не подържа обороти, гасне трудно пали. toyota corolla 1.6 vvti 124hp 2009
Публикувано на: 27 Сеп 2021 11:04
Здравейте.
Искам да попитам дали някой е имал този пероблем или проблизителен, дали има решение и какво е то.
колата е тойота корола 2009 с 1.6 vvti 124 к.с.
Проблема е че котата пали изключително трудно, но като запали при студен двигател работи нормално на 1200 1300 оборота след като загрее започват да падат до 900 и слет това започва проблема, има спат до 350 400 оборота повишава се до 1000 после пак пада и накрая гасне, двигателч направо се смахва на тия обороти веригата също.
Та слет като обиколи 3 4 диагностики нито грешки нито нищо,казахани да се почисти дросел почистихме никакъв ефект, после изкараха че е всмукателния колектор сменихме го никакъв ефект, дросела също е сменен пак никакъв ефект, вече се учаях и го заведох на оторизиран сервиз на тойота, от там ни казаха че на единия цилиндър компресята е 4,2 все едно някой ме удари с бутало в главата (шегата на страна) аз до колко то съм информиран трябва да е 8 минимум оптимал 12, та после казаха че се съмняват от гарнитурата на главата нямам как да е тя, защото колата нито си пипа маслото нито антифриза, после излезнаха легла на клапани и самите клапани демек ремонт шлайфане на глава исмяна на леглата и една хубава сума от 3000лв+
Колата все още е в сервиз казаха ни до 10 работни дни горе долу ще я стегнат ако няма забавяне.
Ще допъна ако има нещо ново.
Ако няной има подобен проблем да сподели, ще се радвам.
Искам да попитам дали някой е имал този пероблем или проблизителен, дали има решение и какво е то.
колата е тойота корола 2009 с 1.6 vvti 124 к.с.
Проблема е че котата пали изключително трудно, но като запали при студен двигател работи нормално на 1200 1300 оборота след като загрее започват да падат до 900 и слет това започва проблема, има спат до 350 400 оборота повишава се до 1000 после пак пада и накрая гасне, двигателч направо се смахва на тия обороти веригата също.
Та слет като обиколи 3 4 диагностики нито грешки нито нищо,казахани да се почисти дросел почистихме никакъв ефект, после изкараха че е всмукателния колектор сменихме го никакъв ефект, дросела също е сменен пак никакъв ефект, вече се учаях и го заведох на оторизиран сервиз на тойота, от там ни казаха че на единия цилиндър компресята е 4,2 все едно някой ме удари с бутало в главата (шегата на страна) аз до колко то съм информиран трябва да е 8 минимум оптимал 12, та после казаха че се съмняват от гарнитурата на главата нямам как да е тя, защото колата нито си пипа маслото нито антифриза, после излезнаха легла на клапани и самите клапани демек ремонт шлайфане на глава исмяна на леглата и една хубава сума от 3000лв+
Колата все още е в сервиз казаха ни до 10 работни дни горе долу ще я стегнат ако няма забавяне.
Ще допъна ако има нещо ново.
Ако няной има подобен проблем да сподели, ще се радвам.