Страница 3 от 4

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Публикувано на: 16 Окт 2021 16:12
от Hursa
Щеше да е интересно да го покажете. "Изгоряло" около сегментите. Сегментите вероятно цели, няма надири.

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Публикувано на: 17 Окт 2021 14:02
от danailpz
Късмет че цилиндъра не е надрани няма счупени сигменти
Но кога ще е готова ……
Дани тази седмица вече да я сглобят
Значи ли това че е била бедна сместа трябва да се закара колата на Газа Джия за да се регулира газта?

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Публикувано на: 18 Окт 2021 09:05
от martod
Това са въпроси, които трябва да зададеш на майстора, включително и последния, защото само той е виждал пораженията по буталото, без снимка няма как да ти отговори някой тук.

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Публикувано на: 18 Окт 2021 12:05
от ufer
Ето една снимка на счупено бутало, но не е на автора на темата:
Broken piston

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Публикувано на: 18 Окт 2021 14:42
от urb
Ако ремонта е над 2000 лева според мен не си струва да се прави. На части и друга.

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Публикувано на: 18 Окт 2021 15:02
от Akima
Предвид моментното състояние на пазара на употребявани "возила" си представям как човек, който не знае как се пише сегмент, си купува 3-4 броя скрап на колела докато попадне на по-малко счупена кола. :whistle:

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Публикувано на: 18 Окт 2021 15:06
от ufer
На мен ремонтът ми излезе 1000 лв. Частите - нови бутала и сегменти, всички гарнитури, но само последните бяха оригинални. Намерих по препоръка на приятели от форума добри бутала и сегменти, които си заслужват. Трудът беше от мен, без шлайф на блока! Ако колегата плаща на майстор, може да му дойде 2 бона, пък ако вземе нови оригинални бутала, цената ще расте още... Ако сменя само едно бутало, може и да мине тънко! :thumbsup:

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Публикувано на: 18 Окт 2021 15:16
от urb
Предвид факта че една подобна корола струва 3000 лева, не мисля че ремонт 2000 и над 2000 е оправдан. Но всеки си решава.
Akima написа: 18 Окт 2021 15:02 Предвид моментното състояние на пазара на употребявани "возила" си представям как човек, който не знае как се пише сегмент, си купува 3-4 броя скрап на колела докато попадне на по-малко счупена кола. :whistle:
Този модел догодина става на 20 години.

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Публикувано на: 03 Ное 2021 00:28
от danailpz
Здравейте отново
След ремонта на двигателя почна да мокри свеща на 4-ти цилиндър
Сега ми казаха че била богата горивна смес и явно инжектира на 4-ти цилиндър остава отворен
На бензин работи много добре но на газ при потегляне от място забива муцуната и тогава тръгва
На бензин го няма това забиване
Потегля си нормално

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Публикувано на: 03 Ное 2021 09:46
от ufer
Дано да мокри от газовия инжектор, че другият вариант е лош - антифриз или масло... :thumbsup:

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Публикувано на: 22 Дек 2021 15:55
от danailpz
Здравейте отново
След описания по горе ремонт и 2 Хил км пробег започна едно тракане откъм клапаните и при студен и загрял двигател
Майстора който ми направи ремонта ми каза че било нормално това тракане а след ремонта го нямаше
Появи се след тези 2хил км след ремонта
Искам да попитам трябва ли да се прави реглаж на клапаните и може ли нещо да се случи ако продължа да я карам така
Маслото е с което карам в момента е 10w40
Благодаря

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Публикувано на: 22 Дек 2021 16:19
от ufer
От толкова много общи приказки, така и не разбрахме, какъв точно е бил ремонтът - в детайли. Дай повече информация. Реглаж на клапаните се прави, но зависи каква ти е конструкцията. Ако си с хидравлични повдигачи с пулове, може да минеш по-тънко, макар че и те не са евтини, а може да смениш и целите чашки. Дай инфо... :thumbsup:

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Публикувано на: 22 Дек 2021 17:19
от Akima
ufer написа: 22 Дек 2021 16:19 може да смениш и целите чашки
ZZ серия са с цели лифтъри - ето в този пост съм ги показал даже:

http://lexus-bulgaria.com/viewtopic.php?p=48486#p48486

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Публикувано на: 22 Дек 2021 18:17
от ufer
Много полезна информация, макар че очаквах заинтересованият да сподели повече за ремонта. Акима, аз между другото се научих как се сменят водачи на клапани, като използвах едно ръководство мисля на Mahle в домашни условия. Сменил съм досега само на 2 мои глави, но е голяма играчка. В работилница е много по-лесно, ама там професионалистите много рядко са съвестни или дори компетентни, да не говорим за цените... :thumbsup:

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Публикувано на: 22 Дек 2021 21:24
от danailpz
За ремонта мога да кажа че съм доволен
Двигтеля се държи много добре откъм горене ускорява мн добре след смяна на по горе изброените неща
СМО както каза се появи това чукане горе при клапаните и май ще се наложи пак отваряне на капака на клапаните
Незнам но е много дразнещо