Страница 1 от 4
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4
Публикувано на: 28 Сеп 2021 20:35
от danailpz
Здравейте
Колата е Тойота корола 1.4 бензин2006с газ
Купих колата от “добросъвестен продавач” каза че трябва да се смени една бобина или свещ затова светил чека
След посещение в сервиз и замерване на бобини и много други неща по двигателя се оказа че на 4 цилиндър компресията е 3 атмосфери
Въпроса ми е към всички от сайта какви са опцциите ми за ремонт и каква цена ще ми излезне ремонта
Благодаря Ви
Няма компресия помагайте
Публикувано на: 28 Сеп 2021 20:44
от TATI
Опциите за ремонт са ремонт.
Цена, около 3000 лв или повече
Няма компресия помагайте
Публикувано на: 28 Сеп 2021 20:58
от ufer
Е, ако има късмет, примерно да е пробито само това бутало, цилиндрите и другите бутала да не са износени, за да не се прави шлайф, и да смени само едно бутало и гарнитурите. Пък ако иска и една ревизия на глава, това ще е бонус, но все пак платен. Иначе пълната програма може от раз да удари 3 бона...

Няма компресия помагайте
Публикувано на: 28 Сеп 2021 22:33
от vfr800
Ако искаш да я караш тази кола търси други двигател. Вероятно ти ще си и последния собственик след като си решил да я ремонтираш , така че това , че двигателя няма да е узаконен не те интересува особено. Никой няма да седне да проверява дали на Королата номера на мотора отговаря на рамата. повечето "майстори" казват като я отворим ще видим какво ще излезе. Да де ама , за да я отворите ще искате 300лв а за да качите новия мотор пак ще искате 300лв......сега друг е въпроса дали тия двигатели ги има.....ако ги има си щастливец , цените ще са поносими, ако ги няма ....пляскаш с ръце

Няма компресия помагайте
Публикувано на: 28 Сеп 2021 23:12
от memorex
danailpz написа: ↑28 Сеп 2021 20:35
Здравейте
Колата е Тойота корола 1.4 бензин2006с газ
Купих колата от “добросъвестен продавач” каза че трябва да се смени една бобина или свещ затова светил чека
След посещение в сервиз и замерване на бобини и много други неща по двигателя се оказа че на 4 цилиндър компресията е 3 атмосфери
Въпроса ми е към всички от сайта какви са опцциите ми за ремонт и каква цена ще ми излезне ремонта
Благодаря Ви
Не се занимавам с такива ремонти но съм чувал ,че като се кара на газ трябва от време на време да се минава на бензин и да се долива нов защото му пада октановото число и се получават детонации при преминаване нахбензинхкоито водят до повреди от рода на строшени сегменти или бутала .
П.С.Не знам дали е случайно но ми писна да коригирам правописа в този форум .

Няма компресия помагайте
Публикувано на: 29 Сеп 2021 07:47
от slowtraveler
Офтопик
► Виж съдържание
memorex написа: ↑28 Сеп 2021 23:12
П.С.Не знам дали е случайно но ми писна да коригирам правописа в този форум .
И ще бъдеш обвинен, че тук не е час по правопис, че нямало проблем и така полу-неразбираемо да се пише и т.н.
Щом няма компресия - си иска отваряне на двигателя и диагностика. И след това се взема ИНФОРМИРАНО решение какви да бъдат последващите действия ...
Може и клапан да е заминал...
Няма компресия помагайте
Публикувано на: 29 Сеп 2021 14:31
от Akima
Един едноскоп/бороскоп е 100 лева в лидл.
Китайските камерки са даже по 20 долара и се ползва екрана на телефон.
Бюджетната схема е оглед през отворите на свещите - бързо може да посочи проблем с клапан/ГРМ или пробойна в лице на бутало, да не говорим, че се виждат и стените на цилиндрите...
Няма компресия помагайте
Публикувано на: 30 Сеп 2021 11:36
от martod
danailpz написа: ↑28 Сеп 2021 20:35
Въпроса ми е към всички от сайта какви са опцциите ми за ремонт и каква цена ще ми излезне ремонта
Благодаря Ви
Опцията за ремонт е, сваляш главата и заменяш прегорелите от газта клапани на 4-ти цилиндър, припасваш всички останали клапани и им регулираш луфтовете(ако не е с хидравлични повдигачи), шлайф на главата (ако има нужда), нова гарнитура и после си караш и си пееш, като онези от рекламата за бързи кредити.

Няма компресия помагайте
Публикувано на: 03 Окт 2021 17:13
от danailpz
Майстора каза че като се отвори главата ще се види кое е за смяна
Но според него най вероятно е надран цилиндър от сегменти и ремонта ще е много тежък и скъп
Няма компресия помагайте
Публикувано на: 03 Окт 2021 21:12
от slowtraveler
Да не би да те подготвя за сериозен разход?
Няма компресия помагайте
Публикувано на: 03 Окт 2021 21:50
от ufer
Закарай някой приятел с индикатор при майстора, за да вземеш второ мнение дали и колко е (са) износен(и) цилиндъра (ите)...
Няма компресия помагайте
Публикувано на: 04 Окт 2021 08:05
от toyotacorollaaa
От надран цилиндър чак на 3 атмисфери не мисля да има чак такъв спад,но е възможно ако е тежко положението по-скоро може да е от клапаните за смяна на легла на клапани и самите клапани и шлайване на главата, но все пак е една хубава сума, в оторизиран сервиз около 2700 ,3000+ лв.
Няма компресия помагайте
Публикувано на: 04 Окт 2021 08:57
от memorex
Майстора преди да даде предположение за проблем с натрошени сегменти и надран цилиндър може да пробва ако не е , да налее една чаена лъжичка масло през отвора на свеща и се види променя ли се компресията.
Аз лично съм имал подобна случка на една опелка 1.6 и се разминах със смяна на сегменти.Отворихме мотора обаче възможно най-скоро след като стана белята .
Няма компресия помагайте
Публикувано на: 04 Окт 2021 16:49
от мехаННика
И какъв е смисъла при положение че каквото и да е, трябва да се свали главата?
Няма компресия помагайте
Публикувано на: 04 Окт 2021 18:47
от memorex
Веднага отговарям защото очаквах въпроса.Смисъла е материално никакъв ,но нека човека да си направи преценка и да се успокои ако се е притеснил.Ако въобще това е целта на темата.
