Страница 1 от 1
Взаимозаменяемост кутия на Приус
Публикувано на: 13 Окт 2021 01:49
от Emodoktora
Здравейте , имам тойота приус 2009 г 1.8 хибрид ! Колата от извесно време издава странен шум и разклаща скоростната кутия във движение и при връщане на педала на газта! Закупих скорости от 2914 г но има разлика във охладителната система , на букси и инсталация е еднаква! Мисълта ми е дали са заимозаменяеми и дали копютъра ще разчете скоростната кутия ! По долу съм прикачил снимки на кутията! Благодаря ви
Публикувано във факти.бг: Колите Toyota са тези, които собствениците не искат да продават дори след 15 години
Публикувано на: 13 Окт 2021 10:56
от BOz
Не мисля, че има механична разлика, че да не стане. Но пробвай и сподели, нямаш опция.
Но по-интересно ми е какво означава, че кутията "играе"?
п.п. Как избра точно тук да пуснеш този въпрос. Има цял раздел за хибридите, а ти успя някаква странна тема да използваш.

Взаимозаменяемост кутия на Приус
Публикувано на: 13 Окт 2021 11:14
от slowtraveler
Преместих мненията в отделна тема

Взаимозаменяемост кутия на Приус
Публикувано на: 13 Окт 2021 11:38
от Emodoktora
Здравейте, нов съм във форума и още не ми е ясно къде да качвам темите! Извинете ме !!
Взаимозаменяемост кутия на Приус
Публикувано на: 13 Окт 2021 13:33
от Hursa
Emodoktora написа: ↑13 Окт 2021 01:49
Колата от извесно време издава странен шум и разклаща скоростната кутия във движение и при връщане на педала на газта!
Сигурни ли сте, че е от "скоростната кутия". Да не е нещо по двигателя.
Взаимозаменяемост кутия на Приус
Публикувано на: 13 Окт 2021 14:49
от BOz
Така като гледам тази кутия, която са ти дали, не е от Приус, а от Приус+.
При Плюса(+) има допълнително охлаждане от дясната страна (спрямо изгледа на снимката) на кутията.
Демек може това допълнително охлаждане да не го използваш и да си вържеш маркучите отпред като при теб. Или да се възползваш от него и да превържеш маркучите, за да използваш това допълнително охлаждане (излишно според мен).
При теб нормално от долния извод влиза охлаждането от помпата, а от горния извод излиза към радиатора.
При + антифриза от помпата влиза в горния ляв извод (твоя изход към радиатора, и там на твоята снимка, където е срязан маркуча), след това от долния ляв извод (твоя вход) отива с маркуча надясно на долния извод и накрая от горния десен извод отива към радиатора.
Или както е снимката, срязания маркуч идва от помпата, а липсващия маркуч (голата тръба) отива към радиатора напред.
Остава механично да я сложиш и да видиш дали ще се "разбере" с твоя инвертор. На теория не би трябвало да има проблем. На практика - ти ще кажеш.
