Бял пушек при загрял двигател - Auris 2.0 D4D 126 hp
Публикувано на: 03 Ное 2021 01:18
Здравейте, колеги!
И мен вече може да ме приветствате с "Welcome in the club of the white smoke"
От както съм взел Титито (07.2020) не е спряла да пуши бял пушек. Повечето познати и приятели казват - "Е, дизел, няма как да не пуши", ама не е точно така!
Проблемът е, че винаги когато достигне оптимална температура, започва да пуши бял пушек. Изчетох доста теми с този проблем, но там колегите споменават за моментно изпушване на бял пушек (в рамките на няколко секунди). За съжаление, при мен когато започне да пуши, спира чак, когато паркирам пред вкъщи, т.е. пуши дълго време. Колата е вкарвана в два сервиза - първият е оторизираният сервиз на Тойота във Варна. След направената диагностика, констатираха, че проблемът е в замърсени EGR и SVC клапани и нужда от регенерация на DPF-а. Оставих я за един ден, всичко уж беше направено и изчистено, но след като я взех на края на деня и тръгнах да се прибирам, още на 5-ят км. и започна да пуши, т.е. никакво подобрение. Тъй като, на следващият ден летях за чужбина, нямаше как да отида да се разправям. За мое най-голямо учудване, след няколко дни ми звънят точно от сервиза, за да ме питат, дали съм бил доволен от услугите им
Обясних всичко на дълго и широко, и момичето каза, че ще предаде на Мениджър-сервиз и той щял да ми звънне. Викам си - "От умрял, писмо", ама на следващият ден, въпросният господин звъни. Говорихме дълго и ми обясни, че проблемът е най-вероятно в задръстен катализатор и трябва да се сменя, но на 13 год. кола не било много удачно да се сменя такъв скъп консуматив, а и не можело да се почиства. Тааа, с Тойота-Варна, толкова!
Вторият сервиз, в който е влизала е един специализиран сервиз за японски коли, пак във Варна. След диагностиката, решиха, че проблемът е в дюзите, защото едната даваше някакви отклонения. Дюзите бяха тествани и изчистени, и след това стойностите им бяха перфектни (по думите на майстора) и не би трябвало да пуши. Да, ама не, тя Титито е с характер и продължава да пуши като комин по старому. Та вече не знам какво да правя, при кого да я водя и какво да й сменям.
Смяната на маслото и филтрите не повлияват на пушенето. Антифризът и маслото не ги пипа. В по-голямата част от годината, колата се кара градско (15-20 км/ ден). Разходът (градско/ извънградско) е нормален. Няма спадане или загуба на мощност. Звукът на двигателят е нормален (няма тракане), поне аз така си мисля.
И мен вече може да ме приветствате с "Welcome in the club of the white smoke"


От както съм взел Титито (07.2020) не е спряла да пуши бял пушек. Повечето познати и приятели казват - "Е, дизел, няма как да не пуши", ама не е точно така!
Проблемът е, че винаги когато достигне оптимална температура, започва да пуши бял пушек. Изчетох доста теми с този проблем, но там колегите споменават за моментно изпушване на бял пушек (в рамките на няколко секунди). За съжаление, при мен когато започне да пуши, спира чак, когато паркирам пред вкъщи, т.е. пуши дълго време. Колата е вкарвана в два сервиза - първият е оторизираният сервиз на Тойота във Варна. След направената диагностика, констатираха, че проблемът е в замърсени EGR и SVC клапани и нужда от регенерация на DPF-а. Оставих я за един ден, всичко уж беше направено и изчистено, но след като я взех на края на деня и тръгнах да се прибирам, още на 5-ят км. и започна да пуши, т.е. никакво подобрение. Тъй като, на следващият ден летях за чужбина, нямаше как да отида да се разправям. За мое най-голямо учудване, след няколко дни ми звънят точно от сервиза, за да ме питат, дали съм бил доволен от услугите им



Вторият сервиз, в който е влизала е един специализиран сервиз за японски коли, пак във Варна. След диагностиката, решиха, че проблемът е в дюзите, защото едната даваше някакви отклонения. Дюзите бяха тествани и изчистени, и след това стойностите им бяха перфектни (по думите на майстора) и не би трябвало да пуши. Да, ама не, тя Титито е с характер и продължава да пуши като комин по старому. Та вече не знам какво да правя, при кого да я водя и какво да й сменям.
Смяната на маслото и филтрите не повлияват на пушенето. Антифризът и маслото не ги пипа. В по-голямата част от годината, колата се кара градско (15-20 км/ ден). Разходът (градско/ извънградско) е нормален. Няма спадане или загуба на мощност. Звукът на двигателят е нормален (няма тракане), поне аз така си мисля.