Страница 3 от 3

2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса

Публикувано на: 17 Мар 2024 21:48
от sasho_toyota
Здравей колега,

имам същият проблем ,смених всичко , водна помпа,термостат,антифриз ,и пак вдига 98 градуса, и като вдигна над 3 000 оборота, градусите падат.
Маркуча на термостата е студен.
Кажи как го оправи твоят проблем.

Предварително ти благодаря !

2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса

Публикувано на: 17 Мар 2024 22:06
от memorex
Има вероятност да не е обезвъздушена системата.

2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса

Публикувано на: 18 Мар 2024 07:23
от mfandakov
Или да е скъсана демпферната шайба и да превърта в нея.

2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса

Публикувано на: 22 Мар 2024 11:50
от bobiborisov
Здравейте колеги,
и аз се присъединявам в темата с почти същия проблем. От известно време при движение с 80/90, без натоварване на прав участък, при спиране на кръстовище перката е включена и това при температура на въздуха 10°, маркуча към термостата е студен. Смених температурен датчик и термостат, правих анализ за газове в системата (няма), същата работа.
Миналата година сменях ремък, ролки и водната помпа... и дали точно помпата не е сдала багажа?
Благодаря предварително за мненията.

2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса

Публикувано на: 22 Мар 2024 13:41
от itzoa
С един вагаджийски дизел имах същия проблем, пускаше се перката и при студен двигател и то на макс. Странното е че се оправи сам след смяна на акумулатора, който си беше доста заминал, а и автомобила се караше много на кратки разстояния и явно е стоял все недозареден и от там май се се бъркали и датчиците, които при проверка си работеха всичките.

2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса

Публикувано на: 22 Мар 2024 13:48
от mapamop
За тия коли мисля да имаше 1-2 релета за вентилаторите, и не съм сигурен дали няма боднат резистор за степените на вентилаторите на лявата надлъжна греда на купето под левия фар. Там гледано ли е за кофти контакти или износени релета?
По спомен ако изчезне резистора и компютъра директно включва перката на макс.

2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса

Публикувано на: 22 Мар 2024 14:36
от memorex
Подкрепям мнението за релетата.Май бяха три на брой .

2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса

Публикувано на: 22 Мар 2024 14:43
от mapamop
memorex написа: 22 Мар 2024 14:36 Подкрепям мнението за релетата
И за да няма излишни разходи за гориво до близките морги, релетата май бяха три еднакви и от своя страна да бяха еднакви с тези двете на фаровете или на "бибипката" (клаксона). Може да се въртят - майната ѝ на свирката.
Ако има резистор - хвърлен е в най-голямата мизерия, химия и вода. Не е невъзможно да са му кипнали конекторите.

2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса

Публикувано на: 02 Апр 2024 18:45
от bobiborisov
Благодаря за съветите.