Страница 1 от 2

Моля за мнение относно отказ от гаранция

Публикувано на: 29 Сеп 2021 00:31
от iss-tuning
Прилагам снимка на отказа. Само да добавя че теч на хидравлична течност не е имало и хидравличната помпа е сменена по гаранция преди два месеца или 1400км.

Моля за мнение относно отказ от гаранция

Публикувано на: 29 Сеп 2021 00:41
от slowtraveler
A маншоните скъсани ли са били и откога?

Моля за мнение относно отказ от гаранция

Публикувано на: 29 Сеп 2021 01:02
от iss-tuning
Не маншоните бяха здрави - проверено е в сервиз на предприятието собственик на автомобила преди предаването му във въпросния сервиз. След смяната на помпата по гаранция автомобила беше извикан още два пъти в сервиза за преглед защото не им признавали гаранцията от ТМ Авто и явно с основание .

Моля за мнение относно отказ от гаранция

Публикувано на: 29 Сеп 2021 01:04
от WoLF
Причина за смяна на помпата преди? Сътояние на маншоните тогава?

Моля за мнение относно отказ от гаранция

Публикувано на: 29 Сеп 2021 10:19
от iss-tuning
Причината за смяна на помпата беше същия шум , а маншоните бяха здрави.

Моля за мнение относно отказ от гаранция

Публикувано на: 29 Сеп 2021 10:50
от Bat Jorko
Тези абразивни частици, така описани, движейки се от външната среда за да попаднат в хидравличната течност се очаква да преминат през семеринга, който разделя външната от хидравличната среда. При това "абразивно" преминаване семеринга се поврежда, той спира да уплътнява и хидравличната течност изтича през него. В казуса не се споменава за никакъв теч през въпросните ДВА семеринга, защото и двата маншона са скъсани. Риторичен въпрос: как се "късат" тези маншони?!? Като бивш собственик на ОПЕЛ Астра Г мога да обясня, но технологичната недомислица в Астра-та, която води до този проблем не ми е известно да я има и в Тойота. Нещо не ми се връзва в мотивацията на отказа ...

Поздрави,
Георги

Моля за мнение относно отказ от гаранция

Публикувано на: 29 Сеп 2021 12:07
от WoLF
След смяната шума изчезна ли? Вашето мнение за късането на маншоните?

Моля за мнение относно отказ от гаранция

Публикувано на: 29 Сеп 2021 12:42
от slowtraveler
iss-tuning написа: 29 Сеп 2021 01:02 Не маншоните бяха здрави - проверено е в сервиз на предприятието собственик на автомобила преди предаването му във въпросния сервиз
Според мен има нещо недоизказано - или автомобилът е сервизиран в 'предприятието собственик' (например смяна на маншони с неоригинални и т.н.), или това е кола, вкарвана постоянно 'в шубрака' и поради това - имайки проблеми с разкъсване на 'стърчащи части'..

Моля за мнение относно отказ от гаранция

Публикувано на: 29 Сеп 2021 13:16
от peterhr
Ако маншоните са НЕоригинални, защо в отказа това не го пише изрично?
Но наистина това със смяна на помпата предния път не е много ясно.

Моля за мнение относно отказ от гаранция

Публикувано на: 29 Сеп 2021 16:16
от iss-tuning
Пролетта на 2021г автомобила имаше скъсан маншон и беше отремонтиран във същия този сервиз. Смениха маншона и накрайника ,като при получаването ме уведомиха че и втория маншон има пукнатини и трябва да бъде подменен но в момента нямали и като го получат ще се обадят . След една седмица се обадиха и автомобила беше пак в сервиза като пак смениха маншона и накрайника- такава била процедурата сменяли се комплект. При същото посещение обслужиха и автомобила .
След около месец или 1200-1300км помпата на хидравликата почна да вие и пак го закарахме в сервиза. След седмица ни го върнаха със виеща помпа да го караме ,като получат помпа ще се обадят. Обадиха се след две седмици и смениха помпата. Следващата седмица пак се обадиха да закараме автомобила че не им признавали гаранцията от София - закарахме го. След още две седмици па се обадиха да го закараме - ние пак го закарахме. Като ни го върнаха втория път ни предупредиха да се молим да не се чупи помпата ,че няма да има гаранция. След около две седмици помпата почна да вие. Извадихме се в сервиза и от там ни казаха че по гаранция могат да го приемат след 1 септември като се върне отпуск приемника . В крайна сметка го приеха средата на септември .

Моля за мнение относно отказ от гаранция

Публикувано на: 29 Сеп 2021 19:19
от WoLF
Ясно... Всичко това колко го има по документи?

Моля за мнение относно отказ от гаранция

Публикувано на: 29 Сеп 2021 19:44
от iss-tuning
Всичко е с фактури и пътни листи -предприятието е държавно.

Моля за мнение относно отказ от гаранция

Публикувано на: 30 Сеп 2021 08:28
от slowtraveler
Това да не е ЕСО :) Те получиха Хайлукси преди няколко месеца/година :)
В конкретният случай вероятно бих прехвърлил топката 'нагоре' в държавното предприятие - ето сключили сте договор за автомобила (вероятно за много автомобили с държавна поръчка ако съм прав за предприятието), и сте ни казали, че има гаранция, ама на нас ни отказват със странни доводи - оправяйте се. Ние просто искаме изправен автомобил за да си вършим работата - ако решите -съдете Тойота-България, ако не - разрешете плащането и продължаваме напред.

Моля за мнение относно отказ от гаранция

Публикувано на: 30 Сеп 2021 08:55
от urb
Интересно че Тойота се правят на дръж ми шапката. Лада и Грейт Уол не си позволват такива своеволия. Имаме и Тойоти. Условията за експлоатация са потресаващи, но това са коли в повишена проходимост и е нормално. Явно Тойота много изгрубяват. НО то си е за тяхна сметка. Сега тук ще скочат дежурните защитници, но пак ще повторя - да се надяват да не им се случва. То и на повечето няма да им се случи - карат коли извън гаранция.

Моля за мнение относно отказ от гаранция

Публикувано на: 30 Сеп 2021 09:08
от slowtraveler
urb написа: 30 Сеп 2021 08:55 Интересно че Тойота се правят на дръж ми шапката.
Предполагам има някаква недоизказана причина за да им бъде отказана гаранцията...
Иначе дали точно Тойота изгрубяват - ами имал съм конфликти по повод гаранция и с доста други марки - никой не иска да даде пари 'ей така' ако може да мине метър :)
С Тойотата например Карком 'ме посъветва' - абе отиди в София, щото е сложен ремонт :) Явно заплащането е минимално за гаранционната работа...
В Балканстар се бях шегувал с приемчиците - бях видял фактура с цена на навигация (8.4" дисплей на Джип - висок клас, през който се управляват много системи освен чистата навигация) с някаква смешна цена - нямам спомен дали бе 10 или 100лв... Веднага им казах - 'абе дай да си купя няколко резерва' :)
Отговорът - 'ако си го поръчаш - струва над 4000лв (забравих колко точно), но тъй-като това е смяна по гаранция, а за гаранция 'София' ни плаща като процент от подменената част, затова ни фактурират 10 или 100лв за да платят стотинки :)
Т.е. - има и други 'вътрешни' фактори за това дали конкретния сервиз (отделно търговско дружество) има какъвто и да е интерес да върши гаранционна работа, особено ако 'централата' е поставила неизгодни условия..