и 200кс с турбо да е, пак не става за драг - доста коли ще го пребият.
Koi govori za drag?
Silver top idva 160k.c. ot zavoda i sa mu pre-dostatu4ni na AE92,
a drugite pari deto si e prigotvil 6te gi dade po oka4vaneto(kakto ti kaza) i vun6niq vid.
Публикувано на: 08 Сеп 2007 23:06
от Hebo
засега съм намерил редтоп 4а-ге само.. ама е без скоростна кутия :/ а нещо за 4a-gze да ми кажете или 4e-fte?
Публикувано на: 09 Сеп 2007 02:33
от jamie
4EFTE prodavashe Poli na dobra cena.
A za 4AGTE - vseki 4AGE stava do niakakvi niva dori i bez razrejdane (teoretichno moje izobsto da ne se otvaria motora), nesluchaino sym posochil 200hp. Opredeleno 200 ste moje i da gi sloji na pytia - taka che ste ima OGROMNA razlika sys 150. Osnovnata prichina da se izbere 4AGTE pred 20V 4AGE e v krivata - atmosfernia motor iska da se dyrji postoianno v obotori i ima pone 50Nm po-malko. Ottuk i prostichkia izvod che dori 4AGTE 160 konia ste machka 4AGE 160 konia vinagi i pri vsiakakvi situacii (na praktika 4AGZE 140 konia se spravia systo bez problem s 20V 160 konia).
Hubavoto v sluchaia e i che pytia veche e utypkan - setupa do 200 hp ne izliza nenormalni pari i opredeleno sumi do 6000lv ste stignat - i ste hartisat. Kato izkliuchim estestveno uzakoniavane - tuk e terra incognita.

Публикувано на: 09 Сеп 2007 12:57
от Hebo
засега съм замислил да зимам redtopa 4а-ге нещо колектори а-у ще му сложа нз точно и да го натъпча до не повече от 150-170к.с ще може ли без турбо?
Публикувано на: 09 Сеп 2007 17:59
от jamie
Bez valove 170 - ne.
To i 150 - trudno de.
Taka ili inache ste se naloji remap na ECU i smiana injectori - ottam direktno varianta MegaSquirt, sled koeto turboto veche ne idva i tolkova skypo.....
Публикувано на: 09 Сеп 2007 18:02
от diver
jamie написа:Bez valove 170 - ne.
To i 150 - trudno de.
Taka ili inache ste se naloji remap na ECU i smiana injectori - ottam direktno varianta MegaSquirt, sled koeto turboto veche ne idva i tolkova skypo.....
Стига с тоя мегаскуирт, че разни там апекси, халтек, смт гладни останаха...някой да е виждал истинста бегалка с мегаскуирт, щото аз не съм?!
Публикувано на: 09 Сеп 2007 19:11
от El Camino
diver написа:jamie написа:Bez valove 170 - ne.
To i 150 - trudno de.
Taka ili inache ste se naloji remap na ECU i smiana injectori - ottam direktno varianta MegaSquirt, sled koeto turboto veche ne idva i tolkova skypo.....
Стига с тоя мегаскуирт, че разни там апекси, халтек, смт гладни останаха...някой да е виждал истинста бегалка с мегаскуирт, щото аз не съм?!
A ti kakwo si wijdal?
Публикувано на: 09 Сеп 2007 20:03
от diver
El Camino написа:diver написа:jamie написа:Bez valove 170 - ne.
To i 150 - trudno de.
Taka ili inache ste se naloji remap na ECU i smiana injectori - ottam direktno varianta MegaSquirt, sled koeto turboto veche ne idva i tolkova skypo.....
Стига с тоя мегаскуирт, че разни там апекси, халтек, смт гладни останаха...някой да е виждал истинста бегалка с мегаскуирт, щото аз не съм?!
A ti kakwo si wijdal?
въпроса беше не какво аз съм виждал;)