Страница 4 от 4

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Публикувано на: 23 Дек 2021 11:29
от chukich
Моята е12 1.6 я карах първоначално с 10w40 и имах подобно почукване при студено време докато е студен двигателят. Тогава започнах да слагам 5w40 по съвет на официален сервиз на Тойота и това чукане почти изчезна.
Също така може да купиш добавка, която допълнително да помогне.

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Публикувано на: 23 Дек 2021 11:56
от Akima
Според постното описание до тук - проблемът не е в маслото, а в "събирането" на двигателя и по-точно ГРМ и в частност хлабините на клапаните.
► Виж съдържание

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Публикувано на: 23 Дек 2021 19:10
от ufer
Какво значи дразнещо? Ако тракат толкова много, могат да станат и поразии. Само сваляне на капака няма да е достатъчно; повдигачите, за да се сменят, вероятно ще се свалят и валовете... :thumbsup:

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Публикувано на: 23 Дек 2021 20:12
от ufer
Akima написа: 23 Дек 2021 11:56ръководство
Горе-долу и ръководството на Mahle е същото с малка разлика в температурата, но главите бяха на Опел... И понеже нямах оригинални инструменти, си направих мои: кондуктори, дорници от месинг и други... :D